hmm aowyn, klinkt niet lekker meis... ik heb ook zo'n periode gehad en das vet kut... hier kwam er niks uit toen trouwens, gewoon rust houden en extra vit C bruistabletten enz en veel drinken...
vervelend cass, ik heb het de vorige twee zwangerschappen ook steeds erg benauwd gehad... deze zwangerschap drink ik veel meer en merk dat het dan een stuk beter gaat.
BUDDYNIEUWS Aowyn had weer ketonen in haar urine en de HA maakte zich zorgen om haar. Ze is nu voor de nacht opgenomen in het ZH met een infuus. Met de baby gaat het gelukkig goed, het is nu wachten op uitslagen...
Sterkte aowyn! Helemaal opgebrand dus Hopelijk kom je met een infuus (glucose denk ik?) weer helemaal bij!
Aowyn dikke knuffel en hopleijk knap je nu weer wat op infuus met glucose en electrolyten doen vaak wonderen. voor de lijst 1 aug controle gyn Controle van vandaag was goed ben in bijna 4 weken maar 1 kilo aan gekomen
@Aowyn: sterkte meid @Catwoman en zeeuwsmeisje: gefeliciteerd met de goede echo. En catwoman leuk waarschijnlijk een meisje voor lijstje 2 augustus echo!
@Aowyn: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk knap je snel op in het ziekenhuis, veel sterkte en een dikke knuffel! @Zeeuws: Gefeliciteerd met de goede 20wkn echo! 11 foto's Hier vandaag ook even rustig aan gedaan en vroeg naar huis gegaan. De weinige slaap en drukte op het werk hakt er aardig in. Na een middagje op de bank gaat het nu weer beter. Nu lekker naar bed. Truste meiden!