November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames ik mag toch met voor een pretecho op de lijst !!, we hebben hem kado gekregen van een nichtje van mijn wederhelft.
    we mogen de uitgebreide laten doen bij baby in beeld in Coevorden, de afspraak staat voor 5 augustus.
    vind het zo lief van haar... ze gaat wel gezellig mee maar ja je moet natuurlijk wel zien wat je kado doet haha

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Leuk Ricmar!!! Hoeveel weken ben je dan? Wij hadden er bij Julian een met 26 weken, was echt super...

Napoleon: Ja das waar, jij werkt nu even niet... En dat van je contract had ik ook al gelezen inderdaad, super kl&%$te!
    Heb je al een idee wat je wil gaan doen na je evrlof eigenlijk?? Wel weer onderwijs of iets heel anders of niets?? (als je je die luxe kunt permitteren natuurlijk...)

Hermiek: waar heb jij t patroon voor die tas vandaan?? Ik vind het echt leuk, en gezien het feit dat ik straks na Mallorca nog lekker vrij ben, wil ik misschien ook wel zoiets creatiefs gaan proberen... Of moet je echt gevorderde zijn...??

(Hier trouwens ook veel lage schoppen! Dacht dat t steeds hoger zou worden aangezien je baarmoeder naar boven toe groeit, maar krijg ze juist lekker in mn blaas... hihi!)

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wil trouwens deze link nog met jullie delen:

www.borduurkoning.nl

Ene Yvonne, die superstrak en mooi werk aflevert, en snel!
    We hebben daar pas een aantal kraamcadeautjes besteld. Vooral de badcape / slab is een prachtige set, mooie kwaliteit en lekker groot!
    Ik wilde nl heel graag iets met de namen van de babietjes doen, maar tegenwoordig zie je zo vaak van die chemische plakletters op rugzakken enzo.... Dit vind ik veel mooier, waardevoller, en waarschijnlijk vele malen langer houdbaar!!
    Je kan kiezen uit tig soorten lettertypen en heel veel kleuren borduurgaren...
    Echt ff kijken hoor meiden!
    Ze heeft nu ook leuke aanbiedingen nl!

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee weet nog niet wat ik ga doen, moet iig iets doen want wij hebben niet de luxe om maar met 1 inkomen te leven. (tjsa 5 kinderen :p)

Maar de laatste twee zwangerschappen heb ik daarna nog in de zw gezeten ivm veel bloedverlies en postpartumdepressie dus die kans is nu weer vrij groot. Ik ga er daarom ook een beetje vanuit dat dat nu weer kan gebeuren. En zo niet, dan zoek ik werk wat op dat moment voor handen is. Zo halverwege het schooljaar is het toch moeilijk iets te vinden voor de klas. Hoewel ik niet verplicht ben dan werk aan te nemen dat niet bij mijn opleiding ed past.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Een kennis van mij haar ouders hebben een borduurstudio (meen in swifterbant) dus ;)

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    All, wij mogen vandaag weer op controle bij de Gyn.

En voor de lijst: 23/8 2,3 & 4D echo :D

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

Jeetje al 2 augustus baby's, dat is idd vroeg maar zolang alles goed met ze gaat dan is het maar zo ;)

@Mamavanchayenne: Mooi buik hoor en die combi van shirt/buikband (denk ik) is echt leuk

@Hanna: Wat aan plaatje die baby

@Hiermiek: :$ en dat heb je zelf gemaakt, knap hoor en echt mooi geworden

@Catwoman: Wat heftig meis en wat oneerlijk dat de ouders van je vriend zijn keuze niet respecteren. Blij te horen dat hij het zelf ook niet wil dus ik heb nog hoop dat het toch nog goed gaat komen maar wat een verschrikkelijke mensen. Heel veel sterkte hiermee en hopelijk komt alles nog goed.

Jeetje wat een crea mensen hier, mooi jurkje Napoleon.

@Ricmar: Wat ontzettend lief van je nichtje, kan je mooi jullie wondertje bekijken in 3D :D

8. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Hermiek Leuke tas heb je gemaakt!!

Wat een leuk jurkje Napoleon:D

Catwoman: Heel veel sterkte gewenst in deze lastige tijd!! Hopelijk maakt je vriend een goede keuze!!

Voor de lijst:
    Uitgerekend op 27 november, 25 juli 20 weken echo, en wat we krijgen is nog een raadsel;)
    Ik ga bevallen in het ziekenhuis en flesvoeding geven..

