Wat ben je weer streng Ikke . Ik heb ook een opgezette buik, maar dat zijn allemaal mooie darmpjes.....
Valt wel mee toch Is zo lullig als niemand terug kletst toch. En die darmen zitten hoog omdat er iets groeit dus ook die buikjes tellen
Was ook grappie hoor . Weetje, ik ga ook ff een fotootje maken. Want als het toch niet goed gaat, heb ik wat!
Vooruut dan maar met de geit . Heb normaal echt een heel platte buik, dus voor mijn doen is het heel wat....
Oh omdat je de foto niet kan zien, begrijp ik de reactie wel Ikkuh! Anders vond ik em een beetje gemeen, er mag toch wel iets gekletst worden? Ik had als eerste een buikfoto laten zien maar kennelijk is die niet goed doorgekomen, excuses! Bekijk bijlage 138611 De tweede wilde ik gewoon ook even laten zien , om het topic een beetje gaande te houden
Jij hebt ook een mooi buikje! Ik heb wel veel 'los vel' hoor, maar mijn buik is merkbaar meer gespannen! Ik kan het echt al zien, mijn vriend ook, en ik vrees dat het niet weken gaat duren voordat ik meer reacties krijg ..
Gemeen was hij absoluut niet bedoeld hoor maar er zat een foto van een ZW test bij dus ik dacht ff dat je verdwaald was, je zal niet de eerste zijn snappie. Maar mooi buikje hoor en gave tattoo
Oehh zie nog meer mooie buikjes voorbij komen! Vind ik zo leuk om te zien he? Nou dan zet ik mijn buikje er ook alvast even bij, gewoon om te vergelijken met straks. Op het moment heb ik een behoorlijke opgezette/volle buik, dus vandaar .. Ik heb helaas ook al behoorlijk wat striae op mijn heupen dus vandaar met shirtje
Dankje Ikke . Ennuh: mooi buikje hoor Babywens! Gaat toch snel he, met die paar weekies en paar mm aan beeb dat je buik zo opzet ! Verder alles goed met je?
Ok, Ikkuh! Is dat misverstand ook weer uit de wereld, snap de miscommunicatie hoor, no hard feelings! Dankje voor de complimenten, ben ook nog steeds blij met mn tattoo Ben benieuwd hoever die uit gaat rekken haha babywens, ook een mooi buikje! Op de een of andere manier doet het me goed dat mijn buik een beetje strak staat/groeit, alsof er echt iets bezig is ..
Dank je! jaa gaat echt super snel inderdaad.. bijzonder hoor! Met mij gaat alles goed! Toch twijfel ik nog heel veel hoor, ben zo bang dat het misgaat.. Terwijl ik daar nog geen eens een reden voor heb, maar heb ook gewoon nergens last van Ik voel mij totaal niet zwanger Hopen dat dat komt als ik eindelijk het hartje hoor kloppen of de baby zie zitten En hoe gaat het met jou? las dat je al wel wat meer kwaaltjes kreeg? Hoop zo dat alles goed is bij jou, denk het haast wel!
Mooie buikjes al hoor!! Hier ik moest ivm NL Doet gister en eergister over mijn trui een t shirt aan, maar dan kan je het al echt zien en ik zag ook al vrijwilligers kijken zo van goh die is dikker geworden . en het gekke is ik snoep niks.. Chocolade en snoep staat me tegen, ik eet alleen kauwgom ivm metaalsmaak in de mond komende week show ik weer mij buikje 2 ander foto's staan in album
Heb even je foto's gespiekt Ricmar . Maar wat een verschil al tussen de 4 en 5 weken zeg! Dat belooft nog wat !!
Mooi dat alles goed gaat! Het is toch allemaal spannend he! . En dat je twijfelt is denk ik normaal, ga ervanuit dat iedereen dat wel een beetje heeft! Heb je al een vk gebeld? Met mij gaat het op zich goed, blijf natuurlijk gespannen voor de echo. Maar vind aan de andere kant dat ik er van mezelf ook wel beetje van moet genieten, of het nu goed gaat of niet. Ik hou mezelf maar voor, nu ben ik nog zwanger en kan me nu heel druk maken maar daar schiet ik niks mee op, wachten moet ik toch. (zeg ik heel stoer, maar zo is het niet hoor )