Ahhhhh heb zo'n lief muziekbeestje voor de baby gekocht . (Tjee lijkt wel of ik alleen maar aan het shoppen ben ) Van Happy Horse, ben ik normaal niet zo voor, omdat Happy Horse de knuffels maar een jaar in de collectie hebben en dan hebben ze weer een nwe collectie. Maar bij een muziekbeestje maakt dat niet zoveel uit. Happy Horse - Consumenten dit is de gewone knuffel maar het muziekbeestje ziet er net zo uit We zijn ook bij Tuinland geweest en heb daar verschillende vogelhuisjes gekocht voor straks op de babykamer. Die hele kamer moet nog gemaakt worden maar goed, vogelhuisjes raken een beetje uit dus beter nu maar even kopen Trouwens, ik zei donderdag dat ik nog geen last had van maagzuur? pfff diezelfde nacht had ik verschrikkelijk last. Afgelopen nacht niet dus ik denk dat het van mijn val kwam... maar heb nu wel drankje in huis mocht het weer voorkomen.
Ik doe graag mee op de buddy-lijst! Ik heb geen voorkeur voor buddy Ik hoor/lees het wel als ik aan iemand gelinkt ben en we nummers uitwisselen!
Napoleon ik vind de happy horse collectie ook super!! Mijn dochtertje heeft de Blue Goffy giraff muziek beestie Hermiek je staat erop!
Vind het een leuk idee buddies Stroopwafel - geen voorkeur Zoals Catwoma8979 al vermeld als het gaat om of je bij elkaar in de buurt woont. Ik woon in Rotterdam. @Napoleon: wij hebben onlangs ook een muziekmobieltje aangeschaft van happy horse "lammy muziekmobiel". Ze hebben leuke dingen vind ik!!
ik wil ook wel een buddy heb op zich geen voorkeur, ik verwacht zelf dat ik niet tot 15 november wacht met bevallen. maar dat ik eerder mag of moet ivm labetalol gebruik @Truuske voor de lijst 11 juli hercontrole 20 weken echo
Nee het gaat er niet om of je bij elkaar in de buurt woont Handigste is om een buddie te kiezen die niet in dezelfde week moet bevallen bijv. hihihi Ik zet gewoon de meiden die willen op de lijst en als die "compleet" is dan kunnen we kijken wie bij wie wilt, tenzij iemand al een voorkeur heeft Meerdere buddies komt ook weleens voor
@Aowyn: dank je wel!!! Ik vergeet ook telkens te melden dat ik ben uitgerekend op 14 november. Weer bedankt!!
voor de lijst: waar wil je bevallen, is jouw 1e toch? wil je fv of bv geven en was het al bekend wat het wordt?
@ Aowyn: Ik wil graag in het ziekenhuis, het is inderdaad met 1ste kind. IK zou graag borstvoeding willen geven. Hopelijk wordt het aanstaande woensdag duidelijk wat het wordt hahaha...
Lara1 , geen voorkeur! Inderdaad wel handig een buddie.! Voel me beroerd , reageer een andere keer wel op iedereen...
@mvtomasz, fijn dat jullie binnenkort naar een nieuw huis kunnen en 15 minuten rijden is inderdaad wel te doen. @napoleon, wat een schattig beestje, ik ga even op de site snuffelen. @lara, hoop dat je je snel weer beter voelt! Eindelijk vakantie hier! Vanaf nu lekker 3 weekjes vrij, zo lekker!
Buddies; Aowyn, wij hebben elkaars nummer al en ik verwacht eerder te bevallen als jij ivm KS. Buddyen?? En misschien is een reservebuddie wel handig? Kijk, posten kan ik altijd ivm internet op mijn Blackberry. Maar misschien voor die mensen die dat niet hebben is het wel handig. Bij Joey zijn mijn buddy en ik op de zelfde dag bevallen, niet handig
Hallo allemaal Ten eerste gefeliciteerd met al die nieuwe wondertjes die onderweg zijn. Wij zelf zijn uitgerekend op 18 november van ons 2de kindje... groetjes Lianne