November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb het hier bij de vk al nagevraagd op zwp en kreeg al snel een antwoord. Mijn bm komt idd al halverwege naar de navel toe. Wel hoog voor 13 weken maar met mijn verleden wel normaal. Later past hij zich aan en groeit niet zo hard.

Nu weet ik waarom mijn buik al zo bol rond is en waarom ik ukkie ook net boven de schaambot al voel!

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Aowyn, hier bij 12 weken 1/3 onder navel.
    Voel zelf de baarmoeder ook goed zitten, wel grappig.

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

hier echt een rotnacht gehad, diarree en heel veel buikpijn, ook vanmorgen weer overgegeven dus helaas moeten ziekmelden voor het werk vandaag.

gelukkig ging het vanmiddag weer en ben ik met manlief naar babypark geweest. Jeetje wat een keuze daar, pffff weet echt niet wat ik allemaal moet kopen.......help!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    lara ja ik kon pas veel later bij mijn dochtertje de rand voelen, dus wel heel apart en cool tegelijk

catherina oef, knuffs!

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hier even gauw bij de prenatal gestopt en heb een witte legging en wit hemdje gescoord voor onder mijn beige tuniek!

Nu zitten we te gourmetten bij ex-schoonzusje in de tuin!

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Eet smakelijk Truuske ;)

7. Lonneke123

Lonneke123 Actief lid

18 nov 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kylie Heel veel sterkte met dit verlies!! Ontzettend rot voor je en ook best laat dat je een miskraam doormaakt. Dikke knuffel!

8. Lonneke123

Lonneke123 Actief lid

18 nov 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het niet echt lekker, ben verkouden aan het worden, voel m'n keel en heb een beetje hoofdpijn en ben echt heel erg moe. Voel me gewoon niet fit. Net al 5 stuks fruit naar binnengewerkt.. maar waarschijnlijk gewoon al een virus opgepakt. Doe wel even rustig aan. Iemand ervaring met verkouden zijn tijdens zwangerschap? Ik maak me een beetje zorgen, maar ik heb al gelezen dat het totaal geen kwaad kan voor de beeb.

Maandag mag ik eindelijk naar de VK voor de 1e keer. Ik vind het steeds spannender worden nu het dichterbij komt. Hopenlijk kan ik het hartje horen met 11 weken! Wie duimt er voor mij?

Wat leuk dat jullie de hartjes horen met de AS en dat sommigen de beeb al kunnen voelen! Dat moet wel heel bijzonder zijn! Ik denk dat het bij mij wel gaat duren tot 18 weken ofzo, aangezien dit het 1e kindje wordt.

9. linde90

linde90 Niet meer actief

verkouden en zwanger is niet erg hoor, alleen heel vervelend.
    Ik ben de vorige zwangerschap heel regelmatig verkouden geweest, en het vervelende is dat je er eigenlijk niets tegen in kan nemen.
    Geen trachitol, geen strepsils, maar een enkele neusspray en hoestdrank is ook moeilijk.
    Maar ik hoop dat jij er snel vanaf bent, beterschap

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Verkouden is lastig ja. Je mag een week kang neusspray, de gewone xylometazoline hebben, maar houd je aan de max van 6 keer per dag. Liever minder uiteraard.
    Dat geld ook voor paracetamol, max 6 tabletten per dag, ook liever minder als het kan.
    Hoestdrank is lastig, je mag de suikervrije siroop hebben van VSM de Tussistinm
    Of evt verzachten met tijmsiroop.
    Keeltabletten, antigrippine etc is een echte no-go tijdens zwangerschap!!!
    (Ben zelf assistent drogist)

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Napoleon, hoe gaat het met je moeder? Trekken jullie het nog een beetje?

