Nou ben aardig gerustgesteld nu ik dit topic gevonden heb, Ben zelf nu ongeveer 8weken zwanger, mijn borsten groeien de pan uit, en mijn buik begint ook al wat te bollen, dacht dat dat nog niet kon, maar als ik er hier zo een aantal zie is dat héél normaal, hahah!! Heb wat moeite om het te verbergen, zeker op mijn werk, ik ben kapster, en sta dus de hele dag voor de spiegel, en daar kijkt die klant ook continu in, echt het idee dat iedereen het ziet, nou ja laat ze maar gissen! Vanmiddag 1e echo, zo spannend, 1e kindje ook! Allemaal mooie buikjes hoor meiden, en veel succes met het zwanger zijn! XXX
Hier precies hetzelfde! Die borsten...ze zijn volgens mij al een maat groter. Zag m'n vriend gisteren nog eens glimlachen naar die dingen. Als ie er maar afblijft! M'n buik is nog niet echt aan het groeien, maar ik zie toch wel een verandering. De strakzittende truitjes moeten strax toch wel plaats maken voor slobbershirts. Ik moet het nog even een paar weken geheim houden...tot de 1e echo. Devil81: veel plezier vanmiddag bij je 1e echo!
Wauw wat een mooie buiken Pff ik lijk wel 4-5 maanden zwanger ( en dat zijn echt niet alleen mijn darmen ) Ik heb nu echt zo'n flubberbuik ( 4e zwangerschap ) Maar ook van mij komt er een foto
mooie buikjes zie ik weer voorbijkomen... ik wacht even met foto's tot na echo, wil even wat meer zekerheid hebben. Hoe maken jullie trouwens van die duidelijke foto's? Lukt mij niet in spiegel, krijg ik flits etc en dus niet meer goed te zien
Idd ik voel me ook al gigantisch Maar vandaag en echo gehad en daar was te zien dat ook dit kindje weer heel veel vruchtwater heeft om zich in te bewegen En mijn gyn zei dat het hel normaal was voor een 4e zwangerschap
Wilma06 kan jou kleine al lekker rondzwemmen, lekker zeg! foto is gisterenmiddag genomen, er is al echt wat aan het groeien!
en deze is van vandaag, 8w3d: Zoals jullie al wel kunnen zien, heb ik al beetje last van striae WIe heeft dat nog meer en wat doen jullie eraan? Insmeren met bio-oil ofzo? Geen idee of dat werkt, maar denk dat het alleen maar erger wordt komende maanden
Ik smeer elke dag met etos mamabuikbalsem uit voorzorg en wilde straks als mijn buik echt hard gaat groeien overgaan op bio oil. Wat heb je dat al snel zeg. Ik probeer het zelf te voorkomen, maar als ze toch verschijnen dan is dat maar zo.
Ohja ik gebruik nu ook buikbalsem van Zwitsal, maar dat is volgens mij meer tegen zachte, soepele huid en niet zozeer direct tegen striae.. ja ik had het al hoor, want ben na de pil wel 20 kilo aangekomen! Gelukkig was ik daarvoor heel mager en ben ik nu gewoon mooi op gewicht. Maar doordat ik ineens zoveel ben aangekomen is de striae ook gekomen, ben er dus een beetje benauwd voor
Ik heb het ook best van mijn dochtertje. Ik smeerde ook met zwitsel mama buik en borsten. Alleen op het eind ging ht hard en kreeg ik rond 7mnd de eerste strepen Maar had het verwacht, mijn moeder had ze ook gehad. Bio-oil? werkt dat goed dan? Ik wil dit weekend beginnen met smeren
Ik heb geen idee of het werkt, maar het klinkt als fijn spul, lekker natuurlijk enzo. Maar ik vond het wel prijzig, vandaar dat ik eerst ben begonnen met een goedkopere zalf.
Als je in de spiegel flistst dan nooit recht voor maar met een hoek flitsen. Ik doe zelf trouwens altijd zonder flits. Maar ik maak mijn foto's 'ochtends en dan is het licht.....(omdat ik dan minr vocht heb en mijn darmen niet zo opgezet zijn en mijn buik dus klener is..... Op die manier denk ik straks beter te kunnen zien wat vovht en wat baby is)
Ik heb helemaal nooit wat gesmeerd, zelfs geen bodylotion en heb ook geen stria.... Maar volgens mij is de de een er gevoeliger voor dan de ander en kun je het als je er gevoelig voor bent het maar beperken, maar niet voorkomen met smeren....