November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    #3741 catwoman8979, 9 jul 2011
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
    haha ik ken dat..het is ook niet het meest leuke om te doen
    en laat dat kloppen maar gewoon doorgaan meid...zou niet goed zijn als het stopte ;)
    suc6 met inpakken..ik wacht op totdat me mannetje hier is en dan maar is even wat boodschappen gaan doen weer

2. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik merk wel dat als ik nu 's avonds mijn hand op de buik leg, dat de beeb dan gaat bewegen, terwijl ik daarvoor al 3 uur niks heb gevoeld bijvoorbeeld. Ook als mijn vriend de hand op mijn buik legt wordt beebje drukker! Hij kletst er ook tegen! :D

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee dat niet in eerste instantie.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Beebje wordt hier nu druk als ik rustig ben ;) Dat blijft ook zo...

Mijn zoon had vandaag judo-examen. Hij had de groene band en nu de groene band met de bruine slip :D

5. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    sow netjes zeg..ik ben vroeger nooit verder gekomen dan oranje haha

6. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Als je niet beter weet denk je wel wat anders bij bruine slip.. :D

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    We hebben de auto ook weer terug! Was 111 euro dus viel uiteindelijk mee

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zwaai zwaai! ben mega brak dus heb alleen gelezen. Gisteren was super geslaagd en prachtig!

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ja ;)

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ff pauze, ik weet even niet meer waar ik verder moet. Mijn vriend is de aanhanger en de jeep van zijn vader halen dus ik denk dat ik even wacht totdat hun de eerste spullen hebben meegenomen. Dan is het hier weer wat leger.
    Heb de keuken in ieder geval al leeg, de berging onder de trap ook ver leeg, badkamer zo goed als leeg, slaapkamer en logeerkamer zo goed als leeg, alleen nog meubels maar die moet mijn vriend dus meenemen.

Ben bezig met spullen uit te sorteren, wat heb ik nodig bij mijn schoonmoeder en wat kan bij mijn oma worden opgeslagen. Heb hier zo'n grote ladekast vol met troep en heb echt geen zin om daaraan te beginnen.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    gewoon tape over de ladenkast :p zodat de lades niet openglijden :p

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou een optie geweest zijn maar die kast word bij mijn oma in de kelder gezet dus ik moest de spullen die ik de komend emaanden nodig heb toch even eruit halen, dus maar meteen alles wat weg kon weggegooit etc.
    Mijn vriend hield het na 1x op en neer rijden al voor gezien, hij wil de rest van de week gaan doen. Ik heb juist zoiets van we zijn nu toch bezig nu kunnen we maar beter gewoon door gaan. Achja ik heb mijn deel gedaan de rest mag hij met zijn vrienden doen:D

13. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Namen: Wij hebben al heel lang een meisjesnaam in onze gedachte. Sinds een maand geleden ook een jongensnaam. Dus daar zijn wij gelukkig over uit

@ Tetta: succes met inpakken :)

Voelen: Als ik rustig ben merk ik dat de ukkepuk drukker wordt. Voornamelijk sochtend en savonds beweegt ze veel

Meiden ik moet iets kwijt. Ik las net op de forum onder het kopje zwangerschap het volgende van een ene JESSA...Ze zet het ook "zomaar" op een vrolijke forum!!!

k ben nu 8 weken zwanger en honds beroerd.
    Ik val minimaal 4 keer per dag flauw en kruip de halve dag letterlijk over de grond omdat ik geen energie meer heb om te lopen.
    Ik ben KAPOT! voel me walgelijk en ben alles behalve blij.
    Ik had nooit kunnen denken dat ik me ooit zo zou voelen zoals ik nu doe.
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik alleen heel erg moe.
    Maar ik merk nu aan mijn lichaam dat ik het niet meer kan en wil dragen.
    Ik heb een dochter rondwandelen die vakantie heeft , en die ik niks te kort wil doen.
    Maar ik kan niet meer! Ik kan niet meer! ik moet naar mijn lichaam luisteren .
    Ik heb het er met mijn partner over gehad dat ik deze zwangerschap wil beindigen.
    Ik zou er alles voor over hebben om me weer goed te voelen.
    Hoe ik was. Hoe het was.
    Ik wil me weer goed voelen. ik geniet nergens meer van, ben aan het overleven.
    Nooit gedacht dat ik ooit voor deze beslissing zou staan.
    Maar ik kies voor mezelf.
    Maandag heb ik een afspraak gemaakt. En al ben ik heel erg bang voor de pijn, ik weet zeker dat ik hier goed aan doe.
    Ik ben ook belangrijk , en een zwangerschap mag nooit ten koste van jezelf gaan . Dan zijn er alleen verliezers.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    o_O nou ik heb me ook mega K*T gevoeld in het begin van deze zwangerschap maar ik weet wat voor moois je terugkrijgt en dan ben je de rest zo goed als vergeten. Ik heb hier lang op gewacht, op de 2e. Tuurlijk voel je je k*t en slap en moe en hulploos maar wat is 9mnd in vergelijking met een rijkvolle leven van een kind?
    Kom op zij is8 weken zwanger, hou het nor even vol en dan voel jij je stukken beter o_O

