Wij zijn 16 juni dit jaar getrouwd. De planning was al om te trouwen maar pas volgend jaar. omdat ik zwanger ben hebben wij besloten om dit jaar te trouwen vanwege het papierwerk en de kosten. Trouwen was toch iets goedkoper! Degene die vakantie hebben: Fijne vakantie Het lijkt net of het topic zwangerschap meer een zeur topic is. Iedereen zeurt of de zwangerschap. En natuurlijk is niet elke zwangerschap de andere niet en heb je zo je kwaaltjes. Dat vind ik ook niet erg, maar ik las weer een topic dat degene zwanger was en meerdere in haar omgeving ook en dat ze dat niet leuk vind Oo
Ja waardeloos topic is dat he, alsof ze het een ander niet gunt om samen met haar in de belangstelling te staan. Je moet er juist van genieten!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/287979-anderen-om-heen-zwanger-niet-leuk.html echt een dom topic
Leuk dat jullie van alles zelf maken. Bij mijn zoon heb ik een wiegdeken gebreid. Nu helemaal geen puf voor, gebruik mijn creativiteit voor zijn nieuwe kamer. Aan degene die me nobel vond ivm niet vastplakken van vakantie aan verlof: het is grotendeels eigen belang, wil mijn baan niet kwijt! Zit nu toch al op schopstoel ivm jaarcontract en aankomende bezuinigingen. Ego: gisteravond laat verloskundige nog thuis gehad. Had hele dag baby niet gevoeld terwijl die normaal de hele dag door meestal wel van zich laat voelen. Nu ook niet in bed, waar hij meestal erg tekeer gaat. Ik schoot helemaal in de stress en haalde me van alles in mijn hoofd. Toen ze de straat in kwam rijden om kwart voor twaalf voelde ik opeens een schopje en het hartje was later met dat apparaat ook krachtig te horen. Dat was me een opluchting! Vandaag gelukkig weer als vanouds schopjes gevoeld.
sorry meiden, ik lees even niet bij en ik ga ook gelijk weer weg. Lotte krijgt twee kiezen te gelijk. vannacht was het 02.15 voor ze een keer ging slapen. ik ben echt doodop. ga even bankhangen en op tijd naar bed!! want: morgen wordt het laminaat in de babykamer gelegd en misschien nog wat meubels in elkaar gezet
21!! Dus logisch dat ik de jongste ben! Ik vond het ook niet zo leuk dat ik straks een andere achternaam heb als mijn kind daarom hebben wij dat ook gedaan. En ook voor de rest is alles goed geregeld dan. Ook belastingtechnisch heb je voordelen.
Ik heb een boek met baby zo doe je dat! Heb ik gekocht bij de bruna daar staat zoveel ideeën in (niet alleen een boxkleed). Daar leggen ze uit hoe je een boxkleed maakt van twee fleecedekentjes.
hoi allemaal, sorry dat ik even niets heb laten horen. heb een erg leuke week gehad samen met mijn mannetje. lekker dagje wezen zwemmen...leuke films gekeken en daarom soms ietsjes te laat gaan slapen hihi jammer genoeg dat die week niet zo leuk moest eindigen. vannacht kreeg ik erge buik en rugpijn..na 1,5 uur toch maar huisartsenpost gebeld..moest direct komen maar halverwege stopt de auto ermee...sta je daar om half 7...auto weigerde gewoon te starten dus maar in woonwijk gezet en met bus naar huisarts gegaan want de HAP haalden we niet meer. blijkt de kuur voor blaasontsteking niet te werken en krijg nu een andere maar wel laatste mogelijkheid om er vanaf te komen. na een ritje naar ziekenhuis en terug voor urinekweek af te leveren konden we om half 1 eindelijk gaan slapen. @aowyn beterschap en doe lekker rustig aan (als dat lukt) @ikke suc6 met je examens @iedereen die 20 weken echo gehad heeft....ik hoop dat alles goed was :creadingen.....ziet er leuk uit die poppetjes...lijkt me erg leuk als je zoiets maken kan... sorry als ik misschien dingen over het hoofd zie...heb even een aantal pagina's teruggelezen..ik hoop vanaf morgen wel wat actiever te zijn weer (als alles goed blijft gaan) heb zelf weinig vertrouwen meer even en ik hoop echt dat deze kuur wel gaat werken...na lang denken en overleg met gynaecoloog was er toch nog een kuurtje (ivm allergie is het lastig) dus hard duimen maar op een goede werking!
