De meiden liggen nog steeds voor op schema. Ben nu wel heel benieuwd of de vermoedens van de vk's kloppen, ze dachten namelijk allebei hetzelfde dus heb stiekem wel al wat kleertjes gekocht voor die paar euro mogen ze het wel mis hebben he. Vond ze zo leuk, een witte van de Rolling Stones en een grijze van AC DC. Allebei met pofmouwtjes. Ojah en superleuke roze ballerinaslof/sokjes
Meiden ik heb wat leuke pakjes gekocht bij Cen A in de kortings weken.. lekker pyama's en Boxpakjes ik verschillende maten met leuke kleurtjes en unisex...
Pff mijn buik mag trouwens echt wel wat gaan groeien nu. Ben alweer een kilo afgevallen:S Was vandaag bij mijn oma en die zei: Waar is je buik heen? Vorige week wasie dikker! Mijn neef vroeg zelfs of ik wel echt zwanger was want pff.
meiden met een goede echo en het geslacht weten: gefeliciteerd @shoppen: leuk he meiden, nu je het geslacht weet kan je lekker gericht shoppen ik heb gisteren ook al wat jongens dingen gekocht en nog wat dingen voor Lotte in de uitverkoop bij de hema
ZIt even te kijken naar luiertassen, heb een superleuke gezien. 105 euro! dat gaat me toch echt ff te ver
Aowyn...leuk Den Bosch!! veel plezier morgen, hoop op beetje lekker weer voor jullie. Ik had zulke leuke geboortekaartjes gezien...ben ik voor 75 kaartjes 500 euro kwijt, beetje veel geld... En 105 voor tas is ook veel idd
je kan ook lekker shoppen zondaer dat je het geslacht weet er is zoveel leuks wat zowel voor jongens als meisjes kan
105 euro is nog maar de adviesprijs. Zelfs op Ebay kan ik ze voor die prijs niet vinden. Allemaal nog veel hoger. But isn't she lovely Bekijk bijlage 160290
Salcia wij hebben ons kaartje al uitgezocht en icnl kosten en speciale enveloppe zijn we voor 100 kaarten 185 kwijt, shoppen loont de moeite en via internet is echt niet altijd goedkoper dan via een drukkerij. voordeel is wel dat je kan de verschillen in een boek kan bekijken
ja maar er zal vast ook wel veel door familie worden gekocht na de bevalling dus dan komen die leuke dingen vanzelf.. Wij willen het echt niet weten
Ricmar...ja moet ik ook nog gaan doen, we hebben alleen iets heel bijzonders gezien en kan dat niet meer uit mijn hoofd zetten nu.
Ik ben veels te nieuwsgierig om het niet te weten, hahaha En aangezien mijn zus ook zwanger is willen we graag namen afstemmen indien zelfde geslacht omdat we exact dezelfde smaak hebben en ik kan nu als zij geen meisje krijgt heel veel overnemen
ja is echt superhandig om te weten nu... Maar vind het wel leuk dat sommige van jullie nog verrassing hebben, ben benieuwd eind november bij iedereen