hier is mijn opgeblazen darmenbuikje aardig weggetrokken na al die misselijkheid en braken. Er is nu niks meer te zien, dus wacht nog even met plaatsen van een volgende foto.
Nou ik heb wel niet zo'n mooie buik als de meeste hier (behoorlijk overgewicht en dus zo'n lelijke rol genaamd mijn maag) maar dacht laat ik toch maar een fotootje plaatsen 4 weken en 4 dagen.
rustig hier.. als morgen de echo toch nog goed blijkt zal ik ook weer een foto plaatsen ben ondertussen nog weer dikker geworden dan de foto's van paar weken terug.
ik heb gister ook alvast een foto ter vergelijing gemaakt.. zal hem morgen ff plaatsen.. helaas niet meer strak te krijgen na 2x een mega kind in mijn kleine lijf... alleen met een nieuwe zwangerschap weer tijdelijk strak
Mie: mijn buik is nu al erg dik, maar mijn darmen reageren gewoon erg heftig! Aloha: duimen voor je echo meid! Wat is je gevoel? Ikkannietwachten: straks heb je een echt buikje! Jannie: ben benieuwd!
hoii dames,, ik ben 4 nov uitgeteld en nu bijna 8 weken zwanger.. aan mij buik nog niets te zien vanaf wanneer begin je iets te zien? ben zelf niet dik heb ma maatje s dus dacht het eg dsnel te zien.. groetjes
Je testen zijn wel nog vaag als je al 8weken bent !? Of is dat normaal? Gefeliciteerd in ieder geval Is bij iedereen verschillend, de 1 heeft eerder een opgezet buikje dan de ander, komt door je darmen! Ik had een hele week een opgezette buik(zie paar paginas terug) en sinds vandaag is hij zo goed als verdwenen haha. (ook maatje S)
zijn dat recente testen? ze zijn idd erg licht voor 8 weken, wanneer was je laatste menstruatie en weet je ook wanneer je je eisprong had? Kunnen we even meedenken
mijn laatste menstruatie was 28 jan mijn ei weet ik niet helaas.. de dokter zei me dat ik 7 weken en 4 dagen zwanger ben. moet morgen verloskundige bellen.. kv teste zijn van begin wee en clear bleu gister en vandaag op cleur bleu is c streep lichter als t streep zoals je ziet.. ik weet het niet mss dat ik laat hcg heb aangemaakt.. gr
in sept gestopt met de pil, toen ongi, okt overgeslagen, toen 6 nov ongi, toen 3 dec ongi, toen 31 dec ongi en toen 28 ongi en toen niet meer dus telkens precies om 28 dagen weer ongi..
leuk om al die darm buikjes te zien!!! mijn buik is ook zo opgezet... zal eens kijken of ik een foto kan maken
dan denk ik dat je laat HCG aanmaakt? hopelijk geeft echo bij de verlos duidelijkheid of een inwendige echo bij gyn
soms als ik gegeten heb heb ik savonds wel een buikje.. zal daar morgen een een foto van maken.. maar als ik net wakkeer ben is er niet veel te zien.. en ja ik denk ook laat hcg aan maken en dacht dokter ook.. hoop dat ik snel echo krijg
Bekijk bijlage 139255 je kan wel zien dat ik dat normaal niet heb... normaal loopt ie dus recht naar beneden met een heel klein bolletje door mijn vorige zwangerschap denk ik
bij deze een foto van mijn buikje,, 7 weken en 4 dagen zwanger normaal loopt me buik recht na onder dus toch wel iets te zien haha dacht dat ik niks kon zien lol
Leuk topic meiden, zie ook meiden van november mama's. En wat een mooie buiken allemaal! Ga morgen proberen ook foto te posten, want 's avonds lijk ik wel 15 weken zwanger met die opgezette darmpjes..pf..En broeken gaan niet meer dicht ook 's morgens niet. Wil nog geen positiekleding kopen tot eerste echo, omdat vorig jaar ook zs fout is afgelopen met mk.
@Napoleon, mooi buikje meis Ben zelf ook 8 weekjes en die van mij ziet er erg hetzelfde uit. Ik was al bang dat t niet normaal was dat mijn buikje nu al zo groot was. Ben blij dat ik niet de enige ben Zal kijken of ik snel ook een fotootje kan plaatsen.....