November 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ikke81, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    daarom twijfel ik ook of dat verhaal wel klopt, misschien hebben ze iets niet goed gezien vooral omdat je pas 6 weken was

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    De volgende stap.. goede vraag
    eerst vd week weer een echo in een ander ziekenhuis regelen bij een gyn. moet eigenlijk vrijdag weer terugkomen bij waar ik afgelopen weken was dat ziekenhuis maar dat bleek de 30e maart niet eens een gyn te zijn terwijl wij dat dachten en terwijl mijn verloskundige me had doorgestuurd naar een gyn. vertrouw dat zh dus niet meer.

Ik denk dat ik als ik een echo heb gehad en daarop geen verschil is te zien met 2,5 week terug ik homeophatie ga proberen voor het opwekken. en als dat niet lukt cyotec en in het uiterste geval curretage. maar wil zowiezo tot na de 12e week wachten omdat mij vertelt is door de orginele verloskundige dat tussen de 10e en 12e week het vruchtje de hcg productie overneemt van het gele lichaam en dat dus bij een miskraam niet gebeurd en dan de miskraam plaats gaat vinden.

tot die tijd maar weer wachten al gaat me dat best gemakkelijk af hoor.. ik probeer elke dag wat leuks te doen bezig te zijn en dan vliegt de tijd voorbij. alleen sinds paar dagen raak ik dus even in de war door wat er ineens gebeurd. Maar dit allemaal is een hoop narigheid voor zo'n vrolijk buikjes topic!

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    in het miskraam gedeelte van het forum schrijf ik veel. oa in het wachten op een miskraam topic. in het topic bizar vruchtbaar slijm.. heb ik een riedeltje met datums gepost misschien dat je daar wat uit kan halen.

je moet je niet laten verplichten tot niets hoor 2 weken wachten word vaak gezegd maar je kan zolang wachten als je zelf wilt.

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Aowyn en Ricmar Ik zou idd 6 a 7 weken zwanger zijn. (6 weken was waarschijnlijker) Maar volgens echoscopiste zou het wel de navelstreng zijn.... ik weet het ook niet. Zie wel wat er gaat gebeuren. Ben iig blij dat ik sowieso nog een echo krijg voordat ik medicatie ga krijgen of gecuretteerd ga worden.

Aloha Zal ook eens gaan neuzen in het miskraam-gedeelte (had ik de vorige keer niet zo'n behoefte aan maar merk dat het nu wel anders is. Zal wel eens naar de topics kijken.
    En idd goed om te weten dat je na 2 weken nog niet verplicht bent om actie te ondernemen. Weet trouwens ook niet of de vk dat als verplichting stelde (heb gister niet bij alles even goed opgelet) maar zo kwam het voor mij wel over...

Maar idd genoeg narigheid in een vrolijk topic.. Ik ga eens neuzen bij Aloha!

5. linde90

linde90 Niet meer actief

voel me bijna bezwaard om een foto te plaatsen, jeetje meiden jullie hebben het echt zwaar te verduren.
    Ik hoop echt dat het allemaal snel goedkomt bij jullie, wat de uitkomst ook mag zijn..........

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Maar omdat het toch een buikjestopi cis plaats ik hier een foto van 9weken....

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lara wat ben je gegroeid!!!
    echt een zwangerbuikje lara!!

vanavond zal ik er ook weer 1 plaatsen...

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lara, mooie foto zeg! Gaat hard :). Ik kom vanaaf ook weer!

9. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    hey dames,
    ik ben erg in de war, vrouw van mvm had uitgerekent en ik zou 29 nov uitgeteld moeten zijn ongeveer maar verlos zei laatst 1 dec, dus praat voor nu nog maar in allebei mee:D
    hier me buikje van gister avond, normaal had ik een erg strak buikje;)

en sterkte voor de meiden die het nu moeilijk hebben:(

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mooi buikje Bella! Wat reken je zelf uit vanaf nod?

11. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Mijn buikje met 9 weekjes.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    shannen mooi buikje hoor

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Foto van mijn buik van vandaag, zal hem zo ook in album zetten zodat ze naast elkaar staan..

14. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    op elke calculator zegt die iets anders, de een 29 nov, de ander 20 nov en op de ander weer 1 dec.. beetje appart.. ma disdag echo dan meer duidelijkheid:D

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    shannen: mooie buik al!

ricmar: bij jou groeit hij ook echt met de week zeg, goed hoor!

Bella: even een termijnecho afwachten denk ik, maar vreemd is het wel!

Ik zal hieronder ook mijn foto plaatsen, er is niet echt verschil met vorige keer, denk ook dat mijn darmen weer wat tot rust komen!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja en ik ben nog niks aan gekomen in gewicht..

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    super buiken dames!
    Hier ook niet echt veel verschil denk ik dus wacht ik nog een weekje

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik kan me dan al gelijk weer afvragen of dat erg is he, dat hij niet groter is, misschien wel zelfs iets kleiner. Maar merk al savonds verschil als ik bijvoorbeeld gewerkt heb. Dan is mijn buik al meer opgezet... Maar als ik het goed heb hebben meer meiden dat!

Ik ga nu lekker slapen!

19. cerinety

cerinety Niet meer actief

pff vandaag 10 weken, en mijn buik is verre weg van zo rond als die van shannen :). Bij mij lijkt het meer alsof ik net iets teveel gegeten heb.

20. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    wat een mooie buiken zo vroeg in de zwangerschap :D

Deel Deze Pagina