November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :$ dak van het twentestadion is ingestort...

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    aj dat is niet zo best voor twente.. zal wel weer een hoop knaken gaan kosten..

Op mijn werk valt pauze ook niet mee. Werk met verstandelijk beperkte mensen. Dat is van 7 tot 9 racen om ze allemaal te hebben verzorgd en eten geven etc.. en dan naar dagbesteding brengen.. Daarna moet je rapporteren, opruimen, poetsen, doktersafspraken, wasverzorging etc.. Kom vaak echt niet aan pauze toe..
    en idd kan moeilijk tegen de clienten zeggen, zoek t maar ff uit ik ga een half uur plat haha..

Nu kijk ik wel vaker gewoon tv met ze.. kan ik ook ff zitten..

3. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    tja soms moet je creatief zijn... moet wel bekennen dat ik het wel lekker vind dat de kindjes morgen vakantie krijgen hahaha kan ik 's ochtends een beetje uitslapen.....

4. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    jaaaa heerlijk uitslapen haha lang leven de vakantie!!!
    Hier heb ik de enekeer heelveel zitmomenten maar ja al het druk is dan kan het zijn dat ik blij moet zijn met 15 min zitten in 5 uur werken. Nog 2 weken dan vakantie maar 2 weken en 3 dagen helaas

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

meiden help, mijn oppas belt af voor morgen. Dan moest ik nog even terug om het laatste stukje 20 weken echo.
    Ben aan het bellen of Joey mee mag, sta in de wacht nu. of zal ik een andere afpraak maken?

------------

EDIT: Hij mag mee! Pff opgelucht.

zo en dan nu bijlezen

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hoe is het gegaan?

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Dus DAT las ik op FB! ;)

8. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
  9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken, hoop dat je er snel vanaf bent!

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Wie heeft ervaring met Tommee Tippee flessen?

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wtf?! dat meen je niet? van de nieuwe stadion??? :$

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ff snel reageren en dan verplicht een dutje doen ivm drukte en morgen.

mariekebr1 ik heb geeen idee, had ik niet bij de eerste. Mssn is dat het? Omdat wel al een kind hebben? Hmmm idd slim terugtebellen!

Meriem22 haha dat is zeker fantastisch geregeld, werken in eigen hubbie's zaak!

Napoleon nee idd! Ikw as al druk aan het doorzeuren dat ik wou da tmijn Prog. waardes gemeten werd. De gyn wou een cyclus analysis doen als ik ongi werd en daarbij werd mijn prog. waardes gemeten. Ik denk zelf dat het aan die waardes lag gezien dat nu mijn ei 3 dgn later is gekomen en is gebleven. Ik nam al ipv foliumzuur maar combi vit B complex en ik nam ook babyaspirine maar daar ben ik mee gestopt op den duur omdat ik het idee had dat het niet aan stolling lag. Was zo blij en nog dat deze is blijven plakken, maar een 3e? grote twijfels nu na het afgelopen anderhalf jaar..
    Hier kan ook elke keer rusten niet op mijn werk. Maar ik kan wel bij zitten dat scheelt!

baby is hier nu ong. 28,5 en 440gr. Als ik de meetlink erbij pak dan schrik ik nog van :p ondanks dat dit mijn 2e lange zwangerschap is

katemans 2 weken meer verlof? HUH?! ik weet wel dat ik 6 weken van te voren met verlof ga ipv 4, haal ik anders niet met mijn bekken. maar ik weet niks van 6-8 weken, lees overal 4-6. Ook weet ik dat ik recht heb op een uur meer pauze, en dan betaald als goed is. Ik maak ook geen/weinig gebruik van de rustmomenten. Alleen als ik op een plek sta waar ik geen kans hebt om te zitten dan vraag ik met last of ik even kan zitten. Moet wel rustg zijn of iemand beschikbaar zijn voor mijn plek dan.

Truuske oh gelukkig opgelost! En ja :D :D :D

Ik schrik van de stadion... mijn schoonfamilie zijn grote aanhangers van de club, mijn schoonvader zit ook in een hoge groep daar :( tjeee zeg :(

Werk: Ik ga wss na mijn 2 weken vakantie in aug. terug van 8u naar 6u in overleg met de ARBO en UWV. Dit omdat ik merk dat 8u echt lang wordt nu en vooral nu de zomer komt, is horeca op zijn drukst! Wil het langzaam afbouwen zo en hopelijk pas met 34 weken met verlof

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb er een in huis en de rest avent. Vind het een super fles voor het geven van afgekolfd bv iig, weet neit hoe hij is met fv?

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij :D
    Fijne flessen, Femke kon nergens echt goed uit drinken zonder zichzelf kletsnat te maken maar deze flessen gingen wel goed. Ze zijn ook fijn bij borstvoeding. We hebben ook nuby flessen, die lijken er erg op. (en avent flessen...)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat voor fles zit er eigenlij in het babydump pakket?

Ik kan er nu niet heen aangezien dat onze auto bij de garage staat...

16. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

De Tommee Tippee pakketten die wij vorig jaar voor 17,50 verkochten zijn nl afgeprijsd naar 5 euro.
    Hierin zitten 2 kleine flessen, 2 grote flessen, 2 losse spenen, 1 grote tuitbeker en een fopspeen

17. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Die moet ik ook nog ophalen Napoleon!

18. juf85

juf85 Niet meer actief

In babydump pakket zat geen fles, wel een pakje met tuitbekers.

19. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

In de prenatal doos zit een avent fles Napoleon

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :$ waar is dat dan?

Deel Deze Pagina