November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hier goed nieuws, mijn cervix is 2,7 cm lang en alles boven de 2,5 cm is top!

Ennn we weten het geslacht bijna zeker! Morgen pretecho

2. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

truuske, dat is goed nieuws.
    mogen wij het geslacht (morgen) ook weten? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor ;)

3. moontjemoon

Ikke wil ook.....moeten nog 3 weken wachten :(

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het zal echt wel een opluchting zijn als het eenmaal verteld is. Hoeven jullie iig niet meer geheimzinnig te doen... Waarom waren jouw ouders er zo boos over eigenlijk. Als jij 10 jaar ouder bent dan je vriend neem ik aan dat je al op een een leeftijd bent waarop het normaal is kinderen te krijgen... of zijn ze het niet eens met de relatie?

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben ook bij de vk met medische indicatie voor Fluxus (overmatig bloedverlies) en een luie baarmoeder moet daarom verplicht in het zh bevallen (helaas :( )

Zou zo graag een keer in bad bevallen. Bij de derde zou ik dat doen, een badbevalling. Maar toen ik in bad zat (ons eigen bad) voelde het ineens niet goed, geen idee waarom niet... Achteraf maar goed want ik bloedde als een rund en moest met gillende sirenes naar het zh. (dat vele bloeden begon pas na een half uur, bij beide jongsten trouwens).

Ik reageer ook niet op oxitocine, dat is een hormoon dat ervoor zorgt dat je baarmoeder weer krimpt. Ik moet dan misoprostol hebben, dat wordt normaal gebruikt om bij een abortus op te wekken, dwz je krijgt er weeën van. Mijn lichaam zegt nl zodra het kind eruit is: Aju Paraplu! en dan doet mijn baarmoeder niks meer. Oxitocine maakt je lichaam zelf aan, oa als je borstvoeding geeft en na de bevalling. Alleen reageert mijn baarmoeder daar na de bevalling dus niet op...

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik dacht dat 3,5 de norm was? of zou het per gyn/ziekenhuis verschillen?

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Truuske, is het wat je dacht ??
    Ben niet nieuwschierig hoor hahaha

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Klopt, maar ik ben al flink wat cm's kwijt door de operaties. Dus 2,5 houden ze als ondergrens aan bij mij

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Als het klopt wat de echoscopiste vertelde, is het een MEISJE!
    Maar de beeb lag lekker met de beentjes bij elkaar dus niet 100% overtuigd. Ach, morgen toch geslachtsbepaling ;)

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

En ik beval met KS, heb de gyn al gesproken!

11. moontjemoon

Echt een meisjesmaand voor zover!
    Truuske, fijn dat je met de gyn de afspraak al heb kunnen maken over een KS!
    Napoleon, klinkt me allemaal heel bekend in de oren.. heb het nu 2x gehad en de kans dat het nu ook gebeurd was heel groot volgens de gyn (na de vorige bevalling gevraagd).

12. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    mijn ouders waren niet zo zeer boos maar ja mijn situatie is niet echt bepaald ideaal.ik en mijn vriend zijn nog niet zo lang samen en dan ineens zwanger...daarbij woon ik dus op een bovenverdieping waar ik dus wegmoet omdat het totaal niet ideaal is voor een baby...dus dat probleem komt er ook nog bij.
    hij is nu ook nog niet welkom bij mijn familie (terwijl een aantal hem al wel hebben gezien) en dat is ook wel lastig.
    mijn pa heeft er moeite mee maar er word verder weinig over gesproken en mijn ma accepteerd het nu wel uiteindelijk.
    ik zal wel blij zijn als zijn ouders het weten...dat geeft hopelijk weer een stukje rust en misschien kunnen hun wel iets regelen ook nog voor ons.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @catwoman: heftige situatie, hopelijk vertelt je vriend het snel thuis.

@cass: fijn dat je kat toch nog terug is

@ napoleon: dikke knuffel

@truukse: leuk waarschijnlijk een meid

De rest even vergeten sorry druk druk druk

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Elk vk heeft een mening erover. De ene zegt dat het vervelend is de andere zegt dat het geen kwaad kan. Ik luister hooguit 5 a 10 min en dan om de 2 a 3 dagen.

15. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik ben erg benieuwd of ik wat hoor!! :D

Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie al last van mensen die al aan je buik gaan voelen, zonder het te vragen? Iemand waarschuwde mij gisteren daarvoor.. Ik heb er gelukkig nog geen last van, maar het lijkt me wel vervelend!!

Ik heb wel, dat nu mijn buik zichtbaar is als zwangere, dat mensen er echt iedere dag naar vragen... :)

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Angelsound, ik probeer zo min mogelijk te luisteren, omdat het misschien wat vervelend kan zijn voor het beebje....

En als ik luister doe ik dat ook ongeveer tussen de 5 en 10 minuutjes.....

Ik ga zo meteen weer even luisteren..
    Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik het kan opnemen ?

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hAHAHA 5-1 voor de meiden dus ;)

18. juf85

juf85 Niet meer actief

Buik voelen, ja sommige mensen zitten wel aan je buik. Tot nu toe alleen naaste familie,maar als anderen dat doen dan zeg ik er wel wat van. Het is mijn buik daar hoeft niet iedereen aan te zitten.

Ik heb geen AS. Maar ik voel de baby iedere dag bewegen.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    dan wordt je waarschijnlijk een oktober mama of niet?

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gelukkig alleen mensen van wie ik het kan hebben ;)

Deel Deze Pagina