He Sansky, we gaan gelijk op zie ik. Twee daagjes verschil. De buikjes lijken ook aardig op elkaar. Ik zie dat jij de 20-weken echo al hebt kunnen plannen. Ik belde daar paar weken geleden al voor, maar er werd me verteld dat ik dat pas vanaf week 15 kan regelen. Dus wij wachten nog even geduldig af hier. Wil iedereen hier strax weten of het een jongetje of een meisje is? Ik zei "vroeger" altijd dat ik het niet wilde weten, maar nu het zover is...ik ben veel te nieuwsgierig!
Jaa leuk he Ja heb hem idd al kunnen plannen! Wij willen het geslacht niet weten, verrassing met de bevalling
hoi ik kijk altijd mee maar plaats eigenlijk nooit wat maar zie dat we we gelijk lopen ik ben ook 13 weken en 1 dag leuk haha gr sanne
Wij willen het wel graag weten, we zijn TE nieuwsgierig. Mannetje denkt dat t een meisje wordt en ik denk juist een jongetje dus dat wordt spannend
Leuk al die buikjes hier! Nooit geweten joh.... Wilde via m'n IPhone nu gelijk m'n foto hier plaatsen maar lukt niet! Dan morgen maar Zie hier trouwens ook namen die ik helemaal niet eerder heb gezien!! Nog meer nov mama's! Yeah nov mama's rule!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/263713-november-2011-meiden.html dit is de andere ik lees zelf in beide mee
Ik ook vind het leuk om met beide topics mee te lezen maar reageer eigenlijk alleen bij deze Voel me anders zo'n bemoeial^^
Mooie buiken shannen sansky en sunny, mooie kleding ook! Staat toch leuk vind ik zulke jurkjes, die je buik zo mooi uit laten komen.
ik heb het nog niet aangedurfd om een foto van mijn buik te maken.. begin er steeds vaker over te twijfelen dus denk dat ik het binnenkort toch maar is moet gaan doen..
Dit is mn buik met 15 weken...! Ik denk dat ik binnenkort toch maar aan de positiekleding ga, vind vooral savonds mn broeken echt strak zitten!!
Ps : wat verschilt dat toch ontzettend per vrouw zeg!! Waar de ene met 13 weken al een echt bol buikje heeft zie je bij de ander met 15 weken nog minder!! Echt geinig