kylie heel veel sterkte toegewenst!! mensen wat is het leven oneerlijk, zoveel mensen al in deze topic waarbij het niet zo heeft mogen wezen. Dit maakt mij nog meer zenuwachtig!! Pamsie wat een schattige foto en wat kijkt die kleine serieus
Heel veel sterkte Kylie. Dikke knuffel!.... Wauw dat sommige al de baby voelen. Bij mij zal het helaas ook wat langer duren, volgens de vk. Ik heb nogal een dikke moederkoek dus het kan bij mij wat langer duren voordat ik de kleine zal voelen. Wat betreft de angelsound. Ik heb besloten om deze niet aan te schaffen omdat ik telkens angstig zou zijn als ik het hartje niet hoor van de kleine. Ik wil voorkomen dat ik mijzelf gek maak.
Ik meld me ook weer eens. Woensdag weer een afspraak bij de verloskundige. In het begin moet ik om de 2 weken op controle en ik heb het geluk dat mijn vk nu ook leert voor echoscopiste, dus iedere 2 weken een echo. Is erg geruststellend maar nog niet genoeg voor mij, haha. Met 9 weken lag de kleine te headbangen en met zijn voetje te stampen. Ik wil ook een angelsound, alleen nog even kijken waar we die vandaan gaan halen.
hier zei de VK dat ook, maar voel de beeb toch echt... kan me niet wijsmaken dat dat steeds mn darmen zijn..... Hier trouwens ook CZ, verwacht maar geen groot pakket, bij de vorige keren kreeg ik er een zebra bij (zetje) en de kids krijgen nog met de verjaardagen een kleinigheidje... maar geen heel kadopakket (of dat moet de laatste 3 jaar veranderd zijn ) @Kylie neeeeeeeeeeee hé gatver... na zoveel spanningen en onzekerheid... dan wordt je droom weer leven in geblazen om nu weer in elkaar te vallen heeeel veel sterkte om dit een plekje te geven... pfff zit hier gewoon met een brok in mn keel.... @pamsie wat een lieve foto!! ga denk ik es een vriendin van mij lief aankijken @Truuske, fijn dat je toch je beeb hebt gehoord!! Pfff vandaag een 0 energie dag... vanmiddag naar de verjaardag van kleine van vrienden.... moet zeggen ben blij dat Julian maandag weer 'gewoon' naar school kan.... wat kunnen die kids elkaar jennen zeg! lijk net politieagent hier....
Dag meiden! Ik ga zo op verjaardag en vanavond werken! Morgen ga ik een box ophalen in alkmaar. Via marktplaats! Beetje vroeg misschien maar, zo nu en dan wat halen, en op zolder neerzetten! het is hier nog rustig! Ik heb echt geen zin om te werken Omdat ik zo moe ben! Maar ja de plicht roept! Liefs
Goedemorgen! Kylie, heel veel sterkte! Pamsie, leuk die foto! En onze meisjes zijn straks bijna even oud als ze hun broertje of zusje krijgen! die van mij is van mei 2010! Baby voelen, ik wil niet vervelend doen hoor, maar het is wel een heel klein beetje onwaarschijnlijk dat zoveel van jullie de baby al voelen. Tuurlijk wil je dat graag, maar er zijn niet voor niets cijfers die uit onderzoek voortkomen van profi's die overal hetzelfde vermelden.... een eerste tussen de 18 en 20 weken, soms later ivm voorliggende placenta en bij een tweede rond de 16e, soms al 14e week. Je moet je voorstellen dat er van alles in je buik gebeurt, organen maken plaats voor je baarmoeder en je darmen werken totaal anders dan normaal, dat is wat je voelt. Er zijn heus wel uitzonderingen, maar hier zijn er dan wel heel veel En nogmaals, ik wil niet zeggen dat niemand van jullie het goed voelt ofzo hoor, maar we willen natuurlijk ook wel heel graag iets voelen......
Jeetje Kylie, weet even niet wat ik tegen je moet zeggen... Vreselijk nieuws dit... Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel... Liefs
Ok, heb zojuist m'n angelsound binnen gekregen, spiksplinternieuw besteld bij 'zo zwanger'. Hup, rustig op bed, batterij geïnstalleerd, koptelefoon eraan gedaan , gel op m'n buik en maar op dezelfde plek gaan voelen als de vlos vd week... IK HOOR Niks!! Grrrr.... Ook als je t hartje niet vindt moet je toch wel iets horen lijkt mij?? Ik die koptelefoon in t andere gaatje gestopt, volume voluit, hoor nog steeds niks! Wat doe ik fout!? Begrijp me niet verkeerd, ben helemaal niet bang dat t niet goed zit ofzo, had eigenlijk ook niet verwacht t hartje te vinden, maar dan nog! Moet toch iets kunnen horen? Geklots? Golfgeluidjes? Raar echo achtig geluid wat je bij de vlos ook hoort voordat ze t hartjehebben? Heul irritant...! ( heb ook nog de groene gekregen en had de roze besteld!! Sorry hoor, hormonen!) Wie heeft advies??
Bedankt allemaal.. Ik kan maar niet stoppen met denken aan het verhaal van Cerenity, ik ben daar van de week zo kwaad om geweest!
Kylie, heel veel sterkte meid, jeetje wat oneerlijk is het he. Ik kan me goed voorstellen dat je boos en verdrietig wordt van het verhaal van cerinety. Ik was dat al, en ik sta niet eens in jouw schoenen. dikke knuffel. Angelsound, vreemd dat je helemaal niets hoort, zit de batterij wel goed? hier een hoop kabaal als ik hem aanzet. , Voelen, viel toch echt wat hier
Hanna ik heb vanochtend geluisterd en hoorde ook niks. Maar maandag wel en bij de vk woensdag ook. Als de baby slaapt hoor je ook geen geklots en het ligt er net aan waar de baby ligt op dat moment. De AS is ook zwakker dan de doppler bij de vk, dus in deze weken hoor je het niet altijd helaas Ik ga vanaaf weer proberen. Dames die zwanger zijn van de 2e of meer.. wat is de stand van jullie anat (hoogte bm) op dit moment? Op mijn kaart staat bij 12w5 dus al 1/2 NS en ik vind dat al vrij hoog maar goed gezien mijn verleden mssn ook niet gek en zou ook mijn beste buik al verklaren..