Truus dank je Heb alleen nog even geen tijd om erheen te gaan. hmmm. Dwz ben net bij ikea geweest dus heb mijn portie lichaamsbeweging wel weer gehad...
Heeeej meiden!! Vanaf een zonnig Mallorca groet ik jullie!! Reis woensdag duurde erg lang, tussenlanding duurde twee keer zo lang als gepland, appt viel tegen en buffet ook, dus mijn humeur was om op te schieten! Na een nachtje slapen zag t er gelukkig allemaal wat zonniger uit...! Alleen hebben we wel de Tokkies (of zoiets) als buren, dus hoop herrie!! Maar ach... Gister met de bus naar de haven v Alcudia geweest, erg mooi hier! Jij kende t toch Napoleon?? Heb veel harde buiken hier... Zou t de stress zijn die er nu uitkomt? Of de warmte? Soms is t net of ze zich dwars inmn buik zet, dan zit er ook echt een puntje op m'n buik! Voelt raar, kan me niet echt herinneren v Julian! (niet met deze termijn) Marieke krijgen jullie nou jongen of meid?? Ikke wij kunnen samen op de wip! Truus zal ff postcode v Mallorca opzoeken
Oh drukte al op plaats bericht, oops... Salcia welcome back Ben je naam even kwijt maar fijn dat je schoonmoeder wat positiever is...! Napoleon 30 cm is een schoolliniaal! Wauw!! Aowyn hoop dat je vandaag een hele mooie dag hebt!! Is t weer goed?? Wou nog meer reageren maar weet t niet meer... Nog klein stukje lezen....
dankje hanna, ik ben dat van die schoonmoeder haha hopelijk kan je wel genieten van je vakantie. gewoon zoveel mogelijk proberen te relaxen en te genieten.
Oh ja, de mk van Aloha, heel veel sterkte mocht je hier nog eens meelezen.. Mijn zus heeft nu pas dr tweede mk gehad en twee keer met 6 weken... Alle onderzoeken hier wijzen ook gewoon op pech... Ik hoop t maar... Ze had t erover dat er hier op t forum ene Suus is die er behoorlijk veel vanaf weet... Op de dag dat haar tweede mk begon vertelden haar schoonzus en een vriendin dat ze in verwachting zijn, ook zo keihard...
Apeldoorn is mooi wonen..heb er zelf ook jaren gewoont. Woon nu nog niet ver weg hoor en kom regelmatig in apeldoorn. Woon zelf in Zutphen, maar ons toekomstplan is wel te verhuizen naar apeldoorn. Heb er altijd met plezier gewoont en je hebt er veel meer als bij ons. Wat fijn dat je schoonmoeder eindelijk overstag is gegaan met een positieve reactie!!
ah net ff lekker een dutje gedaan Zo even naar de winkel. Ben alleen met de kleintjes vanavond. nog even bedenken wat te eten ...
hier geen regen gezien vandaag en nog steds blauwe lucht en witte schapenwlken. OOhhh Chayenne net devon komt ook op mijn feestje he wand hij is mijn vriend aha smelt smelt hihi
Catwoman: fijn dat je wat opgeluchter kunt ademhalen. Wat naar dat dit zo je zwangerschap overschaduwt. Pfff ik ben helemaal op. Hele dag inkopen gedaan in nabijgelegen stad. Zoontje was bij opa en oma dus ik wilde meteen een hele lijst afwerken: nog wat positiekleding voor mezelf, kleding voor mijn zoon, wat spullen voor de baby, kadootjes, etc. Ik leek wel een pakezel. Nu met de voetjes omhoog...