en nu is het nog erger ik ga echt hard en moet het nog bijna 3 weken stil houden. 5 april echo en is mannetje jarig en die zaterdag viert hij het en dan gaan we het vertellen.
Leuk hoor! Spannend ook die echo! Bij mij in de omgeving weten al wat mensen het, omdat het niet zeker is of het goed gaat. Maar op mijn werk niet, dus ik snap wat je bedoelt! ach, heb je nog wat ruime bloesjes ofzo?! Dan valt het minder op
Ja het is echt behoorlijk spannend hoor Is ook zo, spanning hoort er een beetje bij, gelukkig wordt het al een stuk minder. De eerste week is nu voorbij en ik wordt steeds wat geruster! Je kan hier pas de vk bellen als je ongeveer 6 weken bent.. dus ga het komende week denk ik wel doen Ik snap dat je gespannen blijft voor de echo, maar wat goed dat je er zo positief instaat! Inderdaad lekker van genieten, want je kan de toekomst helaas niet voorspellen! En alles gaat helemaal goed komen Geniet lekker van je zwangerschap
Ja, ikke, ik snap je reactie hoor, bij een buiktopic moet het over buikjes gaan en niet over kwaaltjes, zs testen echo's wiegjes enzo.... En het leek indetdaad alsof de bijlage een foto van een zstest was.... Maat goed misverstand opgelost.... En een hoop beginnende buikjes gezien.... Ricmar, vaak vragen mensen zich inderdaad af of je dikker bent geworden, zelfs als je een duidelijke zsbuik hebt.....ik had het gisteren zelf bij de kapper.... Nou had ze ook een ruim gewaad aan, dus geen mooi 'bellyhugging' shirt. Pas toen ze een schort omknoopte zag ik dat ze een behoorlijke zsbuik had.....
hallo, leuke topic. Alleen ben ik ook wat voller dus bij mij ook niks te zien. ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. zal nog wel ff duren voordat je bij mij wat ziet
Wat een leuke topic! En mooie buikjes! Hoop ook snel een fotootje te kunnen plaatsen, als ik weet of het dan ook wat betekend en niet meer zomaar een buikje is
Nicole en Myla, we wachten op jullie fotootjes ! Het wordt hier met de dag erger. Omdat mijn broeken niet meer zo goed gaan heb ik een jurkje met legging aan, maar dan kan je er niet omheen hoor... Ik weet natuurlijk nog niet of het wel een goede zwangerschap is, maar als ik alleen naar mijn buik zou kijken.....
Wat leuk dat de broekjes al wat strakker gaan zitten! Ik heb het geluk dat ik hiervoor 5 kilo ben afgevallen en mijn broeken nu juist erg ruim zitten hahah dus ik kan er wel weer even mee vooruit
Hihi een november 2011 buikjes topic, leuk zeg! Hier een november 2010 mama, wat gaat de tijd hard. Geniet van jullie zwangerschap dames.
breekt ff in* Wat een mooi buikje al meid! hier draaien de duimen voor die pattexbeeb hoor! *breekt uit*
Hier helemaal nog geen buikje te zien. Ben nochtans echt wel behoorlijk fijn dus dacht om dat dan vroeg te zien... Niet dus Vanaf wanneer hoor je iets te zien?