En de zijkant. Mijn darmen komen wat tot rust en dat is te zien . Vind ik helemaal niet erg, want het deed af en toe echt flink zeer!
ik weet het, ik was van mijn dochtertje toen 40kg bijna aangekomen waarvan meer dan de helft vocht was (vooral in mijn voeten en benen) Ik was kern gezond dus was geen andere oorzaak. Helaas.. dus ook geen plas tabletten of wat dan ook. Kon amper lopen tegen het einde aan omdat ik mijn voeten niet meer kon buigen! Ik heb altijd nog een beetje last van gehad maar in de echte hitte. Vandaag merkte ik al op dat mijn enkel botjes weg waren.. Man zei al, nou lekker dan als het nu al begint
ja klopt... hoeft niet van mij hoor hahaha iemand ruilen? anders ben ik straks echt een gestrande walvis voordat het zover is lol
Haha, ach, als je darmen een beetje indammen zal het toch wel meevallen?! . Ik vind het wel mooi, maar snap je wel hoor!
Hier nog een november buikje, kan alleen nog geen foto's plaatsen want kan het kabeltje van mijn camera niet vinden. (Ik hou het op zwangerschapsdementie want ik ben alles kwijt)
Vanavond weer naar de vk om in mijn buik te kijken. Ik ben altijd zo zenuwachtig voor die echo's he. Nog iemand daar last van?
Hoii allemaal, Wat een mooie buikjes al. Ik heb op blz 3 mijn beginfoto staan en zal morgen even een nieuwe foto maken. Ik zit trouwens al op +5 kilo, ja echt.. Bij mijn zoon ook inde eerste 12 weken 5 kilo aangekomen, en nu weer. In totaal 20 kilo aangekomen. Zoals je op blz 3 kunt zien is het helemaal goedgekomen, maar voor nu is het wel irritant.
Net mijn echo gehad, 9w0d. Beeb was aant headbangen en met zijn beentje aant trappelen. Echt leuk om te zien. Met 7 weken was het echt nog een gebakken vis van 8,6 mm en nu isie al 2,3 cm!