Ricmar zoiets dacht ik ook, ons ventje lag ook dwars en de vk moest flink drukken en porren om een goede beeld te krijgen, was de dag erna nog beurs! Truus gezellie!! ik zet het op de lijst! dovemeisje Welkom en gefeliciteerd!!
Ik heb trouwens ook geen voorkeur voor een buddy. Wel is het handig om zo begin oktober nog eens te kijken of iedereen van dit moment nog actief is dan (das al over 3 maanden!)
Hehe, ik zit net ff te kijken of er nog iets leuks op tv komt zo (niet dus) zie ik staan: te land, ter zee en in de lucht. Goh daar bleef ik vroeger voor thuis Dan ga ik ff borduren en iets op uzg kijken
He meiden Ik kwam alleen ff gedag zeggen. Heb weer 12 uur gewerkt vandaag dus ik ga nu lekker onderuit voor de tv zitten en dan morgen weer vroeg op voor nog 12 uur. Als het rustig ga ik morgen ff bij lezen. Fijne avond
Ik wil ook wel op de buddylijst, Aowyn, zullen we samen? Hebben elkaars nummer tenslotte al! Volgens mij staat op de lijst trouwens nog steeds dat ik op 3nov ben uitgerekend, maar dat moet 1nov zijn. Ik ben nu nog niet zo actief, maar dat komt vast wel als ik wat meer vrij ben...
Hola meiden... Zet mij ook maar gezellig op de buddylijst. Zag dat er bij mij nog ingevuld moet worden zh en meisje...
aaah schat je bent net te laat, truuske heeft me al gevraagd.. ik vind het niet erg om ook jouw buddy te zijn? hoe gaan we dat doen?
Thanks Aowyn...! Ps iemand iets gehoord v Salcia?? Die is hier toch al even niet geweest of vergis ik me? Ik dacht dat ze alleen een weekend weg was of was t een langere vakantie?
Aowyn, maakt niet uit joh! Ik sms jou wel tzt, Truus mag jouw nieuws hier wel doorgeven, die is hier toch vaker dan ik!
Hoi! Hier gaat het redelijk! De schimmelinfectie speelt opnieuw op, fis maandag zalf halen. Ga oOk even laten controleren op blaasontsteking, want mijn buik voelt ook raar. Vandaag behang uitgezocht en een muursticker. Morgen verder met behang krabben zodat we aan de slag kunnen. Wil wel op de buddielijst. Kan er ook bij dat ik een meisje krijg. VrAg ik nu voor de 4de keer helaas.
marieke als je het in het rood zet of Truuske een pb stuurt met aanvulliingen voor de lijst ziet ze het sneller. hopelijk heb je geen blaasontsteking en is de schimmel weer snel verdwenen