en ook op de wie wat waar lijst sta ik niet dus nog wat info pamsie, tweede kindje medisch ( verplicht ziekenhuis dus, fv, jongen
ik duim dat je wat binnen weet te houden en dat het snel beter gaat meid, we leven allemaal met je mee!! sterkte en volhouden hoor
ik ga ook ff in huis aan de gang lotte ligt al een uur te slapen en ik heb nog niks gedaan ff veel te lui vandaag
Ik heb ook wel eens gelezen dat je veel energie moet hebben. Nou dat valt hier ook tegen. Na een werkdag (ook bij een ochtend werken) ben ik echt wel moe. Ik ga smiddags vaak even op bed liggen en val dan meestal wel in slaap. En ik doe vanwege mn bekkenklachten wel rustig aan, niet te veel op één dag. Vermoeidheid zal er toch wel gewoon bij horen. Net helemaal natgeregend. Ik stond bij de fysio voor een dichte deur. Moest ik op de andere locatie zijn, maar dat hadden ze mij niet verteld. Kon ik naar de andere locatie fietsen!!
Aowyn, ik duim voor je dat je snel weer opknapt. Neem je rust he meid! denk aan je.... Knakkende heupen, dat is inderdaad een zwangerschapsverschijnsel, had ik ook gekrgen in de eerste zwangerschap en het is nooit meer weg gegaan. Schijnt te komen door het verweken van je bekken begreep ik. Truuske, wanneer gaan jullie over? Hier van de week ook fysio gehad ivm met bekken. Heb toch een beginnende bekkeninstabiliteit, dus een flinke massage gehad die behoorlijk zeer deed maar daarna heerlijk op die kant kunnen liggen in bed. Maar de volgende dag, mennnnnnnn leek wel 10 keer zo erg aan de andere kant. Volgende keer maar allebei de zijdes aanpakken hoop ik. Maandag mag ik weer... Ik moet trouwens echt even mijn weg vinden op het werk nu. Ik heb een zittend beroep en dat doet ook geen goed. Ik kan geen lekkere houding vinden aan mijn buro die ergonomisch verantwoord is, die dikke buik zit in de weg haha. Verder hier net even lekker op bed gelegen net als ons meisje,maar die had het na een uur wel weer gezien helaas hihi Maandag mag ik trouwens weer een dagcurve prikken zelf. ben benieuwd wat die doet ..
Hier vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed. Niet te vergeten, we weten eindelijk wat het wordt
Jullie mogen het zeker weten Verder krijgen alleen onze moeders (vaders willen het niet weten) en mijn beste vriendin het te weten. De meiden krijgen weer een voorsprong
Ik voel de kleine trouwens ook de hele dag door ineens, terwijl ik voor het weekend nog niks voelde en nu dus wel al een dag of 4 constant. Tijdens de echo zag ik ook bewegingen die ik dan ook echt voelde in mijn buik. Heel apart!
Leuk gefeliciteerd !!! En leuk he die beweging. Hier ook echt reaktie als ik mijn dochter op schoot heb reageert de baby daar op. Zo super schattig.... Ik krijg ook de hele tijd kusjes op mijn buik en als ik niet oppas trekt ze in het openbaar mijn shirt omhoog en roept baby hahaha
Hahaah, dat is wel heel leuk ja. Hoe oud is je dochter nu? Heerlijk vind ik dat en ze maakt zeker ook van die geslaagde opmerkingen hè? Dit word onze eerste maar ik heb 18 neefjes en nichtjes waarvan het grootste deel jonger is als mij dus ik heb genoeg kleine kinder meegemaakt.
Ze is nu 20 maanden maar een lekker bijdehant ding hihi Ik vind het wel leuk dat ze het een beetje begint te begrijpen nu. Heb je nog mooie fotos meegekregen eigenlijk?
Ik heb 3 foto's meegekregen maar hier geen scanner. Zal kijken of ik ze morgen op het werk kan inscannen.