buddylijst en meisje toevoegen alsjeblieft. weet ik van het in rood zetten, had ik eerder ook wel gedaan. maarja.
Marieke, Meisje heb ik al aangepast op de lijst vanmorgen. Als ik vanavond thuis ben zal ik je op de buddylijst toevoegen. Overigens, Napoleon en Aowyn doen ook hun best om het bij te houden. We hebben allemaal een huishouden, werk en priveleven en we doen het allemaal vrijwillig. Dus dat betekend dat ik ook niet altijd op ZP te vinden ben, helemaal niet na een werkdag. Hoop dat je dat begrijpt
Bedoel het niet aanvallend, aangezien ik weet dat geschreven woord soms anders kan overkomen als wanneer het gesproken word.
snap ik...alleen voelde me wel een beetje buitengesloten daardoor. maar dat ligt dan aan mij hoor. ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor
dit behang hebben we uitgezocht en daar doen we 2 muren mee elle kids behang folk roze | behang | kinderkamer | bedbad.nl - beddengoed - badtextiel - behang de andere doen we licht van kleur met op 1 kant een muursticker naast de commode. die muursticker staat in het plaatje onder het behang als het goed is.
Hallo wil ook wel op buddylijst. 5 nov uitgerekend van jongen en wil bv geven ( dat moest er allemaal bij toch)? Mamavantomasz: wat ontroerend dat je vader zo gehecht is aan je kalender! Kreeg er tranen van in mijn ogen. Zullen de hormonen wel zijn haha. Gisteren in bios ook tranen met tuiten gehuild bij zielige film.
Hey meiden, laatste dagje inpakken en schoonmaken voor de vakantie hier. Voor op de lijst: bevaldatum 7 november (sta nu nog op 6) geslacht meisje!. Hele fijne zondag allemaal!
Leuk behang! Hier zijn we ook weer met het kamertje bezig. Eerst trapte/bewoog de baby vooral onder mn navel zeg maar, maar nu trapte het helemaal naar beneden. Dat voelt niet fijn! Ik had het ook al ergens anders gelezen dat iemand daar 'last' van had. Tijdens het ontbijten deed hij/zij het de hele tijd, nu gelukkig gestopt. Het voelt zo raar. Net of de baby er al uit wil of zo... beetje eng.
marieke en barbamam jullie staan op de buddylijst barbamam en catherina ik heb jullie aangepast barbamam is dit jouw eerste? en wil je thuis of in het zkh? marieke leuke behang!!!! en je hoort er gewoon bij meis! juf85 vna mijn dochter ken ik dat niet maar ukkie doet dat wel soms, idd raar gevoel
Voor op de lijst, ik wil graag buddy zijn, wat het gaat worden? Geen idee, een heel preuts kind! Haha. Uitgetelde datum 28 november en ik wil wel maar ik MAG geen bv geven. Ik weet niet van wie het behang ook alweer was maar echt super leuk. Ben je alleen niet bang dat 2 muren en een muursticker erg druk gaat worden?
Ik moet trouwens in het ziekenhuis bevallen en heb op 13 juli de 20 weken echo, zie dat dat er ook nog bij moet.
Zo kreeg net een harde buik van mijn niet mee werkend dochtertje naar boven te brengen :/ Staat er allemaal bij tetta!
Aowyn, het is de tweede en ik moet in zh ivm eerdere keizersnede. Leuk dat iedereen zo met babykamer bezig is. Bij ons blijft die hetzelfde, maar we moeten een nieuwe kamer voor de oudste maken. Weet sinds gisteren eindelijk wat we gaan doen: een muur behangen met beetje neutraal kleurtje of motiefje en daar komt dan een behangboom op van restjes fotobehang van een bos. Daarin komen vogeltjes die ik nog heb van een restje ander behang en knopjes om dingen aan te hangen. En een huisje ernaast van ander behang (ben ik nog voor op zoek naar een vrolijk restje) en daar zet ik dan een tafel met stoeltje voor zodat dat echt een soort speelplekje wordt. en misschien nog op de plek van de ramen twee kleine boekenplankjes. De andere muren blijven wit anders wordt het wel een erg dolle boel.
