Ik denk je banden, je buik groei nu richting je navel en je navel is nou eenmaal een wat lastig plekje, is immers ook littekenweefsel de weefsels daaronder rekken nu eenmaal iets minder makkelijk mee.
okee dankje voor de uitleg. ik hoop het maar dat dat het is dan. het is een zeurderige pijn en net wat steekjes erbij toen ik lag.
ik ben ook niet veel meer online dit weekend, zondagochtend vroeg op vakantie en nog veels te veel te doen... Alvast fijn weekend iedereen mocht ik niet meer terug komen.
Hallo meiden! Remember me? Ik lees nog steeds wel af en toe bij maar kom niet aan meekletsen toe. Wij hebben inmiddels de 20wk echo gehad en alles was goed! We krijgen een zoon. Wauw! Verder heb ik blaasontsteking, net een kuurtje opgehaald. Bah, echt balen, zeker omdat we volgende week naar Oerol gaan. Groetjes Azeb
Gefeliciteerd Azeb! maakt 8-6 voor de meiden De heren maken een inhaalslag Kruidvatvraagje Krijg je ook punten op je voordeelkaart als online bestelt? foto's ed?
Azeb en nikkijane, gefeliciteerd! Gelukkig was alles goed! Hier gaat alles goed, moet dit weekend werken bah, helemaal geen zin in. @Luiertas: Ik heb gister trouwens een simpele luiertas bij de lidl gekocht voor maar 10 euro. Ze hadden ook zwangerschaps huisbroeken voor maar 5 euro! Ik had er graag 1 gewilt, maar hij was niet meer in mijn maat helaas.
Sorry Nikkijane, over je berichtje heen gelezen... Leuk 2 meiden (ik heb er nu 3, straks 4 ) Dus 10-6 voor de meiden. Wel leuk want we hebben hier 2 tweelingmama's meekletsen, de een krijgt 2 jongens, de ander 2 meiden
hoi meiden, ik doe ff zwaai zwaai want ik ga ff babyboom van afgelopen woensdag kijken hier alles goed, dinsdag de 20 weken echo kan niet wachten
dat meiden, hoop er morgen weer te zijn.... las dat er steeds meer meiden weten wat het geslacht is. leuk!!! ga nu lekker op de bank liggen.... net de kleren van Juul uitgezocht voor een vriendin,,, hahah naar de allerkleinste jongenskleertjes bewaar ik nog effe, ze zouden het es mis hebben hahaha
@azeb, gefeliciteerd met jullie zoon! @nikkijane, 2 meiden, dubbelroze! @hermiek, klinkt heftig, hoop niet dat dat het is! Hier ook de 20 weken echo gehad vanmiddag, alles lijkt goed en we krijgen een meisje!
Ricmar oef maar gelukkig alles goed met beeb! Mssn sta je nu weer ff een tijdje stil? Salcia We spreken af vlak bij haar huis. En dan gaan we met z'n allen haar verrassen en drinken dan aardbeienchampange (ik dus sap ) en eten cupcakes. We hebebn voor haar een boek gemaakt. Iedereen een page over haar etc. Ik heb een page gescrapt. Dan lopen we naar de stad en er is geregeld dat we een boven verdieping van een cafe mocht gebruiken voor een fotoshoot en daarna lekker eten en drinken. Niet zo uitgebreid en avontuurlijk als bij mijn broertje vanmiddag die ontvoerd is LOL voor een weekend Ardennen. Zeeuws jammer geen foto mee. Als goed is wel met de 20 weken hoor! Truuske spannend!!!!! Kan heel hard gaan hoor! Wij hadden binnen een paar dagen ons huis Azeb samen nu een zoon toppie meis!! Wel balen van de BO maar gelukkig kuurtje!! nikkijane oooh 2 meiden!! Dus elke een tweeling mama van elk! gefeli! Catharina een meid! gefeli!!