sansky mooie foto's heb je!! Stroopwafel: wij hebben ook een dvd meegekregen. We moesten wel 10 euro ervoor betalen! Maar gewoon even vragen of ze het ook doen.
hallo, VAKANTIE!!! Was ik weer even aan toe Zusje is aan het bevallen (of is inmiddels bevallen, maar heeft nog niemand gebeld) Wilde vanochtend en vanmiddag niet doorzetten, maar vanaf 15.30 heeft ze niets meer van zich laten horen en neemt de foon niet op...(als mijn moeder belt, terwijl dat de enige was die ze nog belde).. Weet de naam al van de kleine man, want zussie had zich versproken, morgen maar verbaasd doen als schoonzusje belt Ben helemaal hyper... reageer morgen wel even op iedereen!
Nee hoor mijn man zijn oudste broer heeft ook twee bengels En mijn broertje moet er nog maar niet aan denken haha Vanavond even langs het ziekenhuis in Heerenveen om de kleine Benjamin (zo heet hij) te bekijken en mams en paps te bezoeken. Ik heb gisteravond trouwens toch een pretecho laten plannen in 3D 3 Augustus wel heel fijn want dat is bij dezelfde vrouw die ook bij VITA mijn echo's deed. Die heeft een eigen echostudio.
Hier bij de 20 weken echo moet je zelf een dvd meebrengen. Maar bij de eerste hebben ze helemaal niks gezegd daar baalde ik wel van toen ik het achteraf wist..
Thnx dames! We zitten vandaag op de helft yesss! Stroopwafel, weet ik niet van die dvd............ maar wij doen dat iedere x.... voor maar 2 euro!
Ik hoop dat ik ook wat foto's mee krijg bij de 20 weken echo (11 juli) Heb er nog maar eentje en die is van 8+3 weken.. Was die nog maar 2 of 3 cm. Inmiddels is die al 20 cm als ik dat moet geloven. wow wat gaat dat hard eigenlijk he haha.. Ze kunnen je helaas wel verplichten bepaalde diensten te draaien. Ze zijn helemaal niet verplicht om rekening te houden met jou prive situatie. Jij kiest voor kinderen en niet je baas.. Helaas werkt het zo.. Hopen dus op een flexibele baas en bij mij op het werk flexibele collega's. Nu komt dat bij mij denk ik wel goed. Zo heb ik een collega die iedere maandag en woensdag vrij wil en zo rooster ik hem ook in. andere wil juist weer dinsdag en woensdag werken wegens kinderopvang en die rooster ik dus ook zo in.. En zoals je leest ben ik zelf roosteraar.. dus zal toch wel zo plannen dat ik het thuis allemaal georganiseerd krijg
auwww, eerst even ego: Ik ben gisteravond over de vaatwasserklep gevallen languit voorover... gelukkig voelde ik de baby erna goed bewegen! Mijn bekken doen zeer en mijn buik is ook erg gevoelig, nu de baby beweegt voel ik dat goed in mijn buik
ik heb geen idee hoe het hier in Apeldoorn gaat met 20 weken echo...misschien neem ik voor de zekerheid wel een dvd mee ik heb ze alleen gevraagd hoeveel mensen er mee mochten en is alleen partner of naaste familie. ik tel echt een beetje de dagen nu tot volgende week maandag...vind het wel beetje spannend, hopelijk weet ik dan het geslacht ook. fijn weekend allemaal, ik vertrek straks naar familie in Rotterdam voor slagingsfeest van mijn zwager en morgenavond weer terug om nog een dagje met mijn mannetje te zijn!! @moontjemoon: gefeliciteerd met je neefje @napoleon: beterschap..hopelijk word de pijn gauw minder!
Napoleon, rustig aan doen dus!! kijk maar uit dat je bekken niet pijnlijk blijven... dan zijn het nog lange weken tot de bevalling!! pfff staart een stapel was naar me