Tijd geleden dat ik hier was! Hoe gaat het met iedereen?? Hier alles goed, zwangerschap verloopt nog voorspoedig, alhoewel ik al wel een buik heb van iemand die 34 weken zwanger is! De baarmoeder komt al bij m'n ribben en de kleintjes schoppen daar ook al lekker tegenaan! Ik hoef dus ook nog maar 5 weken te werken, want de gyn wil dat ik daarna heel rustig aan ga doen! Nu ga ik al aangepast werken! Heeft iemand van jullie de zwangerdoos van de Etos al opgehaald? Ik ga hem maandag halen, en ben benieuwd wat er bij jullie in zat!
Marieke, leuk behang Juf, deze meid zit ook regelmatig in mijn kruis te schoppen... Meike deed dat ook heel erg vooral op het laatst in de zwangerschap, maar toen bleek dat ze ook een handje boven haar hoofdje had zitten. Deze beeb zit ook steeds met haar armpjes boven het hoofd, elke keer op de echo's dus zal me niks verbazen als ze ook zo geboren wordt .
Dankjewel voor het toevoegen aan de lijst @ Barbamam: Klinkt heel leuk wat je gaat doen, post je een foto als het klaar is? Hier moet de babykamer nog even wachten aangezien we eerst nog op zoek moeten naar een nieuwe woning! Volgend weekend trekken we hier uit en dan zo snel mogelijk iets anders hoop ik. In de tussentijd even bij mijn schoonmama, kan ik wel even lekker tot rust komen. We weten nog niet wat het gaat worden dus de babykamer kan sowieso nog wel even op zich laten wachten, denk dat de drang om eraan te beginnen anders wel heeeel groot zou zijn.
Goede middag Ik heb weer wat foto's in mijn album en op onze hyves staan. Heb 2 buik foto's en ons kamertje geplaatst. @Pasop: Eindelijk doet jullie beeb je naam eer aan @Beertje: Kan niet vinden waar op hyves je het gepost hebt, misschien ene pb?? Wel bekend verhaal van die 10 euro voor een echo DVD, is hier namelijk ook. Misschien gaan we wel naar dezelfde vk praktijk @Jococo: Welkom hier en ben jij belgisch? Niks mis mee hoor maar ik dacht dat door je schrijf wijze. @Uviana: Gelukkig is het goed gekomen met de kleine, goed dat ze is door gestuurd naar het zieken huis maar het verschil tussen een complete stuit en goed ingedaald niet herkennen vind ik een beetje apart. Misschien was het kindje omgedraaid? Weet ook niet hoe ver je schoonzusje was. @Sansky: Top dat alles goed was met de kleine, weten jullie nu ook wat het word (en mogen wij het ook weten ) of blijft het een verassing. Mooie foto's hoor!! @Moon: Van harte met je neefje Joep @Napoleon: Klinkt behoorlijk pijnlijk van die val, doe je rustig aan. Gelukkig is alles goed met de beeb, maar goed dat ze een natuurlijke stootzak hebben he @Ricmar: Top dat alles goed is en gaat met jullie wondertje en wat vervelen dat jullie weer terug moeten komen Van die buddies klinkt wel grappig, ik wil ook wel op de lijst en kan iemand gelijk mijn afspraken er ook bij zetten? 19 juli controle vk, 25 juli pret echo en 30 aug 30 weken echo voor positie placenta, thanks @Dovemeisje: Welkom hier @Marieke: Leuk behang en dito sticker hoor Hier ook een ukkie de vaak laag schopt, idd een apart gevoel maar ze schopt ook hoog. Ze is niet zo kieskeurig @Nikki: Heb ik al opgehaald en daarin zit: Kleine tube zink zalf van zwitzal kleine tube buik zalf van etos billendoekjes doos (die gele bolle) met doekjes van zwitzal koker met avent flesje speentje kortings bonnen slabbetje En verder weet ik het ff niet meer uit mijn hoofd maar ik vond deze de leukste tot nu toe.
@ikke81 Die fles zat er bij bij niet in, wat een bezeikte boel! hahah. Ik vond tot nu toe de babydump doos het leukste, daar zat echt veel in en niks van reclame, alleen maar leuke spulletjes. Wat zijn er trouwens nog meer voor een dozen die je nu al kunt krijgen? Ik heb tot nu toe alleen de Etos en de Babydump en prenatal is aangevraagd.