Napoleon: Leuk ! Ik vind Joke een hele fijne vrouw ... ze is lekker rustig en legt alles uigebreid uit ... heel fijn.
hahaha nou, als ik kijk naar de was die bij was toen ik ging werken en er nu ligt na het werken, zou ik zo een weekje willen ruilen @aowyn mooie foto!! heb gestemd @napoleon, ongeluksweek?? zo lekker op tijd klaar vandaag... mooi naar bedje toe.. morgen weer een drukke dag!
hey meiden! lief dat jullie gestemd hebben! *knuffs* Ik vroeg mij af.. is het niet tijd dat we buddies maken? We zijn nu tegen/bijna/over de de helft!
ik wil katemans wel als buddy ken haar persoonlijk dus heb al tel. en krijgt zoiezo een kaartje van mij hihi! Oja en voor de lijst ik krijg een jongetje! verder alles goed hier!
Bij de aprilmama's hadden we ook buddies, en dan waren mensen buddie van elkaar wanneer ze iig 2 weken uit elkaar waren uitgerekend, maar ja... toen lagen er alsnog twee tegelijk te bevallen zegt dus niks dan.
zo weer bij gelezen afgelopen dagen lekker rustig aangedaan. gisteren laatste werkdag gehad dus kan mooi rustig thuis bezig. we hebben ook snel zicht op een andere woning wel buiten zwolle dan maar het is maar 15mins rijden niet het einde van de wereld dus. in zwolle kunnen we nog wel een jaar wachten dus dan moet je een keuze maken napoleon hoe gaat het eigenlijk met je moeder?? dat ze er nog steeds is is natuurlijk super ik heb een weekje mijn schoonvader hier gehad, maar die is ook weer terug naar huis.. na het ongeluk wat hij heeft gehad moet je hem veel in de gaten houden dus was een drukke boel.. hij kan niet alles meer onthouden.. alles van voor het ongeluk wel maar na niet... en hij kan de weg in huis niet onthouden... (in polen hebben ze 2 kamers dus 3 deuren op de gang). wij hebben 8 deuren op de gang ( woon in flat) dus we moesten nogal vaak de richting wijzen ik heb al zowat de kleding kast bij elkaar. buurvrouwtje kwam me een doos kleding brengen ze hebben een dochter en mijn schoonzus is ook al aan de shop geweest dus ik hoef alleen te puffen en te persen haha zozo ook wel wat dames die buiten nederland zitten kun je toch zien dat het daar anders gaat.. in polen ga je ook wanneer je zelf wilt of als je het idee hebt er is iets niet goed geen controles enzo... ik ga even in huis bezig en zoonlief een knutselwerkje laten maken.. "opa" is vandaag jarig, opa is gek op knutseldingentjes... serieus waar mijn vader heeft alle vaderdag/verjaardags kadootjes nog die ik op school heb gemaakt.. eentje was een kalender en die gebruikt hij nog hangt naast zijn bed, elke dag verzet hij netjes de datum
hahaha vind het prima, en als we tegelijk bevallen vraag ik ons ICT wonder om te posten en heb een kennisje die hier ook post.. @moedervantomaz... leuk he om die dingen terug te zien, mijn heks heeft jaren lang in de achterbouw gehangen hahaha waarschijnlijk tegen ongenode gasten hahaha maar is leuk dat ze dat bewaren!
die kalender mag ook niet weg. door de jaren heen is die iets wat verkleurd enzo.. en als ik zeg ach gooi dat ding toch eens weg oei dan krijg je orlog je denkt toch niet dat hij die we gooit ja ongenodigde gasten ongedierte ofzo blijft dan wel buiten de deur haha maar dat is wel leuk ja.. als je mijn pa ziet dan denk je wat een norse man.. zwarte humor sommige snappen ze niet en toont weinig emotie maar zulk soort kleine dingentjes hecht hij veel waarde aan en kom hem niet aan zijn kleinzoon
iemand die je kan sms dat je bevallen bent dan kan diegene hier het berichtje plaatsen wij willen natuurlijk meteen op de hoogte zijn
ik vind het een goed idee op zich. ik hoor wel wat het handigste is daarmee. als het gaat om mensen die bij mekaar in buurt wonen dan is het mss handig om te weten dat ik straks in Rotterdam woon en als een huisje niet lukt, ik daar sowieso wel beval want dan ben ik de laatste weken bij familie! ik ga nu weer verder hier mijn zus helpen voor het feestje...na het weekend lees ik weer verder bij
Heyhey Buddies We kunnen hier een lijst samen stellen van wie mee wilt doen met buddies. En die lijst hebben we dan op ons site. Daar staat een topic al klaar voor de buddies. Wil je mee doen zet het in het ROOD en dan zet ik, Truuske of Napoleon jou op het lijst daar. Als je voorkeur hebt met buddies ook melden! Dus hierbij al mamavanchayenne - katemans Bedoeling is dan mobiele nummers uitwisselen. Is er iets, zoals een bevalling die op gang komt of net bevallen (wat je prijs wilt geven ) kun je elkaar smsen en we plaatsen het hier
dat is de verkeerde lijst hihi, die is van de november meiden, je moet deze hebben: November 2011 Mama's