@mamavanchayenne, sterkte hopelijk is het nu rustig en blijft het rustig. @napoleon heel veel sterkte de komende tijd met je moeder. volgens mij had iemand vandaag ook de 2o weken echo maar weet even niet meer wie. maar hopelijk is alles goed. hier net terug van weekendje nou ja dagje duitsland merk toch dat het niet meer zo makkelijk gaat allemaal. bergop lopen enzo was echt ontzettend moeilijk. maar wel heel leuk gehad. ik las ergens iets over vakantie plannen. wij blijven lekker in NL gaan een week naar appelscha ik weet niet of iemand hier daar in de beurt woont. misschien wat tips voor de omgeving etc? @ alle andere hoe is het ? hebben jullie ook vakantieplannen. oh ja hebben jullie je zwangerschapsverlof al geregeld ik moet het zelf regelen ( man heeft eigen zaak) maar ik denk zelf 6 weken van tevoren te nemen jullie?
ik mocht vandaag voor extra controle van het hart nadat zie die met de 20 weken echo niet konden beoordelen KIndje had weer de arm er voor maar na 30 minuten naar het hart kijken kregen we te horen dat alles is aangelegd en lijkt te werken
Meriam, ik werk tot 4 weken vtv door. Vorige keer moest ik verplicht met 6 weken stoppen omdat ik half in de ziektewet kwam. Ik hoop nu dus tot 4 weken ervoor door te werken. En hier geen vakantie, voor je het weet is het oktober en dan gaat het verlof in...
lara we zijn er ook erg blij mee, onbewust houdt het je toch 1,5 week bezig, morgen mag ik nog even naar eigen gyn ter controle ben erg benieuwd wat ze zegt
@Catwoman: Met blaasontsteking is het ook heel belangrijk om na de kuur je urine te laten checken of het wel echt weg is. Pas dan weet je het zeker, is het niet zo dan krijg je weer of een andere kuur. @Mamavanchayenne: Balen zeg, maar goed dat je onder controle bent. Sterkte en doe rustig aan! @Ricmar: Fijn dat je nu ook zeker weet dat het hartje goed is. Maar wel een dwarse baby Nog even lekker rustig op de bank zitten vanavond
Fijn ricmar Scheelt weer! Verlof: ik heb al een soort van verlof zit in de ziektewet en vrijdag begint de zomervakantie, die is 7 weken en daarna zou ik nog 2wk moeten werken tot mijn verlof maar dat hoeft niet.
ja onze smurf is er 1 van lastig zijn dat beloofd nog wat, ik heb ook achteraf echt al heel vroeg beweging gevoeld in mijn buik, ik dacht eerst dat dat echt niet kon, maar nu ik alles duidelijker voel weet ik het zeker het is een druktemaker, enkele weken geleden al en puckaboobaby gekocht maar ik denk dat we hem nodig gaan hebben (en anders ligt er maar vast 1)
Net 20 weken echo gehad. Het kindje stond recht op. Dus helemaal goed voor het onderzoek. 2 niertjes, hersentjes, 10 vingertjes, geen klompvoetjes, lipjes mooi gesloten dus geen hazenlip. tong zien bewegen. ruggengraat mooi recht en huid eroverheen.. 2 oogjes en een neusje.. Middenrif gezien, ribben. hartje boven middenrif en maagje onder... pff wat ze allemaal wel niet zien.. super knap! maar allemaal goed nieuws dus!! Ook gezien wat het word maar omdat collega ook hier op zit houd ik dat geheim.. dat horen jullie rond 26 november!! Kindje zat lekker te duimen en de gehele tijd met de handjes tegen het gezicht aan. Ze wilde graag een 3d foto van het gezichtje op de cdrom voor ons zetten maar dat was helaas niet mogelijk. Na meerdere malen schudden met mijn buik kreeg ik alleen een mooie foto van een middelvinger!! Nou bedankt! haha.. Dus gezichtje niet goed gezien maarja.. Een hele blije toekomstigge mama hier i.i.g.
Ja de puckababy is erg fijn Maar die eerste dagen kunnen ze ook wel in een hydrofiel ingebakerd dus een nieuwe puck kan ik altijd later nog wel halen .
heb t trouwens wel op de hyves gezet... dus wie nieuwschierig is kan daar kijken maar niet t hier uitroepen aub haha...
@ricmar: gelukkig dat alles goed is! Jullie hebben net als wij n ontzettend eigenwijs ding ! Verlof: ik heb al op t werk aangegeven dat ik 4 weken van tevoren verlof wil, tenzij t niet meer gaat dan stop ik eerder. Ik wil eveneens een maand extra erachteraan plakken! Hyves: hoe meld je je aan? Ik heb al n pb gestuurd
Grr ff klagen hoor... We hebben kanaries in de achtertuin (voliere). Eindelijk na 3 nestpogingen hadden we dan 1 eitje dat goed was, daar kwam een lief klein kanarietje uit. Die groeide op en sinds 2 weken zat ie ook buiten het nestje. Heeft vanmiddag een kat het beestje te pakken gehad door het gaas heen :S. Vleugel gebroken en kon alleen nog maar op zn rug liggen... arm beestje. Manlief moest hem dus wel afmaken... de hele vleugel stond scheef... De kids hebben hem nog geaaid (femke vond hem geweldig, ging helemaal uit haar plaat hahaha). Meike uitgelegd dat ie ziek was, toen ie nog leefde, en dat ie zo ziek was dat ie nu dood is. kunnen we straks als mijn moeder gaat de link leggen met de vogel...
@cass: gefeliciteerd, fijn dat alles goed was @ricmar: fijn dat het hartje goed was @napoleon: bah, wat sneu van het vogeltje
Hier ook rotnieuws op het werk, een ouder gaat morgen overlijden, Hij is al een hele tijd ziek, kanker. En het ging nu zo slecht dat hij morgen er zelf mee stop. Gaat twee kinderen van 8 en 6 jaar achter laten.
hoi allemaal, hier even kort berichtje want ben best moe en ga zo even lekker tv kijken hier. alles was goed met de echo...het duurde even voor alles goed te zien was zoals ruggetje en hartje ivm overgewicht maar alles was goed. vermoeden is een meisje (er waren 2 streepjes te zien wat schaamlipjes moeten zijn) maar die echoscopiste zei dat het niet zeker was dus het later nog maar is moet vragen tijdens een echo. hier erg blij en heb er vanavond op geproost bij mijn ouders op de camping met een sapje @casss: gefeliciteerd dat jouw echo ook goed was morgen lees ik even goed bij en reageer ik weer op iedereen
Hier ook zo goed als bijna verlof. Ik werk in het basisonderwijs als invaller. Deze week nog veel invalwerk, volgende week nog helemaal niks. Maar dat is de laatste schoolweek en ik vraag me af of er dan wel invalwerk is. Na 6 weken zomervakantie moet ik nog 1,5 week werken voordat ik met 34 weken met verlof ga. Maar ik weet niet of er de eerste 1,5 week van het schooljaar nog werk is, want dan begint iedereen weer 'fris' na een vakantie. Dus misschien is dit mijn laatste werkweek wel. Ben benieuwd of ik nog gebeld word volgende week of straks na de zomer de eerste 1,5 week. Wel gek dat het misschien al mijn laatste week is. Maar ook wel fijn aangezien ik zoveel bekkenklachten heb.