November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Dat meen je niet:$ Echt Vreselijk voor haar

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!

Ah gatver! Is toch niet normaal :(.. alweer...
    Hoe moet ze zich voelen nu!

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden, ben er weer, terug van vakantie. WEet niet of ik alles kan teruglezen want zal wel enorm veel zijn.
    Gisteren 20 weken echo gehad en alles is goed!! Ben zo vreselijk blij, nu echt gaan genieten.

En bah....Aloha, nee toch niet weer, wat ontzettend sneu zeg.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Uviana en Ikke, gefeliciteerd met de meisjes...

Ik lees in fases nu, dus komen een hoop berichtjes van mij, sorry...

5. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Thnx Salsia :)

Getverderrie Arme Aloha ... Het lijkt me echt vreselijk het te moeten door maken ... eerst boel blijheid om vervolgens weer een teleurstelling te moeten door maken ...

Sterkte Aloha !

Hier vanochtend controle gehad en alles was goed .... BM nu 1 vinger boven de de navel en het hartje was prima.

Bloeddruk was 120 over 70 dus ook netjes ... Moet alleen omdat beide ouders van mijn kant ouderdomssuiker hebben volgende week maandag zo'n glucosetest bij Labnoord doen omdat ik schijnbaar kans heb op zwangerschapssuiker.

6. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden,

ik heb ook een hele tijd niets van me laten horen maar lees iedere dag mee hoor. maar weet nooit zo goed wat ik moet zeggen hihi..
    alle meiden gefeliciteerd met de goede echo's. heb zelf ook de 20 weken echo gehad en alles was goed met ons kleintje maar was wel aan de kleine kant. krijg nu met 28 weken nog een groeiecho maar moest dat maar zien als iets leuks want de vk verwacht niet dat er was aan de hand was maar gewoon dat het een klein kindje zou zijn. mijn man en ik zijn beide ook niet groot dus probeer me niet te druk te maken.....

pfff wat een verschikkelijk nieuws van aloha..

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jemig, ik kom er echt niet doorheen, moet nog 70 pagina's, kan ook niks onthouden.

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meriam, mijn baby is ook beetje klein, maar wel binnen de marges nog, vooral hoofdje is niet echt groot maar vk zei, is alleen maar fijn voor de bevalling, haha

9. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @salcia bij ons is het hoofdje wel juist normale grote maar het buikje en de beentjes minder groot. hihi

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
  11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Arme Aloha... en Alohaman...

Misschien dat ze iets vinden waardoor het steeds misgaat maar die kans is niet echt groot, meestal vinden ze niks.

bij mijn laatste mk was er ik wel vrij nuchter onder, wel verdrietig natuurlijk maar ja, er is gewoon iets mis met het kindje dan...

pfff zit hier de tour te kijken... wat een valpartij... jakkes... en later nog een renner diens fiets aan een motor bleef hangen...
    oh en die Mary-Anne is ook teruggevonden!

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hihi, dat zou ik niet eens proberen ;)

maar ik heb zelf mijn zp ingesteld op 40 berichten per pagina ipv 10, dat leest sowieso al prettiger en als ik moet reageren dan quote ik of ik open mijn kladblok (notepad) en dan schrijf ik daar de reacties en dan ff copy/paste.

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hoi dames,
    Hier weer even een berichtje van mij. Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! De groei lag mooi op schema, wat moest bewegen bewoog en alles zat erop en eraan. En niet geheel onbelangrijk, hebben we voor de tweede keer de bevestiging gekregen dat we echt een meisje verwachten. De grootste spanning valt nu weg en nu gaan we heerlijk genieten.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Kannietwachten, ook een meisje, gefeliciteerd!!!
    Hanna, ook een meisje, gefeliciteerd, hahaha wat een roze hier, ben nog niet bijgelezen, dus weet de eindstand nog niet....

Moeder van Thomas..ook meisje, hahaha gefeliciteerd!!

Pamsie...ook alles goed las ik, en ....eeen jongen, gefeliciteerd!!
    En mamavanchayenne..ook een jongen.. daar komen de jongens, gefeliciteerd!!

Truuske, gefeliciteerd met je huis!! is het dat appartement dat je toen plaatste met die groene of blauwe keuken?

MHMW..ook een meisje...gefeliciteerd met goede echo ook jij!!

almika, gefeliciteerd met goede punctie en jongetje!!

Aowyn, ook goede echo!! Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat voor zover ik nu heb teruggelezen.

Leentje...ook een jongetje..gefeliciteerd!!

Moontje...ook jongen, gefeliciteerd meis!!

Zo ik ben tot 1 juli bijgelezen, heeft me ruim een uur gekost..pff, haha

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :$
    Heb mijn kraampakket nu al binnen

:$

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Kregen jullie trouwens iets leuks bij de vk? Ik heb gisteren intake gehad en kreeg alleen een boekje, Zwanger.

Voel de baby echt heel goed nu, veel gedraai volgens mij maar niet echt aan de buitenkant nog.

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom zo laat pas een intake? Ik zit al vanaf 5 weken bij de vk. Ik kreeg daar een koffertje met wat leuke dingetjes en wat informatiefolders en een zwitsaltas met zwitsalproefmonstertjes en een badeend.

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nu pas je intake? Ik loop al vanaf de zevende week bij de vk. Heb toen een tasje gekregen met wat leuke dingetjes en tijdschriften.

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    ik kreeg ook de zwitsal tas.. rond de 7 weken had ik mijn intake..

Maar nu al je kraampakket binnen! dat is lekker op tijd!!

joepie weer een goede echo!! 11 juli komt steeds dichterbij! ben ook zo benieuwd of ik een meisje of een knulletje in mijn buik heb zitten!!

20. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ah bah wat vreselijk zeg voor Aloha!

Lees straks de rest even bij maar zag dit vreselijke nieuws voorbij komen.

Deel Deze Pagina