November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    als je het gehad hebt, krijg je het niet meer. Alleen als je onder de 1 was, toen je het voor het eerst kreeg wel grote kans dat je het weer krijgt.

2. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Hermiek: wat een super mooie en leuke tas! Knap dat je dat zo ff maakt en zo snel al want je was er vorige week pas aan begonnen toch?

Catwoman: Heftig zeg! Bizar dat de ouders van je vriend zo'n beslissing voor hun eigen zoon willen maken.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Marieke in een ander topic heb ik deze week gelezen dat de gevolgen van een blaasontsteking kennelijk in nederland worden onderschat bij zwangeren. het blijkt nog wel eens dat het vroeggeboortes tot gevolg kan hebben, ik zou zekeren geen genoegen nemen met een test met een stripje, maar zeker een kweek af laten nemen

de persoon in het genoemde topic was tig keer geweest en tig keer was er alleen een stripje gedaan, nu achter af toen haar vliezen te vroeg waren gebroken bleek in het amc dat ze wel een fikse blaasontsteking had.
    Ik wil je niet ongerust maken maar ik zou naast je huisarts des noods je verlos of gyn bellen

4. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Mijn zusje was zwanger toen mijn kinderen het kregen en het was geen probleem, alleen als je 32+ weken zwanger was, want het kon evt een vroeggeboorte opwekken door de koorts die je evt krijgt.. Maar de kans dat je het, als je het hebt gehad nadat je 18 mnd bent geweest, nog een keer krijgt is echt zeer klein.

5. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    zet mij ook maar op de buddylijst en maakt me niet uit met wie:d
    6juli 20w echo

en het huisje gaat helaas niet door &@@%$^@%:D
    hopen dat we niet te lang hoeven wachten

6. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    op de wie wat waar sta ik als mamavantomasz maar daar moet nog bij dat ik een meisje krijg

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee, hier net twee meisjes met waterpokken gehad ;) als je het zelf hebt gehad krijg je het niet nog een keer. En zelfs al kom je op het laatst in contact met een waterpokker dan is je kindje nog via jou beschermd.

8. juf85

juf85 Niet meer actief

ok gelukkig bedankt !

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL

Leuk en erg lief van je nichtje zeg!!

@Catwomen: ik kan de situatie natuurlijk niet echt beoordelen hoe of wat. Maar ik hoop dat je vriend en jij er toch samen uitkomen. Want alleen een relatie verbreken omdat je schoonmoeder het wil is ook niet de juiste oplossing. En tja ik vind het erg makkelijk van je schoonmoeder om te zeggen dat jij hem erin hebt geluisd want hij was er toch ook bij???? Ik hoop dat het wat rustiger voor je wordt en dat je toch lekker kan genieten van je zwangerschap!

10. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hier idem. Het lijkt inderdaad of het meer en meer wordt. Doe nu elke dag een inlegkruisje in, om gek van te worden :(

Wij zitten te twijfelen of wij ook een pretecho laten maken. Aangezien mijn placenta ook voor ligt en ook volgens VK dik is weet ik niet of het goed idee is om een pretecho te laten maken. Krijg je wel mooie foto's/ beelden van de kleine? Iemand hiermee ervaring mee?

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mijn schoonmoeder heeft ook haar eigen bedrijf hierin :D erg handig!!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aangepast!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aangepast!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Als je zelf de waterpokken hebt gehad dan loop je geen gevaar. Heb je dit niet gehad dan kan het gevaarlijk zijn voor het beeb. Weet je het niet dan kun je jouw bloed op testen of je nog antistoffen hebt geloof ik

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aangepast!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo mocht eerder naar huis! Lekker! Heb ff de kans genomen om al te douchen voordat man en kindje thuis waren :)
    Werk gig goed. Een goede dag en alle collega's vonden dat ik gelijk had en dat de mngr niet moest zeuren, die heeft zelf geen kids dus heeft een benul van 0%. Wel fijn die extra steun!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier zei de mw van de pretecho, als we het dan niet goed kunnen zien mag je een week later nog een keer komen. Ik heb ook een voorliggende placenta.
    Weet je nog hoe dik je placenta is? Hier was buikwand 0,5cm + 6/7cm placenta. Je placenta groeit nog wel omhoog en wordt dan wat langgerekter.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hey Catwoman! hoe is het?

20. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL

Nee volgens mij heeft VK dat nooit gezegd tegen mij... ik kan het woensdag vragen want dan mogen wij weer :)!!!

Deel Deze Pagina