Hoorde dat mijn buik weer flink gegroeid was deze week, dusook foto'[s en jahoor, ik schrik ervan! Van de zijkant: Bekijk bijlage 162031
Ik was er even een ruime week tussenuit voor een korte vakantie. Hier nog mijn fotootjes van afgelopen week (Buik 18 weken) Ik vind het ineens wel erg snel gaan. Voor mijn vakantie woog ik nog rond de 54. Vanochtend gaf de weegschaal 56 kilo aan! Dat was best even schrikken. Hebben jullie dat ook, dat die kilo's ineens zo snel gaan?
En nog even een plaatje van de voorkant... Zoals jullie kunnen zien, heeft mijn navel een afwijking naar rechts.
Wat een mooie buiken hebben jullie allemaal al zeg... Ben ik nou nog zo dun of zijn jullie al zo rond? (dat eerste waarschijnlijk ) Dan ook maar een buikfoto van mij! Al is er nog bar weinig te zien met 20 weken zwangerschap! Want deze foto's zijn van vanavond. 's Ochtends is er helemaal niks te zien. Maar ik zeg iedere keer maar, wat niet is kan nog komen! Ik vind het allemaal best apart. Ik had altijd het idee van oh jee, als ik zwanger raak ben ik misselijk, ziek, moe, dik, etc. Tot nu heb ik nog helemaal nergens last van gehad. Dus het is echt genieten. Vooral nu ik de kleine sinds een weekje of twee voel bewegen in mijn buikje. Echt heel bijzonder om dat voor de eerste keer te ervaren. Maar ja, een keertje wil je ook wel kunnen showen met een mooi zwangerschapsbuikje. En dat wil tot nu toe nog niet echt lukken. :x
Ja zal oppassen met de zon..was alleen ff keer heen en weer naar de stad gelopen..ben heel vatbaar om rood te worden..
Sansky, bij jou staat hij echt strak je buik! Aowyn, bij jou groeit hij ook al snel hoor! Hier ook weer een fotootje van 20 weken!