Ik mag er ook bij, zal van het weekend eens een buikfoto maken, ben ook niet de slankste en er is nog niets te zien ..
Ricmar, goed verschil hihi Hier ook echt moeite om het te verbergen, ben al best dik van mezelf maar heb echt al een dikke buik! gaat veel sneller als bij de eerste
Hier is mijn buik foto van vanochtend, heb het idee dat de bult hoger is? Laatste buikfoto hier was van 9mrt Bekijk bijlage 138185
Wat een onwijs mooie buiken allemaal! Ik zelf heb heel erg een maag (echt zo'n rol dikker dan mijn buik) dus vindt het er nu niet zo heel mooi uit zien. Ik merk wel al dat broeken strakker zitten. Ik zal dit weekend eens foto's maken.
Hej meiden! Wat een super buikjes zie ik al voorbij komen! Bij mij is er nog niet zoveel te zien, omdat ik van mijzelf al een klein vetrolletje heb haha is dus vertekend beeld! maar ben benieuwd naar hoe de buikjes gaan groeien, de komende maanden Leuk hoor!
Wilde eigenlijk elke week een foto maken, maar dat is een beetje onnodig want er is nog niets te zien. Maar mijn buik voelt wel anders.... veel zachter en ik heb een beetje meer vet op mijn buik (maar dat zie je niet op de foto)..... ondanks dat ik een beetje ben afgevallen (ik was een grote eter, maar zit nu veel sneller vol)....'savonds heb ik zo'n heerlijk darmbuikje.... mijn darmen staan helemaal stil.... heb in overleg met de ha van de week een klisma gebruikt en dat lucht op.....
allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! vorige jaar rond deze tijd was ik ook zwanger en op 7 november uitgerekend en precies op 7 november kwam jayson ter wereld! geniet ervan meiden ik mis mijn mooie buikje zo erg! dit was mijn eerste buikfoto.
Msnuke super mooi!! Hier nog geen foto gemaakt, maar mijn buik groeit aardig. veel sneller als bij de eerste.
Ha dames, stilletjes vandaag! Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Bekijk bijlage 138588 Deze is van gisteren! (4 weken & 3 dagen) Merk heel erg dat de onderkant van mn buik is opgezwollen .. Alsof die strak staat En toch nog maar voor de zekerheid, gisteren een testje gedaan..: Bekijk bijlage 138589
@Snoepjevandeweek: Je bent in het verkeerde topic aan het kletsen meid, hier posten we alleen onze buikjes en reageren daar op, verder kletsen we in een ander topic Klik hier Er schijnt ook nog een 2e topic te zijn waar het nog wat rustiger is. Zie net dat je die al gevonden hebt, have fun daar.