Ja..en voor mij geld dat dit mijn derde is hoor, ik had vanaf week 4 al een "darmen"buikje... Goh Aowyn...6e zwangerschap sinds jan 2010..dat is niet niks meis, wat mooi dat het nu goed zit Marisa.
hi dames hie is t hier ?? heb weer t een en ander mee gemaakt . na veel buikpijn met rust toch maar naar de HAP gegaan om urine te controleren , dit was gelukig allemaal ok . conclusie , enorme banden pijn . heel vervelend maar dat kan niet tippen aan wat er gister gebeurde . ik heb tabletjes voor de misselijkheid . ik dacht maandag avond laat ik ze es niet in nemen want bij week 14 zou t toch wel minder moeten zijn , nou dat dacht ik dus verkeerd ik hing gister ochtend dus boven de plee , dus heb gisteravond mn tabletje weer genomen en vandaag niks aan t handje , dus das weer goed . ga zo even een foto maken van mn buikie en plaats m dadelijk weer even erbij ...
@Happymama: Is het niet handiger om in een van de 2 november topic's mee te kletsen? Krijg je meer response denk ik
Mijn buik 15 weken en 6 dagen.. na een dag werken en flink eten heb ik echt een grotere buik als 's ochtends vroeg! Dan zie je amper nog iets hahaha. Dit is dus een foto van het einde van de dag..
Herkenbaar! Dat dacht ik ook een hele tijd. Ik ben nu 16,5 weken zwanger en overdags is bij mij nog niet veel te zien. 's Avonds is mn buikje iets opgezet, maar ook niet noemenswaardig. Toch was de controle bij de verloskundige goed. Het ligt bij mij alleen heel erg naar binnen. Duurde echt een heel tijdje voordat ze het hartje had gevonden. Mijn baarmoeder was ook gewoon gegroeid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel blij mee ben. Ik zit nu midden in een verhuizing en ga over een tijdje weer een paar uur in de zorg werken. Een dikke buik zit dan erg in de weg lijkt mij. En we moeten nog ff! En wat niet is kan ook nog heel snel komen!
Haha vandaag weer een foto gemaakt met precies 16 weken.. Foto van gisteren was na een dag werken en veel eten. Net weer een foto gemaakt van een dag niet werken en wel veel eten.. Wat een verschil..
Zo daar ben ik ook weer eens met een buikfotootje, hij is wel alweer v twee weken geleden... Zal er vh weekend weer eens wat recentere maken Bekijk bijlage 155893 ps mijn voorheen bescheiden C cup wilde ook graag nog net de foto meepikken, hahaha
Ik word hier echt vrolijk van meiden! Wat worden we steeds boller! Ik heb een foto gemaakt vanochtend in bed, liggend. Bij mijn eerste zag je dit pas na 20 weken, ik dacht met 22 weken. Vanochtend dus 16w6 Bekijk bijlage 155922