Dat soort verhalen moet ik nu inderdaad ook niet teveel lezen, kun je erg kwaad van worden!! Gisteravond heb ik al veel spulletjes uitgepakt op de beeb-kamer!! Zooo lief, al die kleine rompertjes en mutsjes enzo!! We moeten nog beddengoed kopen en een luieremmer. Ohja en een babyfoon En we zoeken iets leuks voor aan de muur, maar vinden de meesten schilderijen of canvas niks aan!
Wij hebben nog niet eens een babykamer... dus kan nog niks doen... en ik krijg toch wel nesteldrang maar met mijn lichaam kan ik zelf niks klussen nu ... probleem is een beetje dat we eerst het afdakje buiten af moeten hebben (is zo gedaan, moet alleen nog dakbedekking op. Dan kan daar eerst het spul uit de schuur staan. Die wordt dan geisoleerd en dan kan het spul van de zolder daarheen... alleen manlief doet het maar niet... en ik weet wel, pushen heeft geen zin maar ja... Dus ik verschans me maar zo af en toe met de accessoires Maar we moeten nog veel dus En ik ben nog steeds mijn man aan het bewerken voor een andere kinderwagen onze wagenbak is nog super maar de buggy-inzet en het onderstel, vreselijk... krijg hem niet eens ingeklapt
Yippie!!!! De helft gehaald Morgen op controle en nog 2 weken tot de 20 weken echo!!! Iedereen met 20 weken echo veel succes!!! Ik ga lekker slapen nu, vandaag dagje met me mannetje weg geweest op de motor dat breekt wel.
ff het ideetje gejat *(manlief zit toch gta te spelen...) Maar het moodbord voor de babykamer Bekijk bijlage 165997
@Napoleon: Sterkte met je moeder, jammer dat het nu opeens weer veel slechter gaat. Sterkte. Alle meiden met echo's of bezoekjes aan de gyn/vk vandaag veel succes! Ik ga me weer naar mijn werk slepen, toch weer iets te laat gisteren
Oh ja, herkennen jullie dit ook? Volgens mij zijn mijn hersenen nog niet helemaal ingespeeld op mijn grotere buik met als gevolg dat ik de zaken niet helemaal goed inschat.... Nu al een paar keer de deur met dichtdoen langs mijn buik geschaafd (wel met kleren aan hoor) en tegen dingen aan gelopen (niet hard maar toch). Toch maar even 'bewust' met dat soort dingen bezig zijn!
MTB, haha herkenbaar. Maar dan vooral met mijn burostoel aanschuiven op het werk, zit altijd klem met mijn buik. Of de boodschappen uit de kar halen bij de kasse, ook heel charmant hihi Napoleon,ziet er leuk uit !!
@napoleon: sterkte komende tijd gister weer bij HAP gezeten...heb nu al me 3de blaasontsteking en moet straks huisarts bellen voor verder onderzoek. 2 keer in 3 weken lijkt me ook erg veel..en in mei had ik de eerste blaasontsteking. heb wel veel zin in de echo straks..mijn vriend kon er zelfs niet van slapen hihi vanavond zal ik hier posten hoe het was, want ga daarna naar de camping mijn ouders opzoeken en een hapje eten daar. fijne dag allemaal
even een berichtje voordat ik terug ga lezen, kreeg net een smsje van MamavanChayenne; 'wilde effe laten weten dat ik gister ben opgenomen in het ziekenhuis, had zaterdagnacht krampen die zondagochtend niet te houden waren. Nadat de VK was geweest door naar het ziekenhuis. Na onderzoeken bleken het contacties te zijn, mogen het nog geen weeËn noemen omdat het geen ontsluiting gaf, wel is mijn baarmoedermond weker. Gelukkig is alles nu rustig op pijnloze harden buiken na die ik vooral als ik iets doe krijg. Verder waren er bepaalde waardes verhoogd in het bloed, dus ter observatie opgenomen' hou jullie op de hoogte!
Ojee zeg, Heel veel sterkte Mamavanchayenne. Ik hoop dat alles weer rustig wordt en je snel weer naar huis mag.
ben net op controle geweest bij de vk en alles was goed. Heb alleen een super lage bloeddruk. Is niet erg voor het kindje maar niet fijn voor mezelf, zie telkens sterretjes. Dus proberen nog vaker wat te eten.
hopen dat het stabiliseert bij mamavanchayenne want las ergens dat ze ook nog geen weeenremmers geven voor de 24 weken. leuk idee dat pipbehang met die vogelhuisjes
voor het kindje is een lage bloeddruk beter als een hoge ja. maar inderdaad vervelend. Ik heb ook iets laag en ben ook vaak duizelig met sterretjes en moe ook daardoor denk. Mag je dus zoute drop eten....maar ook niet teveel
ben alweer de helft vergeten dat ik gelezen heb, zag wel leuke dingen voor de babykamer voorbij komen.. vriendinnetje kwam net langs en vertelde dat de 3e poging van de IVF niet goed is gegaan, zijn bij de punctie gestrand en hebben niet eens terugplaatsing gehad... tja en dan dat verhaal van Jessa aan de andere kant..... leven kan soms dubbel zijn...... zie het maar als boosts op dagen dat het wat minder gaat.... t kan nog veel erger.... moet zeggen, de eerste dag van de vakantie valt me nog niet tegen... kids zijn super lief... hoe anders was het de vorige vakantie hahaha