de-overtijd-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babywens2011, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej aanstaande mama's,

Vandaag 1 dag overtijd.. Wie is er nog meer overtijd en wacht gezellig met mij mee? Ik vind het wachten erg lang duren, dus hopelijk kunnen we elkaar gezelschap houden :)

2. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    heey ik ben ook overtijd, net 1 dagje maar toch :)

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    heej, spannend he? Toch wel vreemd om over tijd te lopen vind je niet? Op de één of andere manier pin je je al vast op de uitgerekende datum.. en dan istie nu gewoon voorbij ;) Heb je wel het gevoel dat de kleine binnenkort gaat komen?

4. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik weet het niet...het rommelt wel en soms krampen en heel de dag licht bloedverlies. van mij mag het ook wel doorzetten eigenlijk.
    ben jij ook zo moe aan het eind van de dag?
    ik doe vrij weinig op een dag maar nu is mijn energie echt weg

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oehh nou dat klinkt in ieder geval veelbelovend!! :) Zal dan vast niet lang meer duren bij jou! Ik heb dus echt nergens last van.. dus ben bang at het bij nog wel een tijdje gaat duren. Ik stel mijzelf er zelfs op in dat ik over anderhalve week moet worden ingeleid :p

Ja bizar is dat he? Ik doe ook echt hele dagen niks (verveel me enorm :() en dan en ik ook echt bekaf.. overdag doe ik eigenlijk ook geen slaapje, want dan weet ik dat ik 'snachts nog slechter slaap dan ik al doe.. dus mezelf maar lekker moe maken :) hahah Nou succes hoor en hopelijk komt je kleintje gauw!

6. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik weet het niet...vandaag wel beetje kramp gehad maar verder niks...het is zo per dag verschillend dat ik het soms ook niet echt snap. overdag slapen doe ik sowieso niet en ik slaap momenteel van 23 tot 9 uur...
    ik hoop dat het bij jou ook langzaam begint, je bent 1 dag verder dan mij

Deel Deze Pagina