@sansky,Miss en Happymama, oooh wat goed dat jullie voor uit gezet zijn, gefeliciteerd. Mooie buikjes allemaal dames. Ik dacht laat ik ook maar weer eens er eentje bij doen. Hier is mijn buikje 16 wk en 5 dagen. Let niet op de troep in de achtergrond, we zitten midden in een verhuizing
Wirenth, mooi hoor gaan jullie verhuizen uit Almere? dat zou jammer zijn,!! anders konden we een keer op de koffie komen haha
Aowyn, hartstikke leuk... is die van buikbanden.com? Ik wil die bestellen, met de strass-steentjes, en dan ook met de handjes
Kun je helemaal aan je maat aanpassen he, zitten heerlijk! Gewoon je eigen maat pakken, en het klopt!
Bij mijn eerste droeg ik ze ook niet. Maar nu had ik er wel zin in. Ik heb 1 shirt van de C&A met voetjes op
Ik heb er nu al ... 3 of 4 besteld, maar ze zijn echt super, ben er zo tevreden mee ga nog veel meer bij ze bestellen, haha!
@ mommieof2 neej we verhuizen binnen almere, we zitten nu op een 2 kamer flat, das toch ECHT te klein met z'n drietjes Mooie buikjes dames En leuke buikband Aowyn, heb je ook naar de banden gekeken die je zelf kan maken?? Vond dat zo'n leuk idee
Wirenth, Ja dat ken ik wij zitten straks met 5 personen op een 3Kamer appartement ook niet zo voorbeeldig..! achja Almere en een woning huren gaat niet makkelijk helaas