November 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ikke81, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wirenth

Wirenth Lid

23 mrt 2011
    55
    0
    0
    BSO Leidster
    Almere
    Ik pas helaas niet in H en M broeken, heb nogal ronde billen waardoor ze te strak zitten ondanks goede maat:$ En met de zw broeken is t niet anders. Ben nog niet bij miss etam geweest. Ik ben bang dat ik nogal een vooroordeel over deze winkel heb ( alleen voor dames van boven de 50:p) Maar ik denk dat ik toch maar even ga kijken vanmiddag.

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vooroordeel had ik ook. Was het dat mijn schoonmoeder iedere keer die winkel inliep als we naar dat winkelcentrum gingen dus dan ga je uit verveling ook maar tussen de rekken neuzen. Toen ik de eerste keer met een Miss Etam tasje die winkel uitliep had ik ook echt zoies van, help, ik heb iets gekocht bij Miss Etam. Het went :p Heb al 2 gewone broeken gekocht daar, 2 positietruitjes en 2 positiejurkjes. Ik hou van goedkoop shoppen:p

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sallie, ik heb ze via wehkamp besteld van mamalicious. Een witte skinny jeans en een gewone skinny jeans, zitten super mooi en lekker!

4. Lonneke123

Lonneke123 Actief lid

18 nov 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha grappig, dat is ook mijn favoriete site! Je was me net voor!

@sunny1977 Overigens komt de witte broek op de foto uit het buitenland, dus dat winkelt wat lastig voor je ;)

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb een skinny van C&A besteld bij Wehkamp en hij zit werkelijk heerlijk.

6. Wirenth

Wirenth Lid

23 mrt 2011
    55
    0
    0
    BSO Leidster
    Almere
    Hahahahaha jaaa dat had ik ook vanmiddag, heb 2 linnen zw broeken en een spijkerrokje gevonden, en best wel een kort rokkie :$:D. ik dacht: daar vind ik nooit wat maar goed dus wel. Mijn mams in de kreukels en ik me schamen maar t zit erg goed allemaal:) Ik ben om, heb mijn vooroordeel laten varen. Lekkere vrolijke kleding gezien daar.

7. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...

Ja, dat gaat een beetje moeilijk. :) Ik moet binnenkort gewoon even de tijd nemen om wat kledingzaken te bezoeken.

Vrijdag nog even de Bijenkorf afgestruind. ik moest nodig grotere bh's hebben :). Mijn B-cupje is omgetoverd tot een mooie C. :D En ben ook nog een goed rekbare legging tegen gekomen. Die komt ook vast wel een keer van pas.

Oh ja, ook nog even een buikplaatje. Vandaag precies 12 weken.

8. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha lekker over kleding aant babbelen:D
    Ik heb mezelf in juli een dagje winkelen beloofd:p
    Eerst ff sparen:)
    Hier een foto'tje, vandaag gemaakt met 12 weken en 3 dagen!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Super buikkies!!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik weet nu trouwens waarom ik al zo'n grote buik heb. Mijn baarmoeder is namelijk al 1/2 NS. Dat houdt in al halverwege tussen schaambot en navel terwijl met deze termijn hij juist nét boven het schaambot zou moeten zijn. Dit komt door mijn vele zwangerschappen/voorgeschiedenis.
    Mijn darmen bevinden zich vanaf navel en daarboven en dakzij activia vinden ze dus ook rust en is mijn stoelgang wat regelmatiger. Anders was ik nog veel groter geweest :S Dus bij mij is het niet geheel een darmenbuik :p Dat is wel fijn om te weten hahaha

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn baarmoeder voel ik ook al ruim boven het schaambot, zeker 4 cm er boven

12. Wirenth

Wirenth Lid

23 mrt 2011
    55
    0
    0
    BSO Leidster
    Almere
    Mijn buikje is wat minder sinds deze week, dus ik gok dat het beebje zich een beetje verplaatst heeft. Hoef niet meer elk uur naar de WC te rennen dus ik ben blij:) En ook stoelgang weer normaal. Geen idee waar mijn baarmoeder zich ophoudt;) Volgende week wo +/- 16 weken echo, moet het t toch maar even aan de Gynaecoloog vragen.

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Mooie buiken! :D
    Ik plaats morgen weer 1! :D

14. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    mijn buik met 13,5 week

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #615 Siri, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    Ha ha, we passen niet meer in gewone kleding, dames!!!!..... Mooie buiken hoor!

Ik heb een aantal weken geledeneen paar broeken bij H&M gekocht, zitten heerlijk. 2 linnen broeken, een witte sinny jeans. een zwarte nette broek een spijkerbroek en 2 capris (zwart en kaki).... daar kan ik het voorlopig wel mee doen. En ik heb 2 bikini's 2 maten groter besteld. zoooh zeg, je vond mijn bikini niet eens terug, zo enorm ben ik gegroeid, genant gewoon.... (cup C naar E).

nu durf ik mijn buik ook bij de gewone buikfoto's te plaatsen, nu is het niet alleen darmen meer......

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @Aowyn, ik was vandaag toevallig bij de vk en die zei dat mn baarmoeder ook al op 1/2 ns zat. Maar bij mij toch echt nog lang niet zo'n buik te zien hoor.

@siri, hier ook flink gegroeide cup haha

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik zit echt op het einde van november (30ste) Jullie zijn lekker bijna allemaal al die 12 weken voorbij. Ik zit nog in de zenuwen en moet het op min werk nog voor me houden enzo. Echt niet leuk :(
    Heb net de VK gemailed of ik eerder mag komen haha. Moet eigenlijk donderdag en dan krijg ik ook een echo maar dat duurt me te lang want ik voel weer allemaal dingetjes in mijn buik :p

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dat kan ook wel kloppen. Ik wa 12 en half week toen mijn bm op 1/2NS was genoteerd, maar mijn grote buik heeft ook te maken met mijn vele miskramen in een jaar tijd.

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Mijn buik met 12 weken, joeeeeeeepieeeeeeee :D

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nice bolletje :D

Deel Deze Pagina