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo hallo

puf puf zweet..zo druk op werk. nog paar dagen en da n lekker op vakantie

maar meiden ik word gek en nerveus van mijn afscheding die als maar meer en meer wordt. hebben jullie dat nou ook??!?:( het is plakkerig en cremig dus ik weet datgeen vrwater is maar toch.....

hoe is het hier verder

10. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Vanochtend 20 weken echo gehad en alles was goed. Baby was lekker druk aan het bewegen!
    Mn placenta ligt helaas voor dus zal nog even duren voor we de bewegingen van buitenaf kunnen voelen.

Nu ga ik even slapen. Mn nichtje van 2 is langsgeweest dus ben gesloopt! Ik lees straks bij en dan post ik ook de echofoto's!

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

:$:(:$:x
    hier zakt mijn broek vanaf....is niet een beetje laat en dom om zoiets te verwachten. juist nu.....ik weet de leeftijd van jullie niet maar je komt op een leeftijd dan hebben ouders maar te accepteren wat voor keuzes iemand maakt ook al ben je niet blij met je schoondochter in dit geval. je steutn e je kids en probeert zo veel mogelijk advie ste geven maar om nu te verwachten om relatie te verbreken terwijl je zw bent.......... het gaat om zijn geluk, toekomst. en die van jullie

meid. knuf

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook last van hoor, hik voel het er gewoon uit lopen, vooral als ik net naar de wc ben geweest.

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    knap vervelend....word ook gek van mijzelf

ik dacht dat die donkere wolk wel zou verdwijnen als ik uitslag punctie zou krijgen maar helaas er hangt nog wel wolk boven hoofd maar dan met zon en witte wolk. ik kan niet loslaten dat er eventueel iets nog kan fout gaan....

nou ja is bij vlagen en niet de hele dag door....

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet zeggen dat ik me ook snel druk maak om alles. Maar om de afscheiding had ik dat nog niet gedaan :D Thnx!! Haha, volgens mij is het heel normaal dat je tijdens de zwangerschap meer afscheiding hebt, moet allemaal goed gesmeerd blijven voor als het straks eruit moet he:p

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
  16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Niet druk maken om die afscheiding hoor, dat is echt hele normaal...

alleen als het jeukt of vies ruikt ff kuurtje tegen schimmel halen bij de apotheek (gewoon ff huisarts bellen, je hoeft er niet voor langs te komen)

Ik doe twee keer per dag een schone onderbroek aan. Inlegkruisjes verergeren het.

pfff, nou... wij zouden hier in de stad naar de Jumbo voor de grote boodschappen. Rijden we de ringweg op, stinken in de auto, echt niet normaal, zo'n gesmolten geur... dus rechtsomkeert naar de garage gereden. Is er gewoon een zekering echt helemaal doorgesmolten, niks meer van over en ook de zekeringskast is deels doorgesmolten... Maar goed, we konden nog wel rijden (naar huis) en dan morgen brengen, dan kijken ze ernaar. We hadden wel vaker problemen met het electronische circuit (zoals de centrale vergrendeling die het ineens niet meer doet, maar soms dan ineens wel terwijl je bijv de lampen van de auto aan doet dat ie dan op slot gaat... handig... not ;) )

Maar goed. Gelukkig ook een babyfoon op de kop getikt voor 40 euro ipv 90 ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Marieke ik denk niet dat je iets hebt waardoor je straks nog complicaties gaat krijgen. Wel moet je urine idd goed gecontroleerd worden, vraag evt om een kweek.
    Ik heb ook maanden met harde buiken rondgelopen en er is er niet een eerder geboren ;). Ook vaak blaasontsteking enz. Ik breng nu standaard elke 2/3 weken urine weg.

Wat je zelf iig zou kunnen doen is elke dag een bruistablet vit C 1000mg nemen en veel cranberrie sap of cranberrie monarda van A vogel gebruiken.

18. juf85

juf85 Niet meer actief

Hoe zit het met zwangerschap en waterpokken?
    Ik heb vorige week ingevallen in een groep waar 1 jongetje waterpokken kreeg (zn zusje had het al) en ik hoorde vandaag dat hij het al heeft. Zo'n waterpokkenvirus gaat natuurlijk rond in zo'n klas. Ik heb het zelf vroeger al gehad. Maar als ik het google, kom ik tegen dat het vooral erg is als je het tegen de bevalling aan 'krijgt' of in omgeving bent waar het heerst. Dus nu is het niet erg?

19. juf85

juf85 Niet meer actief

en deze week moet ik weer 2dagen in die groep werken

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zeggen dat als je het 1x hebt gehad je het niet meer krijgt. Hier de uitzondering op de regel. Ik heb het 3x gehad, 1x van mezelf en nog 2x toen mijn jongere broertjes het ook hadden.
    Niet dat ik je nu bang wil maken maar ik heb dit altijd vreemd gevonden.

Deel Deze Pagina