November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag in de folder van de kruidvat trouwens tops staan, redelijk lange met bloemenprint in 4 kleuren voor 5 euro. Ga morgen eens kijken of het wat is denk ik.

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

Ga weer een paar dagen terug lezen, alles is geen doen, sorry.

Tot zo

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb vandaag dus bij prenatal ff geshopt. Dat jurkje van de foto komt daar ook vandaag. Ze hebben daar ook gewoon nette t-shirts zonder print.

Noppies is vaak wel netjes en wat ik er ook wel netjes uit vind zien zijn die shirtjes met dat gerimpelde in de zij.
    Verder kan je bij wehkamp, otto, bon prix ook leuke kleding scoren.

Ik heb vandaag dus 2 nieuwe bh's, een jurkje, een bolero paars en een blauw vestje gekocht. En wat ik nooit dacht te dragen: een catsuit! ik dacht ach laat ik eens kijken hoe debiel dat staat, stond hardstikke leuk! dus toch maar overstag :D oh en heerlijk bij prental hadden ze airco :p

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Bij ons op t werk zijn ze al op!

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @tetta, wat fijn dat je medicijnen goed aanslaan! Broek ziet er mooi uit!

@napoleon, fijn dat je lekker geshopt hebt, altijd leuk en catsuits zijn helemaal in!

Hier in de airco gewerkt dus niets meegekregen van het warme weertje. Nu lekker op de bank.

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow haha, dan zullen ze hier ook wel uitverkocht zijn :D

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ga even bankhangen!

9. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden wat zijn we lekker aan de shop! Ik dacht vd week even één roze kledingstukje te bestellen op Bijenkorf.nl. Hadden ze me toch leuke dingen en vette kortingen! Uiteindelijk 10 dingen besteld, schaam schaam... Een jurkje is mt 80, was t kleinste wat ze hadden maar zó leuk, hahaha!
    Tetta fijn om te lezen dat je zon goed gesprek hebt gehad! Nu ga je de weg omhoog zeker snel weer vinden!
    Moon toch een zoon! Leuk! Jij dacht een meid hè!
    Aowyn wat was er gebeurd op je werk? Klinkt heftig...

Hier net in de bloedhitte naar de groep8 musical geweest, nu in bad, zo slapen, dan drie dagen werken en dan 6 weken vrij!! Zó aan toe...!

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Voor de site:
    19 juli controle VK, 25 juli pret echo, 30 juli liggings echo Weet niet wat ik al gemeld had dus hierbij maar het hele lijstje

@Zeeuwsmeisje: Van harte met jullie 30e verjaardag.

Gelukkig ben ik niet de enige die moeilijk de tijd kan vinden om alles bij te lezen maar ik vergeet jullie niet hoor ;)

@Hanna: Ik krijg ook regelmatig te horen dat ik een bescheiden buikje heb maar we hebben nog tijd genoeg hoor.

@Napoleon: Gelukkig gaat het beter met de de krentenbol ;)

Hier was de beeb lekker gemiddeld met alle maten tijdens de 20 weken echo :D Wij zijn ook beide lang trouwens

@Aloha: Van harte meis en hopelijk blijft het dit keer plakken.

@Stroopwafel: Ben benieuwd naar jullie kamertje. Gelukkig nog geen mensen gehad die aan mijn buik gingen zitten (is dan ook niet echt groot nog) Maar ik zou er zeker wat van zitten, is toch jou lichaam. Vind het maar vreemd dat iedereen ineens aan je gaat zitten, doen ze normaal toch ook niet.

@Marieke: Beter dat je van de medicijnen af bent en top dat de echo goed was en ik denk dat het wel goed gaat komen met de groei

@Almika: Een jongetje voor jullie dus, leuk hoor.

@Lara: Apart dat ze nu denken dat het een jongetje is, ben benieuwd naar het eind resultaat.

Voor de liefhebber, ik heb de eerste foto's van onze baby kamer in mijn album staan.

@Hermiek: Mooie sticker, je kan een hoop leuke dingen kopen tegenwoordig.

@Beertje: Mooie wagen hoor.

@Aowyn: Balen dat je een conflict op je werk hebt, dat lijkt mij echt klote. Hopelijk komt het nog goed maar denk idd eerst maar aan jezelf en je baby

@Moon: Jullie dus ook een zoontje, leuk hoor. De score begint een beetje omhoog te gaan. Ik heb trouwens ook een placenta die dicht bij de uitgang ligt vandaar dag ik met 30 weken nog een echo krijg om te kijken of die omhoog is gegaan, ik hoop van wel want ik wel echt natuurlijk bevallen.

@Tetta: Top dat je je nu beter voelt en ik heb de box al gehaald maar vind het niet echt bijzonder wat er in zit maar ja je krijgt het dan ook dus mag niet klagen

Zoo weer redelijk bij.
    Hoe is het verder met iedereen??

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    heerlijk die onweer!!!!!
    de lucht is hier helemaal oranje,
    Ga gauw weer voor het raam hangen :D

tot morgen en slaap lekker allemaal!

12. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Napoleon, waar had je die catsuit gezien? Ben ik al tijdje naar op zoek! Weet niet of ik het met mijn figuur kan hebben want ben best stevig, maar de zwangerschap versie is misschien beter te doen...

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het is hier pikdonker en af en toe heel veel bliksem maar geen harde klappen

14. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen,
    Wat een warmte nog in huis! Ik heb mooi even de ramen en deuren open gezet!

Straks de echo en de cervixmeting, hopelijk is hij nog boven de 2,5 cm!!

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Wij kijgen morgen onze 20 weken echo! Ergggggg spannend! :D

16. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Goedenmorgen! Wat een hitte gisteren! Durfde er stiekem niet over te klagen, want weet dat iedereen er last van had.. :)

Ik kan al moeilijker op mijn buik liggen, dus echt een teken dat 'ie in de weg gaat zitten! En mijn vriend doet nu iedere avond voor het slapen gaan zijn hand op zijn buik, en de kleine reageert er echt op! Had de beeb de uren ervoor niet gevoeld, maar als hij een tijdje kletst en zijn hand op dezelfde plek laat liggen, dan krijgt hij altijd reactie! Gister echt een vette kick! ;)

Hier ook nog even een fotootje van mijn buikie, ook al hoortie eigenlijk in het buikjestopic thuis ;)

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hermiek, mooi! :D:$

Wat leuk he, dat je mannetje het al kan voelen....
    Dat is hier nog niet het geval...
    En zo lief zijn ze he....
    Voetjes masseren.......... hand op buik... :D

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Mooie ronde buik Hermiek!
    Wat gaaf zeg! Ik voel de kleine wel, maar aangezien er nog een speklaagje tussen zit is het van buitenaf nog niet voelbaar!

19. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ohhhh, hier zat en zit er ook nog een speklaagje bij hoor :D

20. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Dag dames,

Even een berichtje vanaf mijn telefoon. Ik heb nu de oppas dus ik ben niet thuis. Dus reageer niet op de andere berichten!
    Gisteren 20 weken echo gehad. Alles was goed, en ze zei een paar keer dat wij een mmooie baby krijgen. We krijgen een hele lange baby, de benen zijn al in week 23. Wij zijn zo gelukkig. We zijn meteen naar de families geweest om het te vertellen. We weten het geslacht maar ik ben bang voor meelezers.

Ik ga zo de baby uit bed halen! En de fles geven.

Vanavond ben ik er weer!

Liefs

Deel Deze Pagina