Dacht, laat ik ook hier maar eens mijn foto plaatsen. Nu 23 weken zwanger en nog niets aangekomen.... Ben ik blij om, heb al gewicht genoeg van mijzelf
Mooie buiken hoor! @Thalina: Jou buik is iets puntiger dan de vorige keer lijkt wel maar je ben al heel mooi rond hoor!!
Hier de eerste foto van mijn buikje.. In 1 week tijd is mn gewone buik omgeslagen naar een zwangerschapsbuikje :-O Foto is van afgelopen donderdag met 21 weken..
Een fotootje van vandaag, precies 22 weken. Ik ben tot nu toe 4 kg aangekomen. Ik las ergens dat vanaf deze tijd je gewicht met ongeveer een halve kilo per week toeneemt.
Hierbij ook weer eens een foto van mijn buik. En ik ben ongeveer 6 a 7kg aangekomen sinds het begin Bekijk bijlage 167817
wat een verschillende buikjes zeg!! mooi hoor vanmiddag had ik een fotoshoot en wilde even bij mezelf proberen moet zeggen is wel moeilijk als je alleen bent! 21 weken en 2 dagen Bekijk bijlage 168098
Hier was ik 22 weken zwanger. Ondertussen nog niet zoveel veranderd. Wat ben ik jaloers op die buikjes van de meiden die al echt een mooie 'voetbalvorm' hebben. Verlang ik echt naar, tot nu toe zit alles bij mij precies heel erg laag!
Waaw, mooie buiken meiden! Thalina, goed gelukt! Prachtig Ik zal ook maar eentje plaatsen van mijn 22-weken-buik Ben wel al bijna een week verder, maar goed!