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik denk er precies zo over. Mijn nek haren gingen gelijk overeind staan. Ik was benieuwd naar jullie reacties. ik schrijf ook mee op een forum met meiden toen ik nog in het zwanger worden topic zat. En sommige meiden zijn al jaren bezig. Ik vind het nogal ego, maar goed dat is mijn mening..

16. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik heb het ook even allemaal gelezen en vind het wel wat ver gaan.dat je beroerd bent de eerste maanden oke...dan snap ik nog wel dat je er flink de balen in hebt maar om dan maar te zeggen ik haal het weg.
    mijn gedachtes zijn zo ook wel is geweest omdat mijn situatie gewoon slecht was en alles rond mijn vriend ook niet ideaal was. maar het zou me altijd achtervolgen als ik het ooit zou doen...ik heb aan het begin de keus gemaakt om ervoor te gaan en dat doe ik dus ook....ook al was het totaal niet in de planning om een kindje te krijgen!
    ik hoop ook dat die meid toch doorzet want het is toch een leventje.

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    je kunt er niet echt over oordelen als je niet weet hoe ze zich voelt. Maar moet zeggen dat ik met mijn Hyperemesis ook de eerste zwangerschap geroepen heb, dat ik niet meer wilde. Maar meende het uiteindelijk niet omdat het kindje gewenst is. Alleen dat op die manier zwanger zijn en werkelijk overleven...pffff....dat was wel traumatisch. Ik zou om die reden niet een derde keer zwanger zijn, denk ik....Maar mijn wens voor 1 en nu een 2de kindje was zo groot dat ik het er wel voor over had. Vond het alleen wel eens niet eerlijk. Ik ben wel bang voor haar, dat ze spijt krijgt. dat ze uit vermoeidheid met een depressie rond loopt en dit daaorm besluit. Ze heeft hulp nodig, maar lees niet dat ze die heeft.

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik kan mij best begrijpen dat een zwangerschap heftig kan zijn maar om nou te gaan zeggen dat je jezelf walgelijk vind en daarom ook nog eens je kindje weg te laten halen vind ik echt te ver gaan en niet vergeten: Egoïstisch! Ik heb gisteren een stukje in Vrouw van de telegraaf gelezen hoe een abortus in zijn werking gaat en ik ben echt geschokt!

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nou echt! kan daar best boos over worden... heb vrienden die met de laatste IVF poging bezig zijn omdat mijn vriendin door een tweelingzwangerschap allebei dr eileiders is verloren.....mn nichtje is met IVF bezig... denk dat die er echt wel wat voor over zouden hebben om, dan maar zwak ziek en misselijk zwanger te zijn..... vind deze zwangerschap ook veel heftiger dan de andere twee bij elkaar.... maar idd wat Aowyn zegt als je kijkt wat je er voor terug krijgt.....beetje raar om dat zo op zo'n forum te zetten.... zijn hier vast en zeker genoeg dames die met dr zouden willen ruilen.... die de wens voor een kindje maar niet uit zien komen...

@Catwoman, wie weet draait schoonpapa wel bij... hoop voor jullie dat het goed komt!! kan je eindelijk voor 200% genieten van je zwangerschap!

net trouwens mn ouders maar de auto gebracht, zouden met mijn oom en tante naar mn nicht gaan aan de ander kant van t land, hebben ze pannen.... of ik er nog effe naar toe wilde rijden en dan door naar mn nicht..... maar gelukkig was mn andere nichtje zo lief om achter me aan te rijden en kon ik lekker naar huis (had geen zin om nog 2 uur te rijden) lekker op de terugweg Mac gegeten (valt nu toch niet op ;) )maar goed was ouderwets gezellig, zie dr niet meer zo veel omdat ze studeerd..... maar ze zijn om 7 uur nog door gereden, zullen er rond 8 half 9 zijn en dan die terug weg nog... zij liever dan ik!

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik geloof best dat ze zich heel erg beroerd enz voelt en dat het vast heel moeilijk is voor haar maar ze heeft toch bewust gekozen voor deze zwangerschap dus dan is de wens om je kindje ook daadwerkelijk te zien toch ook groot lijkt mij!
    Ach, we kunnen kort en lang discussiëren maar iedereen heeft zijn eigen mening!

Deel Deze Pagina