Ja, er hoeft alleen maar een paar luiers en billendoeljes in...... en een verschoonmatje kun je apart aamschaffen (IKEA) (ik gebruikte een zeiltje uit het kraampakket en een handoek)
Vandaag de 20 wkn echo gehad en gelukkig was alles goed! We konden mooi vanalles zien en meekijken. Ben echt heel blij @Napoleon: Niet leuk dat je wakker gehouden bent, maar wel een vrolijk kind dan @Stroopwafel: Niet zenuwachtg zijn, gewoon genieten en alles over je heen laten komen Wij waren 3 juni twee jaar getrouwd. @Tetta: Fijn dat het nu weer beter gaat en hopen dat het niet meer voorkomt. @Aloha: Ik duim voor je! @Catwoman: Fijn dat je schoonouders het nu weten en jullie echt vooruit kunnen. Namen en kaartjes zijn we nog niet echt mee bezig geweest. Binnenkort maar gaan doen...
@napoleon: gefeliciteerd met je 20 weken. eindelijk op de helft @ikea: grappig ik hoorde hemnes en hensvik voorbij komen en wij gaan dus een combi van die twee maken. we nemen de hensvik ledikant ( hebben we zaterdag gekocht) en aankomende zaterdag gaan we de hensvik garderobekast kopen. en we nemen van hemnes een kast ( die met drie lades) als commode voor lotte en haar commode gaan naar de kamer van de baby. @namen: daar zijn we hier al uit ( tenzij het volgende week in eens een meisje zou zijn )
ik heb toen bij kruidvat een soort luiertas gekocht voor geloof 10 of 15 euro. ze hebben ze regelmatig in de aanbieding. ( soms noemen ze hem weekendtas maar hij is kleiner en heeft binnen in allemaal handige vakjes) zoals een luiertas heeft. ik zou de folders ff in de gaten houden komende maanden
de drukkerij hier was wel blij dat we vroeg waren ivm okt nov is vrij druk voor hun ivm aankomende kerst druk werken, en alles wat geregeld is , is maar klaar. Namen we zijn iets dichterbij het definitieve, 2 de naam voor zowel jongen als meisje is bekend. 1ste naam meisje voor 98% zeker 1 ste naam jongen twijfel
wat wil je je draagt er twee. idd in gesprek gaan hoor en goed je grenzen aangeven. stomme vraag missn. weet je al of de kleintjes het zelfde geslacht hebben? of zouden ze ook verschillend van geslacht kunnen zijn?
@catwoman: fijn dat je schoonouders het eindelijk weten. en idd wat je zelf al zegt. ze zullen gewoon even wat tijd nodig hebben komt vast wel goed. @ahola: ik duim dat je binnenkort een positieve test mag vast houden. @20 weken: spannend meiden we gaan met z'n alle naar de helft van ze zwangerschap toe. wij hebben volgende week dinsdag de 20 weken echo ( net als nog iemand weet niet meer wie)
Aloha, ik duim voor je dat het deze maand wel raak gaat zijn, t is je zo gegund meis! Ik probeer steeds bij te lezen, maar kan het niet goed onthouden allemaal. Ben ontzettend moe. Vandaag nog echo gehad en het is 1000% zeker een meisje. Gelukkig maar anders moet ik alles terugbrengen bij Prenatal, haha. Ga nu ook lekker een antraciet met fuchsia roze kinderwagen bestellen.
Catwoman...fijn dat het hoge woord eruit is bij schoonouders. En dat ze hem te jong vinden en eraan moeten wennen is logisch, maar ik vind de eerste reactie toch wel positief hoor.
ohh was dat met dat meisje wat ziek was?? heb hem bewust niet gekeken maar ben eigenlijk wel benieuwd of ze er een beetje bovenop gekomen is.
@ luiertas: Bedankt voor de tips, zal de krantjes en de berichtjes van Truuske in de gaten houden En anders idd een gewone tas, want had al een leuk verschoningsmatje van de Ikea gekocht!