Ik kan nu zo gauw geen merkje vinden, morgen kijk ik even goed want ik lig nu op bed. Als ik het qua tijd red maak ik even een foro voor ik naar het werk ga
Ik slaap ook met voedingskussen, dat adviseerde de fysiotherapeut. Nu kan het ook nog wel met gewoon kussen zei ze. Maar straks is het ook fijn om dat kussen onder/langs je buik te liggen zei ze. Er wordt bij bij nog steeds naar beneden getrapt, ik voel de hele dag al geduw daar. Hoop dat de baby straks gaat draaien.
Nou ik heb gezocht, maar kan er geen merkje op vinden! Dit is hem, velours lichtblauw aan de ene kant en de andere kant is katoen met blauw-witte ruitjes. Ik heb hem gekocht in een babyzaakje, maar hoef er de hoofdprijs niet voor. een 10tje en de verzendkosten. Ophalen mag ook, ik woon in Utrecht. De hoes gaat nu in de wasmachine, dan is ie meteen klaar voor gebruik!
@skansky: fijn dat alles goed was ! Ik heb sinds kort n voedingskussen en kan eigenlijk niet meer zonder een slapen hihi... Ligt ook zo lekker op de bank Hier moet ik mij echt dwingen vandaag om naar t werk te gaan. Echt totaal geen zin in. Laatste tijd slaap ik ook onrustig....
Sansky: super hoor ! Pfff Gisteren heb ik de hele dag last van steken gehad en last van mijn buik ... Volgens heeft mijn baarmoeder een spurt gemaakt. De kleine was gisteren de hele dag ook in de weer ... Was blij dat het 5 uur was en naar huis toe kon ... Nu gelukkig geen last meer.
Dank je wel dames Ben ook zo blij dat het allemaal zo goed gaat! Voedingskussen, die heb ik niet/nog niet..... ik denk wel dat ik die aan ga schaffen als ik jullie verhalen zo allemaal lees.... lijkt me idd heerlijk! Voor op de bank, voor mee te slapen...... straks voor de kleine misschien....
Ik heb een paar wk terug bij de Lidl een kniekussen gekocht, speciaal voor tussen je benen zegmaar. Die slaapt ook prima Ik slaap daarmee en een los kussen voor mijn buik (slaap graag op mijn buik, zo kan ik nog een beetje gedraaid liggen. Het draait ook makkelijker dan met een voedingskussen. Die ik later wel ga gebruiken bij het slapen maar nu redt ik het zo nog ff.
Wat ik iedereen aan kan bevelen!, ik was het even vergeten, maar zelf denk ik dat ik ook zo eentje ga bestellen, de grote....! Laatst was hier braderie, en demonstreerden ze deze kussens! Dit is pas fijn bij een zwangerschap / voeden van je baby! Check de site, echt het is de moeite waard...! Zooooooooo heerlijk die kussentjes... www.myukkie.nl
ik zie niet helemaal hoe je dat moet gebruiken, behalve als gewoon kussen dan . Ik gebruik het voedingskussen ook om het kindje in te leggen. Even een hoesje van een aankleedkussen of wiegje eromheen doen en je hebt meteen een soort knus ligplekje. Ze verkopen ze ook voor 2x de helft met een speciale hoes voor om het kussen waar je dus veel meer voor betaalt en voor 3 euro heb je een aankleedkussenhoes waarmee je precies hetzelfde doet... Wacht, ik zoek wel ff een foto
Zonder voedingskussen kan ik ook echt niet meer slapen! Heb nu een roze omdat die het goedkoopste was. Ga er sowieso nog een anders hoes voor maken. Hierbij ook nog een vd foto's van mn 20 weken echo. Lijkt net ofie een sigaretje ligt te roken
Hahaha zie dit: Vrouw probeert man in koffer uit gevangenis te smokkelen | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Napoleon, je kunt dat kussen helemaal vormen hoe je wilt! Maar dat zie je pas echt goed als ze het voordoen.. zoals op zo'n markt..... Er staan wel data's wanneer die markten, waar zijn...
Goede morgen @Almika: Ik heb er ook dagen tussen zitten dat ik erg veel afscheiding heb en daarna is het weer minder enz enz. Volgens mij hoort het er gewoon bij. @Beetlje: Top dat de 20 weken echo goed was en ben benieuwd naar de foto's. Mooie echo hoor! @Marieke: Het zou een nierbekken ontsteking kunnen zijn en die voel je goed in je onderrug (thv je nieren). Dit krijg je van een verwaarloosde blaasonsteking en kan heeeel pijn doen kan ik je uit ervaring vertellen. @Napoleon: Balen van je auto maar wel weer mazzel met de babyfoon. Handig idee zo met die voedings kussen, heb het idd al eens eerder gezien maar was het al weer vergeten, nu ga ik het echt onthouden @Stroopwafel: Wat ik heb gezien bij andere en nu ook bij mijn 16w pret echo dat de plaatjes over het algemeen echt mooi zijn en de video vind ik ook erg speciaal omdat ze alles zo uitvoerig laten zien en dan maken ze ook nog gebruik van verschillende kleurtjes om aan te geven hoe het bloed stroomt, heel bijzonder vind ik @Catwoman: Gelukkig zijn jullie samen nog lekker even weggeweest en zo te lezen is je vriend echt wel weg van je dus zou het erg raar vinden als hij de kant van zijn moeder kiest. @Sansky: Blij te lezen dat alles goed was Vandaag denk ik weer naar de baby dump, wil ff kijken of ik mijn luier tas kan ruilen. Heb op de site een andere versie gezien al was ik heb en die vind ik eigenlijk mooier dus hopelijk hebben ze die (wat ik niet verwacht) en dan mag ik ruilen en als ik daar toch ben dan ga ik gelijk maar het matrasje halen, ben ik er niet helemaal voor niks naar toe gereden.