November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Cass: Beterschap!!

@ Aowyn: leuke kleding zeg :).. de pyama's vind ik erg lief !!

2. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sansky, Hanna80, Hermiek: Blij dat de controles en echo's goed was.

@Beetletje: Mooie echo!

@Casss: Hopelijk voel je je snel beter

@Hermiek: Het is mijn eerste kindje en ik ben nu (met 23 weken) zo'n 6 kilo aangekomen. Heb van mezelf een normaal/slank postuur en mijn buik is flink aanwezig (zal binnenkort weer een foto in het buikentopic plaatsen). Maar ik zou je hoe dan ook geen zorgen maken. Ieder lichaam is anders.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik kwam bij de eerste 25 kilo aan... maar was toen ook 50kg ofzo... (en 12 jaar jonger :) )
    Ik kom altijd zoveel aan, het is erg gelukkig ook zo weer af...

4. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Heb gelezen dat als je slanker bent je meer aan komt.. en ook meer aan mag komen.

Ik ben nu ongeveer 4,5 kilo aangekomen.. ook eerste kindje..
    Ben opzich overtuigd dat dit voornamelijk in mijn (.)(.) zit die van een E naar een G cup zijn gegaan.
    Buik groeit ook hard.. Billen niet en die heb ik flinke dus.. :)
    Ben 1.65 meter en woog voor de zwangerschap 69 kilo.. weeg nu 73,2

Net besloten dat ik morgen niet ga werken.. kan nogsteeds niet eten en heb dus ook geen energie... Vind het altijd erg vervelend om me ziek te melden maar moet nu toch echt voor mezelf en mijn kindje kiezen denk ik..

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja, en trouwens werken als je zwanger bent en niet helemaal fit komt dubbel zo hard aan. Dan kan je beter gewoon uitzieken en dan weer lekker werken als je fit bent.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog helemaal niks aangekomen. Was 6 kilo afgevallen en daar is er weer eentje van bij. Denk dat dat trouwens hier ook te maken had met het stoppen met de medicijnen.

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb trouwens al 2 dagen last van kramp/pijn in mijn billen. Vooral als ik lig en wil gaan opstaan. Bedacht me net dat dit misschien mijn bekken kunnen zijn die ik voel. Iemand enig idee?

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Thanks meiden!
    Hier tweede kindje (derde zwsch) en 2 kilo aangekomen... Heel weinig dus. Ben van mezelf al groot 1.83 en 85 kilo. Misschien heeft t daar mee te maken? Ik had t bij Julian ook zo ongeveer als nu, en toen ben ik uiteindelijk 17 kilo aangekomen. Maakte vooral een spurt in wk 30-35!! Ieder lijf doet t anders moet je maar denken! Vergelijken is eigenlijk onmogelijk en zinloos!! Zit echt wel goed hoor meid!!
    Nou koffers staan gepakt, morgen rond half negen sochtends naar Schiphol, heb nu de mij welbekende pre vakantie dip... ( waarom gaan we ook alweer? Kunnen toch ook thuis blijven? Hoop geld! Warm daar. Vast geen goed appartement.... Dat soort dingen hihi) maar dat is morgen over hoor...:)

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    napoleon gardo groningen is nog open tot ergens in aug, maar je moet niet voor iets speciaals heen willen keuze is beperkt.

all zwaai ben moe heb vandaag dingen bij schoonouders gedaan (regel zaken) en we hebben luxaflex gehaald voor de babykamer, het werd er toch wel erg warm en dat willen we volgend jaar zomer voorkomen

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kwam ong 40kg aan bij mijn eerste. De factoren die daarbij hielpen waren dat ik ervoor mooi 10kg afgevallen was en zat mooi op 69kg. Als er ervoor mooi afgevallen bent dan kom je harder aan tijdens de zw ><
    Ook hield ik ongelofelijk veel vocht vast, niet normaal!
    Daarom ben ik nu heel blij met mijn "maar" 10kg tot nu toe met begingewicht 73kg. Ben al mooi over de helft en ik verwacht hooguit nog 10kg maar hoop het niet. Maar net als Napoleon ook zei, bij ons hoort het vele aankomen er gewoon bij, heb het geaccepteerd. En ik weet dat ik het straks wel kwijt ben! En hopelijk meer LOL :D Ik ben nu ook heel blij da tik nog een redelijk taille hebt, dat was ik toen snel kwijt! Dus voel ik mij, ondanks mij al grote buik, nog redelijk slankjes :p

11. juf85

juf85 Niet meer actief

Hier ook eerste kindje
    Ik ben 1.76 en woog 73 kilo aan het begin van de zwangerschap. Ik ben eerst 2 kilo afgevallen door de misselijkheid en daarna weer aangekomen, en ben nu 79,7 kg.
    Dus al aardig wat aangekomen.

12. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    @hanna80 : fijne vakantie en geniet ervan
    @beetletje: super leuke en duidelijk echo zeg hihi ik hoop volgende week ook een mooie echo te kunnen showen hier weer!!
    @aowyn: erg leuke kleertjes zeg...ik ga straks als mijn zus terug is van haar vakantie, ook (eindelijk) kleertjes kopen....
    @cass: beterschap, ik hoop dat je snel weer normaal kunt eten

hier nog niet aangekomen, alleen afgevallen en dat zal nu denk ik nog wel meer zijn, want met stress eet ik weinig!
    ik zit te wachten nu op wat mijn "schoonmoeder" te zeggen heeft op het bericht van mijn vriend....hij ziet het toch nog positief in maar ik totaal niet maar ik wacht af....
    ik heb wel tegen mijn vriend gezegd dat ik hem toch bij de 20 weken echo wil hebben...vanaf vrijdag zijn zijn ouders weg dus kunnen we mooi 2 weken samen zijn zonder "problemen" en maandag is 20 weken echo al....daarna zouden we ook uit eten gaan met mijn ouders dus ik laat dat mooi allemaal doorgaan!

13. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Catwoman: ik wil niet veel bemoeien hoor.. maar zorg je wel goed voor jezelf en voor de kleine? Weinig eten is ook niet zo goed voor de zwangerschap denk ik!
    En ik begrijp het wel dat je door al die stress weinig eetlust hebt :)

Ik hoop dat er minder stressvolle maanden eraan zullen komen voor jullie en dat jullie eruit komen!

14. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    je mag je best een beetje ermee bemoeien hoor...ik probeer ook wel genoeg te eten maar soms gaat het gewoon wat lastig.
    ik haal een aantal keer per week een magnetronmaaltijd met alles erin...zodat ik toch goed eet en straks komt het allemaal wel goed hoor...heb gewoon een beetje tijd nodig om weer mezelf te worden.
    sowieso komende 2 weken eet ik wel goed omdat mijn vriend en ik samen zijn...dan gaan we ook elke dag koken

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    IK snap het :)!

Wel lekker dat jullie nu saampjes kunnen zijn en lekker kunnen genieten :)

Ik haal ook niet dagelijks met portie fruit en groenten ;), vul het wel aan met vitamines zodat ik genoeg binnen krijg...

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Alles in je rug en bekken staat weer in verbinding met elkaar. Dus deze klachten komen waarschijnlijk ook weer door je veranderende lichaamshouding. Hier moeten je spieren aan wennen en hebben ze dus overdag een zware taak. Ze raken dan een beetje verzuurd en dat leidt weer tot kramp bij ruste
    Ik heb er ook last van, mijn fysio masseert 1x per week mijn bilspieren. En houdingsadviezen ed.
    Ik heb de laatste weken ok kramperig gevoel aan de zijkant van mijn heupen, uitstralend naar mijn benen, hier kan ze niet zoveel aan doen.

Belangrijkste is om rust en activiteiten goed af te wisselen en na een periode van rust niet iets heel actiefs te doen. Maar blijf wel in beweging, want rust roest!

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Veel plezier!!!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ok, dacht dat ie maar een paar wk open zou zijn nog ;)

19. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ja dat doe ik ook...heb speciaal vitamines gehaald voor zwangerschap dan krijg ik toch alles binnen elke dag ;)
    vanaf zaterdag is hij bij me tot hij zelf op vakantie gaat (gelukkig maar 1 weekje) en we willen toch wel wat leuke dingen gaan doen dus maar even van genieten dan :)

20. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Catwoman: En het weer hebben jullie mee ;)(als je de weersvoorspelling mag geloven)!!! Ja daarom extra van genieten ;)!

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg op :(!

Deel Deze Pagina