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Jeeeeeeeee!!! Heb net t hartje gehoord met de as!!! Voem Voem Voem Voem Voem !!! Wat gaaf! En dat op Moederdag...!
    Ik dacht na gister dat die van mij stuk was ofzo omdat hij niks deed, en zo begon t nu weer, geen enkel geluidje.. Ineens maakt ie dan contact ofzo want ik schrok me een hoedje, hij stond op z'n hardst, haha! (even ego)

@ voelen: ik durf toch wel met 95 procent zekerheid te zeggen dat ik uk al een paar keer heb voelen kriebelen... Mijn verloskundige verklaarde me ook niet voor gek sterker nog, ze zei dat heel veel vrouwen t al met de dertiende of veertiende week een paar keertjes voelen. Alleen je weet t dan nog niet zeker...
    Word nu geroepen door manlief, mag naar beneden komen haha! Denk lekker ontbijtje!

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

deel2 inmiddels al ik kan me nauwlijks concentreren dus heb vluchtig gelezen.
    @kylie meid knuf en sterkte

verder ziek ik dat er veel shoppen, kloppende hartjes en mooie echo's. fijn om te lezen r is itch al veel te veel rotnieuws gemeld.

hier alle soke maar word steeds meer moe, moet afenemen toch na 12 weken:p vind niet zo erg maar om 2000 instorten op zaterdag avond is ook zo ongezellig ik hoop dat weer ook mee speelt en dat voorbij gaat.

ik ben vanochtend heerlijk verwend met ontbijt op bed en een kado van onze bengel, de leukste kado's zijn dat altijd
    zo naar oma

fijne moederdag allemaal
    fijne moederdag

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @napoleon wat is er met je moeder?

15. linde90

linde90 Niet meer actief

Fijne moederdag vandaag meiden,

2 jaar geleden kwam mijn vader langs met een taart
    "nog niet gebaart, toch een taart", zo super schattig hahaha

vanmorgen een mooie zelfgemaakt kookboekje van Liefde is gehad van mijn dochtertje,zo geweldig die zelfgemaakte knutsels.
    Ze kwam ook helemaal trots naar me toe gelopen om samen op schoot uit te pakken *smelt*

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    iedereen fijne moederdag heb een mooie zelfgemaakte ketting van dochter lief zo mooi!!!!

gister leuke kleren geshopt een leuk jurkje en tuniekje 2 leggings een witte capribroek en een longsleeve dus ben weer blij.

Hier zei de VK ook dat somige bij een 2 de de kleine al vanaf 12 weken voelden idd vaak mensen die baarmoeder hoog dragen en het kan dus idd dat je af en toe wat voeld is dus normaal volgens mijn vk moet zeggen dat ik het echt sporadische een keer voel maar echt wel verschil voel denk dat het zo is dat hij/zij dan perongelijk net boven de schaambeen aan stoot met het lichaampje ofzo dus voel niet echt spartellen ofzo.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hanna80 super meid!! Ik heb vanochtend geluisterd en hoor ukkie wel bewegingen ook een paar keer drukken/schoppen tegen de AS maar het hartje mag ik niet horen of zo :/

mamavanchayenne ja dat is hier ook het geval, mijn bm is heel hoog voor mijn term en ik voel ukkie drm nu al wel regelmatig

Hier was mijn moederdag kado een papier bord die ingekleurd was met ene potje jam met een hartje erop, een zakje thee en een cracker :)
    Lief ging daarna alles klaar maken en kwam terug met crackers met jam, koppen thee en eieren voor ons :) lekker smullen in bed!

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

leuk meiden!

Ik heb in Spanje al een mooie tas gehad, en kreeg vanmorgen van Joey geknutselde bloemetjes die hij op het KDV had gemaakt!

19. linde90

linde90 Niet meer actief

Leuk he die zelfgeknutselde dingetjes.
    Hier heb ik een zelfgemaakt kookboekje van Liefde is gekregen van ons meisje, die zij heeft geschildert :) op het KDV
    En al heeeeeel veel kusjes en knuffels vandaag

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Wat had ik deze dag graag over willen slaan.Hoe vreemd is moederdag in deze situatie?

Hoe gaat het verder met de meiden hier?

Voor de lijst mag ik eraf en de beeb mag bij de vlindertjes

We hebben een naam uitgekozen vandaag, een die we waarschijnlijk al zouden gebruiken en toevallig unisex is (aangezien we waarschijnlijk niet meer kunnen zien wat het geslacht is)
    Ons beebje heet Daan.

Deel Deze Pagina