Het begint er in ieder geval wel op te lijken!! Hoe lang moet jij nog wachten tot je het geslacht definitief te horen/ zien krijgt??
Ik vind het nu wel doodeng worden, onwerkelijk ook.. een pret echo van een tweede kind.. had nooit zo ver durven dromen tot nu toe
je kan het altijd nog terug veranderen als je niet meer thuis wilt. Je kunt de vk zeggen dat je het gewoon nog niet weet. Pas op het eind (8e maand?) hebben jullie er echt over bij de vk dacht ik me te herinneren?
we hebben een pakket. morgen de eerste deel (2d en 1 3d foto) en denk rond 27 weken deel 2 (3d en 4d echo's) en alles op dvd ook
Ik heb een soort gevoel ervoor om het verhaal kort te houden ik heb het 9 van de 10x goed met geslacht.Maar bij mijnzelf vertrouw ik er niet op.. Bij mijn dochtertje sterk het gevoel een jongen en was een meid en nu sinds anderhalve week sterk een gevoel dat het toch een meid is.. morgen weten we het hopelijk
lieverd ik baalde van toen ik het allemaal las in de test topic Maar ik weet al zo goed hoe klote het voelt. Ik had vmk toen MA toen vmk en toen later vmk en weer vmk Ik hoop echt da thet volgende keer/ronde blijft plakken lieverd!
Zo even snel een berichtje van hier ... Heb maandag nog even een ritje ziekenhuis moeten maken vanwegen dat ik bloed in mijn urine en mijn ontlasting er niet echt super uit zag. Dokter had me door verwezen naar de Gynacoloog of alles wel goed was ons spruitje ... en gelukkig ja hoor Hij of zij zwemt vrolijk rond en volgens de Gyn is het een ontzettend actief kindje. Ik heb veel vruchtwater en mijn baarmoeder reikt nu bijna tot aan mijn navel. ze hebben kweken genomen en ik hoor volgende week meer. Gisteren naar de verloskundige geweest en nog even hartje geluisterd en alles was prima ... Volgende week nog even door komen en dan de 20 weken echo en hopen dat we het geslacht kunnen zien want in het ziekenhuis waren de beentjes stijf tegen elkaar.
20 weken echo gehad! babytje was alleen steeds aan het draaien maar niet voor alle metingen de goede kant op. Dus schedel niet kunnen meten. Nu moeten we volgende week terugkomen. Verder was alles goed hoor. Maar we hebben nog geen meetgegevens meegekregen omdat ze gewoon niet alles konden meten. Ze vroegen ook of ik al leven voelde, omdat de baby zo druk aan het bewegen was. Ik voelde het al met 16 weken en ik voel ook heel vaak beweging op een dag. Heel leuk om alles te zien. We hebben zelfs het gezichtje nog in 3d gezien. Het geslacht weten we ook, maar dat wil ik geheim houden. Ik zit bewust niet op de hyves. Hier ben je gewoon anoniem maar op hyves niet. De echo duurde best wel lang vond ik. Ze zijn toch al gauw een half uur bezig. Tussendoor moest ik nog naar de wc, omdat de baby dan misschien zou draaien en ze het wel konden meten. Maar hij/zij was eigenwijs en lag alleen maar dieper met het hoofdje. We hebben een dvd (met commentaar), cd met foto's en een heleboel geprinte foto's meegekregen. Ook nog een dvd die hij niet afgesloten heeft en waar hij de volgende keer mee verder gaat. Erg leuk, we hebben gisteren meteen de echo nog een keer bekeken.
Uviana, wat fijn dat jullie uk het toch goed deed! Hopelijk was het niets ernstigs.... of iets om je ongerust over te maken Juf, wat fijn dat alles goed was... en jullie het geslacht weten En wat leuk, zoveel foto's en de rest wat jullie hebben gekregen, mooi he zo'n dvd... die heb je voor altijd
All, hier vandaag weer op controle bij de Gyn.... dan krijgen we ook de bloeduitslagen van de vorige keer... We hopen weer dat alles goed mag zijn!