Aerosleep, hier ook niet aan begonnen. En met een normaal goed matrasje en hoeslakens ging het ook perfect! Hier ook over een week weer naar de vk, en daarna om de 3 weken . Wel ideaal hoor, moest er eerst een eind voor rijden omdat ze geen praktijk hadden in mijn dorp, nu komen ze in een ruimte aan het eind van de straat te zitten . beterrrr Oh, hier een sfeerimpressietje vanhoe de slaapkamer voor ons meisje wordt hihi
Dat is Hemnes toch, van Ikea? Wij doen de grote ladenkast en geen hoge kast en dan een wit ledikantje.
Ja inderdaad de hemnes. We moeten nog even kijken of het deze ladenkast of de 6 lades wordt, even kijken hoe hoog die is. We gaan hem eerst nog als commode gebruiken, dus we moeten er wel bij kunnen natuurlijk We nemen het witte ledikantje mee van de kinderkamer, de beeb krijgt een ander bedje, dat hebben we nog staan van mijn broer. Dan hoeft ze niet alles anders , maar houdt ze wel haar eigen bedje nog eventjes..
Ja, Femke blijft ook in haar ledikantje, maar daar gebruiken we de commode ook nog . Die met 6 lades is heel hoog idd 1,32 hoog dus dat is wel te hoog
Hoi hoi dames, ik heb jullie weer verwaarloosd! Heb op het moment zo weinig tijd en zin hihi. Heb erg last van overbelaste spieren in mijn rug na een drukke dag, kan niet zitten niet liggen bah! Hoe gaat het hier? Al vakanties in de planning?
zo, wij hebben hier veel regen gehad! Echt niet normaal... En dat in een paar uurtjes tijd. Dus ipv een stukje fietsen of lopen (wat we meestal even na het eten doen) hebben we een stukje gereden met de auto. mijn moeder gaat nu hard achteruit trouwens... vrees dat het in de knoei komt met onze vakantie...
Thanks Pamsie.... Als ik dan hier dat verhaal lees van die meid die t gaat afbreken dan moet ik wel ff slikken... Ze zijn in ieder geval hoopvol omdat ze al twee jaar bezig zijn waarin t gewoon niet lukte, en nu was ze twee keer in korte tijd zwanger... Ik ben blij dat ze het zo kan zien in ieder geval!!! Alexia welkom hier, klets gezellig mee! Napoleon hoe oud is Femke nu ook alweer?? En Lara hoe oud is jouw dochtertje? Iemand schreef over rugpijn na een drukke dag... Hier ook last... Heb anderhalf jaar geleden een hernia gehad en ben altijd een beetje bang voor een terugval, maar vooralsnog gaat t heel goed, en neem ik deze rugpijn maar voor lief... Wat rot Napoleon... Het moet voor jullie echt een lijdensweg zijn dit... Sterkte
Napoleon, wat erg voor je moeder. Ik hoop dat je nog een mooie tijd met haar mag hebben en dat je goed afscheid kan nemen...
hier is het nog prachtig weer, iedereen in de buurt is volgens mij aan het BBQn Hanna , ons meisje is nu 20 maanden!
Nee helaas al 3 jaar niet meer, heb een ingescheurde kruisband opgelopen wat nooit meer goed is genezen
Hey Dames!! Veelste druk weekend gehad en daar moest ik vandaag voor boete! Was vandaag erg huilerig en moe, dus de hele middag geslapen! En nu ben ik weer blij Sorry dames maar ik kan niet elke dag reageren want we zitten in een grote verbouwing! Waardoor de bovenverdieping 1 grote bende is! Ik lees mee via de mobiel dus vergeet jullie echt niet!! maar omdat manlief de verbouwing doet doe ik het huishouden. En als je moe bent doe je er wat langer over Ik hou jullie in de gaten!! Liefs
OWWW wat erg dat onderwerp over dat ze dr zwangerschap wilt afbreken omdat ze zich niet lekker voelt en het niet meer trekt!! Pff ik word er een beetje raar van!! Echt vreselijk!!!