Jaaa best wel, toen ik er net achter was dat ik zwanger was dacht ik echt: dit gaat mijn geduld flink op de proef stellen, was t maar nov. En nu al op 1/3. Voor we het door hebben zitten we tot onze knieën in de luiers en vuile was
hier mijn buik bij 13 weken en 4 dagen: Hij is al vrij groot, al moet ik zeggen dat ik van mezelf ook al vrij stevig ben Sorry voor de wazige foto
Leentje: das inderdaad al een flink buikje, leuk toch . Verder ook weer mooie buiken gezien! En de weken gaan ook hard hier zeg. Ik heb ook weer een nieuw fotootje. (11 weken precies)
Sallie: Wat een mooi buikje! Erg lief ziet dat er uit Gaat snel met de weken he! Voor je het weet zit iedereen in het november topic al in de 12 weken!
Leentje, dankje! . En mothertobe: leuk die vooruitgang! . En inderdaad, nog even en we zijn de eerste enge dingen voorbij!
Hier de mijne, ben 13 weken Ben blij dat mijn omvang ribben etc hetzelfde blijft. Dit groeide met mijn dochtertje namelijk ook mee Bekijk bijlage 148821
Mooie buik, Lonneke! En mooie broek! Mag ik vragen waar je die broek hebt gekocht? Ik pas nog net in 2 spijkerbroeken van voor de zwangerschap, maar dat duurt niet lang meer , dus ik moet binnenkort gaan shoppen. Maar ik moet me dus nog even orienteren waar ik heen kan gaan.
Mooie buiken weer meiden!! Aloha: hoe gaat het met je? Sunny: ik heb een beetje hetzelfde probleem, kan nog in één spijkerbroek en één pantalon, en heb een zwangerschapsjeans geleend van een vriendin. Wil ook wel nieuwe maar wil echt skinny ofzo, wat ik bij c en a zie bijvoorbeeld, vind ik helemaal niks, net als h en m. Dus als je wat vindt , hoor ik het graag!
Ik haal hier bij de Miss Etam Outlet ook veel leuke positiekleding. Al 2 jurkjes gekocht en gisteren 2 positie shirtjes voor 7,50 samen Die witte broek heb ik daar volgens mij ook zien hangen. Ik pas ook niet meer in mijn broeken.
Heb hele mooie skinny zw broeken gezien bij Prenatal van het merk mamalicious, ze zijn mij iets te prijzig (+/- 80 euro) en esprit maternity heeft mooie maar zelfde probleem. Heb mijn skinny's bij C en A gekocht. Tis ook niet helemaal mijn ding maar beter dan 80 euro p/s Kinderopvang betaald niet zo best helaas^^
miss etam outlet heb ik al meer over gehoord, misschien toch maar eens de moeite nemen om daar heen te rijden. Ik heb een skinny van de h&m, valt best mooi vind ik zelf.