Dit is mijn buikje op 11 weken en 1 dag (normaal heb ik ook al een buikje van mezelf hoor).. Helaas ben ik wel flink aan het afvallen door de stress (zie bericht in alleenstaand & zwanger) op t moment dus kan zijn dat ik volgende keer niet eens ben gegroeid! Maargoed dat zien we dan wel weer
Hier is mijn buikfoto van gisteren, 11 weken Bekijk bijlage 145984 De afstand tussen mijn sproet en de ronding van mijn buik is groter geworden!
Die van jou ook meid, prachtig allemaal ff een kleine tip, ben gisteren bij de Primark geweest en heb heel veel zomertopjes gekocht die dermate wijd zijn dat we die ook met een flinke buik kunnen dragen. scheelt weer wat op ons kledingbudget.
Getest en al want erg dichtbij zat een prenatal en ik heb daar een paar heerlijke positie broeken gekocht. Prenatals hebben in de paskamers een stoffen 'buikje' hangen om te testen tot hoever in je zw je de broeken kan dragen en heb t ff getest met de jurkjes en topjes die ik heb gehaald. Had nog steeds ruimte en met buik vielen ze nog steeds erg mooi. Happy hunting
Hoie meiden, wat een leuke buikjes allemaal, het gaat bij sommige echt wel hard, ik heb meer het idee dat mijn lovehandles extra benadrukt worden, maar mijn buik op zich nog niet echt, wel mega borsten...., wel leuk om jullie buikjes zo te zien! Succes allemaal, en fijne pasen
Wat grappig Sallie, we lopen met de zwangerschap precies gelijk en met de controles ook ! Wij hebben 13 april een echo gehad, jullie de 14de. Wij morgen 28 april weer, jullie de 29ste. Gaat alles goed bij je ?
Inderdaad grappig zeg! Ik zal het je nog sterker vertellen, de 29e een echo, maar de 28e naar de vk . Hier gaat het na de onrustige start erg goed! Behalve moe, pijnlijke borsten en af en toe een vlaagje misselijk voel ik me prima! Dus ik mag zeker niet klagen! En bij jou? Ik zal ook eens een nieuw fotootje maken zo! Mooi buikje heb je al! @ andere meiden: wat gaat het hard zeg, mooie buikjes al hoor!