Oeh lekker naar Portugal!! Pff zou ook wel op vakantie willen maar heb pas 18 juli vakantie en dan vrees ik dat het overal te heet is voor zwangere mutsen! zo.. net lekker naar de groote zweedse meubelzaak geweest 2 nachtkastjes gekocht.. dat moest nog sinds de verhuizing in november.. Ook een keukenblokje als commode uitgezocht. Komt nu op exact 500 euro en dan hebben we een commode van 1.60 meter met aan de rechterkant een wasbakje ingebouwd. Lijkt me reuze handig!! lekker altijd water bij de hand en als hij tandjes poep tot zijn nek heeft zet ik hem lekker in de wasbak haha!! Links en recht gewoon een kastje en in het midden een ladekast met 3 lades. Wij hebben al een kast (oude antieke kast van mijn oude meisjes kamer) dus nu alleen nog maar een bedje.. en dan als ik de 20 weken echo heb gehad lekker gordijnen etc bestellen want ik wil een echte meiden kamer of een echte jongens kamer Moet ik eerst weten wat het word natuurlijk!! En ja dan moet het nog zeker zijn maar als ik een foto heb plaats ik hem gewoon hier en dan laat ik ervaringsdeskundige beoordelen
Nee precies. We wonen hier nu sinds vorig jaar november en er moesten heel veel dingen nog gerepareerd worden. Het grootste gedeelte is nog steeds niet gedaan. Even wat voorbeeldjes. De tuindeuren sluiten niet goed dus het tocht als de ziekte, die zouden vervangen worden. Het garagedak lekt. Onze slaapkamer duur mist een bovenlicht en de deur kan niet dicht omdat deze te groot is voor het gat. En een van de belangrijkste dingen, er zit een lekkage in de badkamer die naar lang aandringen nog steeds niet verholpen is, want mevrouw heeft het geld ook niet op haar rug groeien. Mijn mening, dan moet mevrouw het huis niet verhuren! Als je de trap afloopt loop je zeg maar onder de muur van de badkamer door, de badkamer is boven de gang beneden. De muur is door en door vochtig, het water lag laatst op de trap en een vriendin van me stootte laatst haar hoofd aan het plafond/badkamermuur toen ze de trap afliep en die had gewoon stukken muur in haar haren! Daarbij betalen we ook nog veeeeeelste veel huur. Ik heb het gehad!
Hanna heel veel plezier!!! moontje ik denk dat er nog kans is. je bent maar 16 weken en de mijne lag ook niet met een randJE eroverheen maar toch kan hij nog omhoog groeien. Wel jammer dat je het nog niet zeker weet. tetta oei idd, ik hoop dat jullie gauw iets anders hebben! moedervantomasz en hoe heeft de vk dat opgelost dan vergoeding voor de kleren etc? Salcia als jouw echo totaal anders was als de mijne kan het ook niet anders En bij de 20 weken echo kun je ook kijken of je nog een keer kan zien
ja ik vind m totaal anders...heeft echt 2 van die witte streepjes van de schaamlipjes. Maar 20 weken echo...heb gisteren allemaal roze kleertjes gekocht, hahaha Lang leve Marktplaats als het niet klopt
Ja dan moet het wel zo zijn hoor, als ik die van mijn dochtertje in mijn hoofd haal Ik heb expres gevraagd om een echo foto mee te krijgen want ik weet van mijnzelf dat ik het morgen niet meer ga geloven hahahaha
tja ik weet het niet, maar er hing echt niks tussen de beentjes...dan zou het echt een ienieminie piemeltje zijn Maar volgens mij zijn die 2 witte streepjes het bewijs.
hahaha ja inderdaad...maar komt door verhalen hier en omdat ik het op foto zelf niet goed meer zie, op de echo daar op groot scherm zag ik het wel.
hey meiden, ik doe ff zwaai zwaai, ben zo op. was echt een lange k*tdag. zag dat er weer wat evenwicht in het geslacht komt was al bang dat ik de enige met een jongen zou zijn aowyn: gefeliciteerd met je babyboy
haha nou ik zie het echt zelf niet, zie wel iets wits maar weet niet waar ik precies moet kijken. Maar steekt idd niets uit, bij jou heel duidelijk op de foto. Jij bent overigens wel bijna 2 weken verder maar dat maakt niet veel uit denk ik.
Een jongensnaam hebben wij ook Salcia maar wat is het voor een meisje moeilijk he. Ze moeten er hun leven lang mee doen ....
Goedemorgen! Salcia, echt echt echt een meid hoor! Heb ook al een roze setje gekocht en een omslagdeken voor in het zh bij Hema. En een knalroze Difraxfles! Namen zet ik tzt alleen op onze Hyves, ik heb een meelezer Ben er voor de rest wat ik hier schrijf niet moeilijk over, maar qua namen willen we wel dat het zo lang mogelijk geheim blijft.