@Hermiek Ik gebruik de angelsound ongeveer twee a drie keer in de week, en luister dan eigenlijk heel kort maar... Soms als ik t hartje gelijk hoor zelfs minder dan een minuut, en anders misschien een minuutje of drie....!
Salcia, gefeliciteerd, leuk een meisje....denk dat ik de roze ploeg over een aantal weken kom vergezellen (Begin steeds meer het gevoel te krijgen van een meid)
@ Catwoman Wat fijn om te lezen dat ze zoveel voor je-jullie kunnen doen! Ik hoop dat alles op zn pootjes terecht gaat komen meid...!
Hier vandaag voor controle bij de verloskundige geweest... Ik zit bij een praktijk waar er in totaal 5 meiden werken, en een man. Die man is echt een hork om t zo maar even te zeggen... Hij geeft me altijd t gevoel dat hij haast heeft, dat ik heeel snel mn zegje moet doen omdat hij alweer met de volgende patient bezig is in zn hoofd. Superirritant... Hij presteerde het weer om zich voor te stellen en te zeggen: deze zwangerschap hebben wij elkaar nog niet gezien toch....? 'Ehh, jawel ...LUL... jij hebt hier mijn termijnecho gedaan en toen had je ook al je zaakjes niet op orde want toen vroeg je of het mijn tweede zwangerschap was terwijl je ook mn staat van tevoren had kunnen lezen.... En dan had je geweten dat het de derde is....' Man wat had ik dat graag willen zeggen!! Ik heb gevraagd of hij mijn datum aan kon passen, omdat ik vorige week bij de echo in t ziekenhuis officieel een week voruit ben gezet (waar alle eerdere echo's al op wezen) maar dat weigert hij doodleuk!!!! Hij zegt dat ze dat noooooit doen, behalve als je echt anderhalf a twee weken voorloopt.... Ik heb hem gevraagd hoe het dan zit als ik straks heel erg overtijd ga, maar zn antwoord was, ja, dat zien we dan wel weer... Ook zei ik dat ik het qua verlof vervelend vind, want ik wil graag zes weken van tevoren stoppen, maar ook dat vond hij niet echt boeiend.... Hij presteerde het ook nog om weer een erg complimenteuze opmerking te maken (doet hij wel vaker) Hij zei: Het kan zijn dat jouw kindje gewoon wat groter is, je bent zelf ook niet bepaald een kleintje he...! Aaaargh......! Zo, moest effe mn ei kwijt....!! Verder was gelukkig de controle helemaal goed, en dat is natuurlijk toch t belangrijkste...
Hannah wat een vervelend ei zeg! Bah... Wat veel vk's in een praktijk zeg... en die kan je ook allemaal krijgen bij je bevalling? Dus dan zou je in principe elke vk 2x keer zien voor je bevalt... Yeah Salcia, gefeliciteerd! 6-1 voor de meiden!
Hanna, jeetje wat een hork!! Die zou je toch een knal op zn giegieltje willen verkopen! Wij hebben de echo gehad, en het was gister goed gezien! MEISJE! Salcia, wat leuk meis! Gefeliciteerd! jij maakt het 6-1!
leuk! 2 meiden erbij... ben benieuwd... zit nog steeds in dubio, maar hubbie wil het echt weten... hmmm nog iets meer dan een week bedenktijd..... voel de kleine veel, maar kan m niet vinden met de angelsound
Hmm ik voel ukkie ook vaak en kan ukkie eigenlijk alleen in de avond vinden (hartje) meestal overdag niet, vooral als ik de AS in de ochtend bijpak. Mssn ligt het daaraan? Maar ze zijn ook goed met verstoppen! Had vanmiddag met schoonzus erover. Zij heeft een tweeling en altijd een van hun liet zich niet kennen
Hanna80 wij hebben 3 dames en 1 man. Man is wel anders dan de dames maar wel veel liever dan die van jou zeg! Want een sukkel! Vraag mij af waarom hij nog vk is.. komt erover alsof hij het vak niet veel meer vindt Truus en Salcia een meid leuk leuk!! veel plezier met roze shoppen
Ik sta voor de klas normaal gesproken, maar twijfel al een poosje of ik ermee door wil gaan... vind het werk met de kinderen wel heel leuk maar merk dat mijn hart er niet echt ligt... Ik ben ooit twee keer ingeloot voor geneeskunde, maar ben het niet gaan doen ivm gezin. Nu heb ik daar wel eens spijt van. Ik heb wel deels HBO-V gedaan, daar ligt mijn hart ook niet maar miss dat ik wel die richting weer opga...
Leuk Truuske, gefeliciteerd!!!!!! Napoleon: ja best veel hè? En zo groot qua afmetingen is de praktijk eigenlijk niet... Ik heb nu inmiddels iedereen wel een paar keer gehad, en zoals ik al zei heb ik alleen wat moeite met die man... Ik heb een favoriet, en toen de weeën voor Julian begonnen en we dus gingen bellen weet ik nog heel goed dat ik in mezelf zat te bidden: laat haar dienst hebben! En ja hoor dat was toen ook zo, haha!
@hanna: nou ja zeg wat een hork zeg!! @salcia: leuke ook een meid gefeliciteerd. @controles: fijn dat alles weer goed was bij iedereen. @angelsound: ik heb hier alleen in de eerste weken geluisterd nu ik de baby dagelijks voel doe ik het eigenlijk niet meer. @hier: ik geloof dat die kleine jongen van mij een echte cassanova moet worden met al die meiden 18 weken alweer wat gaat het toch snel meiden.
Goedenavond dames! Bij de vk was het allemaal goed. Hij gaf een paar flinke schoppen tegen het apparaat aan toen wij naar zijn hartje gingen luisteren. Ik moet wel over 4 weken mijn suiker gaan controleren ivm zwangerschapsuiker. Alles was goed en normaal~! ZoWat allemaal meisjes, wat leuk! Ik ga slapen, weltrusten.
Zag op de website van ons ziekenhuis, dat er een leuke actie was! Als je een pretecho afneemt (wat wij sowieso wilden) kon je gratis een geslachtsbepaling laten doen vanaf week 16! Morgen dus gelijk bellen voor een afspraak, hopelijk hebben ze snel een plekje vrij!! :-D
Môguh... ff luciferstokjes halen hoor... straks naar de fysio, nu eerst de kindjes naar de creche brengen.
goedemorgen zo even een achterwiel halen voor mn fiets, is al een paar maanden kapot, maar toen ik maandag op hubbies fiets sprong ging het knoep in mn bekken en heb er nu nog steeds last van.... duidelijke hint dat een herenfiets nu even niet de bedoeling meer is.......