Naploeon wat moeten jullie nog wat aanschaffen! Had je al veel al weggedaan dan? Hier is het ook wel wat maar meer van voedingskussen, box en leuke hebbe dingen
Hallo meiden, Ik kom me hier ook weer melden, het andere topic is wat rustig.. november 2011 meiden onder zwanger. Gaan we stoppen met dat topic? Ik ben het overzicht een beetje kwijt.. klets liever op 1 plek hihi. Ik heb volgende week eindelijk een afspraak bij de gyn. Ben wel benieuwd.. 11 weken wachten.
Lonneke, goedemorgen en welcome hier! Babyuitzet: door de reflux van Joey moet ik al het linnengoed, hydrofieldoeken etc allemaal nieuw kopen. door het spugen is al het wit vies grins geworden door het vele zuur wat hij teruggaf
Goedemorgen, Drukke dagen gehad en dan opeens op deel 2!! Heb weer mooie echo's voorbij zien komen, Gefeliciteerd! Meiden met echo en afspraken vandaag, veel succes. Vandaag maar eens kijken of ik weer een AS aan ga schaffen, twijfel heel erg omdat ik deze bij de andere bijna niet gebruikt heb, maar het me wel een beetje zekerheid bracht. Marieke, hoop dat je snel weer thuis bent. Mama. vandaag de grote dag, misschien dat je toch nog een beebje ziet vandaag en dat je minder ver bent!
Truuske, ik ken het. We hebben nog wel wat, maar eigenlijk alles de deur uit gedaan wat we niet meer gebruikte....
De kinderwagen die we hebben uitgekozen Cochecito de bebé Trio Intrepid Pro Nurse 2011 cereza [294 544] | 399,95€ : | tienda bebe pekebuba.com Moon, de rest heb ik gelukkig nog!
Goedemorgen! Wat een mooie echo's heb ik voorbij zien komen! Mamasince, sterkte vandaag meid! Ik duim voor je! Andere dames met echo's ook veel succes en hopelijk lekker genieten van een hopsende baby!
Ik sluit hier ook ff een abonnementje af! Hier alles goed, lijkt wel alsof ik de twins zo nu en dan voel 'schoppen'. het is nog heel erg zacht, maar het lijkt er wel echt op! Volgende week hebben we weer controle, en ook weer een echo (omdat het er 2 zijn krijgen we bij elke controle een echo) Afspraak voor de 20 weken echo staat ook al, op 17 juni om 13.00 uur. Ik lees verder wel veel mee, maar reageer wat minder, kan het allemaal niet bijhouden wat er precies gezegd word, en door wie! Het zullen de hormonen zijn
@mamasince heel veel succes vandaag!!! over de wandelwagen... moeten wij ook een, maar haast hoeven we er niet mee te hebben, de bak is nog goed, maar er kan geen maxi-cosi op... die we hadden was met de auto gejat, toen hebben we deze gekregen... op zich een fijne wagen, maar het buggy gedeelte is niet goed..... kindje kan niet vastgesnoerd worden... was met Fayah al een uitdaging, maar die was toen al anderhalf en kon toen al goed zitten (probleem was dat ze er steeds uit klom ) mensen met echo's veel plezier! hoorde trouwens dat het zaterdag tegen de 30 graden wordt!! joehoeeeeee heb dan vrij weekend!!!
Jeetje wat kletsen we snel... Iedereen die vandaag een echo heeft suc6!! Heb ook weer mooie pica's voorbij zien komen
Jep hier net zo... van die gele vlekken ed. Maar geeft niet, hydrofieltjes en lakentjes kan je niet genoeg hebben...