Mooie buikjes allemaal! En zo'n verschil, terwijl we allemaal in november uitgerekend zijn. Ik heb vandaag ook een paar plaatjes geschoten. Zal ze zo even van m'n camera halen...
hoi meiden, hier een november 2010 mama (bevallen 15/11). Het ging me zo traag en ondertussen is m'n mannetje al 6 maanden! Het gaat allemaal veel te snel en ondertussen ben ik het buikje ook gaan missen. Geniet meiden!!! Geniet
Haha, ik geniet met volle teugen van mijn buik, gedraag me echt zwanger.... laat mensen voor me opstaan, laat mijn man mijn koffer/tas tillen en trek lekkere strakke kleding aan, zodat iedereen het maar goed ziet. en voor degene die toch twijfelt heb ik een supergave riem met BABY om, zodat het heel duidelijk is waar die buik ineens vandaan komt!
OOOH die ken ik was altijd maatje 34/36 en voel me op sommige plaatsen zo dik maaaaaaaar allemaal voor een supergoed doel
Vanmorgen naar vk geweest. dacht ik gister nog dat ik 14 weken was volgens vk vorige keer ben ik nu opeens 16 weken. 1 voordeel 2 weken minder wachten. haha. dus foto van gister is 15 weken en 6 dagen.