Komende maanag horen wij het geslacht ook maar denk niet dat ik mijn mond kan houden haha ... Hermiek heel knap van je doe het je niet na
Ik ben ook bang dat het mij niet lukt hoor, hihi! Is iemand hier bekend met nierstuwing?? Vannacht heb ik 2x een aanval gehad van vreselijke pijn in mijn linker zij en rug. Ik kon niet meer bewegen, niet praten niks. Na een kwartier ging het ongeveer weg, maar ik vond het heel erg eng! Na wat zoeken op internet op ' zwanger, pijn linkerzij', lees ik verhalen over nierstuwing, die erg overeen komen met de pijn die ik had.. Ik heb na vannacht 4.30u nergens meer last van gehad, maar komt het weer, ga ik maar direct naar een dokter.. Het schijnt dat je kindje dan tegen je urineleider aan drukt, waardoor er urine naar je nier loopt. Velen voor mij hebben daardoor een verblijfcatheter tot na de bevalling gehad...
@ Katemans en barbaman , gefeliciteerd met jullie meisje en jongen !! en natuurlijk de goede echo ! @ Aowyn ! fijn zeg een goede echo!!! dat is toch weer een hele geruststelling ! @Hermiek : jeetje dat klinkt heftig zeg !!! Hoop dat je snel opnapt en het meevalt ! Suc6 bij de dokter ! Ik heb om half 2 weer een contole ! Vandaag trouwens 4 maanden zwanger!!(18 weken) voel nog weinig vanbinnen... voel wel iets, maar nog erg vaag zal maar zeggen hihi ben me nu aan het voorbereiden op een mega druk weekeinde, ant het dorp wordt afgesloten ivm Concert@sea... Ik zou morgen gaan met mijn man ende kinderen, maar mn man komt zondag pas terug uit Duitsland en ze geven echt vreselijk rot weer op ! en dan20 minuten lopen met 2 kids van 8 en 11 jaar... en dan lekker verrot regenen en waaien... ben benieuwd of de kisds wel willenhahaha De oudste is helemaal gek van The baseballs... en die spelen morgen dus vrees dat ik er toch heen moet laat straks wel even weten hoe het bij de gyn was ! doeiii
Hoi meiden, Sorry voor mijn afwezigheid hoor, maar ik voel me zo naar de laatste dagen. Ben steeds weer aan het spugen, en de spanningen van het huis wat we willen kopen speelt ook een beetje mee denk ik. Over de weekendtassen bij Kruidvat; Volgende week zijn ze er weer!!!
Hey Truuske, Rustig aan doen hoor !!! Maar herken het hahaha Ik spuug nu meer dan de eerste drie maanden !! Bij een vis luchtje 9zweet of vuilnisbak) sta ik gelijk al te kokken ... Suc6 met het huis !!!
Ik had vannacht ook rare pijn in mijn zij (rechterkant). Ik moest heel nodig naar de wc en toen ik ging plassen begon het pijn te doen. Toen ik vanochtend wakker werd was het weg. Wij hebben gisteren allemaal kleertjes gekocht! Tot nu toe hebben we het geheim kunnen houden. Binnenkort zien we weer allemaal familie, hopen dat het dan ook lukt. Het wordt dit weekend zeker rotweer. Nu schijnt hier het zonnetje trouwens. Maar het waait wel hard.
Ik moest voor de pijn al steeds plassen en iedere keer als de pijn bijna weg was moest ik ook weer heel nodig. Ik dacht dat het misschien de darmen waren, maar als ik me bedenk dat het plassen ook steeds een rol speelde, misschien toch wel iets met de urineleiders en de nieren...
Hey ladies FF gauw van mijn ouders, hubbie gaat weekend weg (vrijgezellenfeest van mijn broertje) en mijn internet doet het niet meer!! grrrrrrr En ja morgen rotweer.. ik hoop van niet.. ik heb ook een dagje vrijgezellenfeest. Gelukkig wel binnen maar moeten wel de stad inlopen! Hubbie moet bbq-n en kanovaren LOL die heeft een probleem dus
Aowyn, thanksss haha je banner, LEUK he! Wij schelen precies 1 week, daar kijk ik telkens naar, echt gaaf!
Hallo Ben net terug van controle alles oke ben wel in 1,5 week 5 kilo aangkomen, het is net of lichaam inhaal slag maakt. Hermiek heftige ervaring, hopelijk blijft het verder weg..
@Hermiek, klinkt niet lekker, vooral niet als je een catheder moet. Hoop dat het gewoon overgaat! @truuske beterschap @juf85 even in de gaten houden dan of de pijn niet terug komt en leuk kleertjes kopen heb ik ook wel weer zin in! @aowyn veel plezier met je vrijgezellenfeestje! en het weer de komende 2 weken blijft het bagger zoheb je een droge maand achter de rug en nu een natte maand hopen dat julie en augustus beter worden! Hier een goede nacht achter de rug was heel moe van gister natuurlijk dus toen ik mijn kussen raakte was ik ook gelijk vetrokken en vanmorgen om 9 uur hoorde ik mijn zoontje pas
Getsie hermiek klinkt eng! Aowyn, hier is t weer prima dus musschien valt t mee voor hubbie. Wat gaan jullie doen morgen? Zeeuwsmeisje, balen van weer met festival.. Baseballs vind ik ook leuk trouwens! Ik moet vandaag veel doen, straks naar vader voor vaderdag, morgen verjaardag en zondag op vakantie
Zo meiden daar ben ik weer ! Heb net de 18 weken controle gehad ( met echo) en alles goed, Frummeltje lag lekker te bewegen en zijn/haar beentjes lagen helemaal opgetrokken ! Kreeg helaas geen foto mee over 2 weken heb ik de 10 weken echodus dan zullen we vast wel een foto krijgen. ben de laatste 6 weken volgens de weegschaal maar 1.7 kilo aangkomen , dus das top !! Groetjes allemaal
dat is jammer..maar ik hoop wel dat je de 20 weken echo krijgt en niet de 10 weken hihi (moest wel beetje lachen om dat tikfoutje) hopelijk met 20 weken echo meer kans. iedereen een fijn weekend.ik ben vanaf morgen heel druk tot maandag.morgen eerst een feest met mijn mannetje, want zijn tante is 50 geworden.zondag naar mijn familie in Rotterdam voor vaderdag en maandag weer rustig naar huis toe. ik heb nog een vraagje: ik heb sinds gister al buikpijn en dat zit ongeveer rond mijn navel en wil maar niet overgaan. net al op bed liggen lezen maar nu is het weer terug. iemand enig idee wat het kan zijn? want maak me ietsjes zorgen erom