ben je al aan de cranberrysap catwoman, water met citroen, yoghurt, karnemelk en voorzichtig met zoet? schrikken zeg!! hoop dat het allemaal snel over is.
nee maar ik ga morgen wel is kijken of ik die dingen kan vinden moet toch nog boodschappen doen dankje voor de tips en ik hoop zelf ook dat het snel over is..
Jeetje....21 Beertje...mijn moeder was ook 21 toen ze mij kreeg, is wel heel leuk zo'n jonge moeder! Ik ben bijna 2x zo oud, hahaha
Cat...wat balen zeg van die blaasontsteking. Heb het ook regelmatig en cranberrypillen helpen ook redelijk om e.e.a. in balans te houden, kun je gewoon bij Etos halen. En hopelijk slaat dit kuurtje goed aan.
Lara...heb ff gekeken in het topic...inderdaad beetje dom, maar vooral dom verwoord. Ik begrijp sommige dingen wel een klein beetje. Scheel 2 weken met mijn zus qua zs, en soms vind ik het lastig. Ik was namelijk al heel lang bezig en een mk gehad etc en veel iui's en dan ben ik eindelijk zwanger en schreeuw het van de daken en 2 weken later is zij ook zwanger...Het is heel leuk maar soms ook beetje moeilijk en dat bedoel ik niet egoistisch
Meiden ik ga van de week een kaartje helemaal in elkaar zetten dan zal ik de foto op hyves neerzetten voor degene die nieuwschierig zijn. Ze zijn geborduurd met kralen, mijn grootste hobby is ook kaarten maken. Heb er voor ons zoontje ook 40 gemaakt toen hij geboren werd. Alleen we zijn aan het verbouwen dus weet niet of ik die ook zo voor handen heb. Zal kijken of ik ze beiden kan plaatsen. @ catwoman, doe je rustig aan en hopelijk gaat dit kuurtje werken!! Wij zijn getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was van onze zoon, we lastig om een jurk te vinden
Hoi allemaal! Even gauw vanaf mijn mobiel een berichtje, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer! Vanmorgen heb ik toch nog gauw ons weekendje weg geboekt, met als gevolg dat ik al bijna een uur heerlijk in bad lig te ontspannen! Nog 2 volle dagen met ontspanning, daar waren we samen even aan toe! Hopelijk hebben jullie net zo'n goed weekend! Ik spiek af en toe met mijn mobiel denk ik, al gaat dat wat traag soms
Wij zijn vanavond bij mijn moeder geweest, mijn moeder wilde graag, nu ze nog helder is, nog wat dingen zeggen en geven. Dus ben ik met matthijs naar mijn ouders geweest waar ook mijn broertje en zusje met partner waren. De buuf heeft via de babyfoon opgepast. Mijn moeder vertelde oa dat ze het heel erg vond dat ze niet het grootste deel van ons leven kon meemaken en dat ze zelf zo vroeg moest doodgaan. Wij, mijn bro en sis en ik, hebben allemaal een sieraad gekregen van mijn moeder. Mijn broertje kreeg mijn moeders bedelketting van vroeger en het koffiekopje waar mijn oma altijd uit dronk, mijn zusje kreeg mijn oma's grote schelp en mijn moeders ring die met schelpenparelmoer is belegd (mijn moeder en zusje gingen altijd schelpjes zoeken) en ik heb mijn oma's ring en ketting gekregen die ze altijd droeg en de ketting die mijn moeder tot voor kort altijd om had (met een hangertje van de egyptische godin Nefertiti)