November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    wat een feest van herkenning, heb dat ook, vooral als ik dan de kleertjes zie die Julian (nu 5) aan had en hoe groot en wijs meneer nu is... pffff

net terug van werk btw, weer mega last van mn bekken, dinsdag toch maar es even met de VK bespreken want dit is niet leuk meer.....

op de vraag over trouwen, wij zijn afgelopen september (24e) getrouwd....

ga nu snel mn bedje opzoeken..... morgen mn laptop weer terug juuj.... kan ik ook op de bank liggen en computeren... merk nu alweer dat deze stoel niet echt lekker zit op dit moment... terwijl ie normaal super zit....

2. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Kleding: bedankt voor de tips!

3. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @aowyn:beterschap! Lekker rustig aan doen.

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Klinkt misschien onaardig maar fijn om te lezen dat veel meiden t herkennen dat zuur... Zo erg als gisteravond echt nog nooit gehad... Werd helemaal naar vd pijn in m'n slokdarm :(
    Na overgeven nam t iets af maar niet veel helaas.
    Heb t nu nog behoorlijk, alsof er een enorme hap is blijven steken waar ik voedsel langs wil stouwen... Auw
    Sorry dat ik zo zeur en t alleen maar over mij heb, hoop snel weer wat leuker mee te doen...
    Gaan nu hier op zoek naar een farmacie die open is (zondag natuurlijk) en Rennies en gaviscon inslaan. Heb net al vanille toetjes en kamillethee gekocht in t supermarktje.

5. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hannah het is gewoon ook heel naar, zeker als je er de hele dag last van hebt. Bij mij helpen rennies gelukkig goed ( en gaviscon maar dat vond ik heel smerig) want die andere dingen zoals vla melk en broodkorst hielpen voor geen meter. Ik heb nu altijd rennies bij me. Merk dat ik het met voeding wel kan beïnvloeden. Pindakaas, salami, komkommer en chips zijn nu gewoon niet slim. Maar ja daar heb ik soms wel zin in!

6. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mamavanchayenne: Fijn dat de uitslagen goed waren in het zkh, nu nog even rustig aan doen he!

@Salcia: Last van nesteldrang ;) Het hele huis poetsen... Ik heb de laatste dagen ook flinke steken in mijn borsten, maar gelukkig nog niet meer dan een paar druppeltjes die er uit komen als ik er aan zit.

@Beertje: Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap!

@Barbamam: Dat was even schrikken, maar fijn dat alles goed is :)

@Catwoman: Hopelijk slaat deze AB kuur wel aan voor je blaasontsteking. De enige manier om echt te weten of je er vanaf bent is om na de kuur weer een kweek/test te laten doen. Altijd doen, met name tijdens je zwangerschap! Bij mij voelde het elke keer ook beter en ook ik heb twee keer aanvullende kuren gehad.

@Napoleon: Dat zal vrijdag wel zwaar geweest zijn bij je moeder. Maar wel mooi dat het zo kan.

Wat een crea bea's hier. Borduren is het enige wat ik wel kan, maar zodra er een naaimachine bij aan te pas moet komen... Maar kleine patroontjes zou ik met handwerk ook kunnen doen...

Wij zijn twee jaar geleden getrouwd, daarvoor al ruim 8 jaar samen. Vonden het gewoon een mooie leuke dag voor ons samen (hebben ook alles op onze manier gedaan, geen verplichte nummertjes of verplichte mensen uitnodigen). Was een geslaagd feest! Ik heb wel zijn naam, maar achter mijn eigen achternaam.

Maagzuur ook last van, in bed ook veel. Alleen als ik op mijn linkerzij lig heb ik geen last. Gewoon wat melk drinken helpt bij mij al goed.

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

aowyn= beterschap!

Napoleon= echt heftig met je moeder! Sterkte in deze tijd!

Maagzuur= krijg ik ook steeds meer last van! Heel vervelend en vies!!

Het blijft ook maar regen he in Nederland! Vandaag lekker rustig aan doen, niks moet alles mag;)

Groetjes

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Nou, na een wereldreis in de hitte om een open apotheek te vinden zonder Rennies of drankje weer terug... Ze weigeren simpelweg om t te verkopen aan een zwangere zonder doktersadvies/ voorschrift...
    Ben echt zo boos nu. Moet nu tot morgen wachten tot ik bij een dokter langskan, en dan met recept weer op weg... Ik heb nog uitgelegd dat ik t bij mijn vorige zwangerschap ook heel veel heb gebruikt maar mocht niet baten... Barbamam wat staat er in de Ned. Bijsluiter over zwsch en Rennies? Ben echt zo benieuwd....! Als je voor me wil kijken heel graag meid...

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Stomme spanjaarden haha.. Lijkt me erg frustrerend idd.. Balen!

Vandaag lekker weer hier, dat is fijn..

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat een baggerweer zeg....wie weet er iets leuks om te doen vanmiddag?

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Salcia, lekker met een goed boek je bed induiken .....

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha kwam er pas 12 uur uit Lara.
    Gaan straks wiegje ophalen, gekocht op MP, dus dat is wel leuk

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wou ook zeggen boekje, ik lag net een uur op de bank met Vriendin, heb nu een koppie thee bij de hand, is frisjes :(

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Salcia, dat is zeker leuk
    Ik ben benieuwd..

Hier was het half 7 vanmorgen, is hier uitslapen ;)

15. linde90

linde90 Niet meer actief

Aowyn ,het is zeker frisjes .... Verder alles goed met je?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kon pas 5u slapen en om half 10 eruit voor een keer, dochtertje deed een keer uitslapen! heel erg fijn ;)

@Lara nog moe en slap en vaak spanning op mijn buik, zo weet ik dat mijn lichaam nog erg van slag is :( baal er wel van

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik wil niet flauw doen maar hier schijnt de zon

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja hier ook maar is ook frisjes, waait flink

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het is hier zelfs wat warm wel wind ,maar wel te doen

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pfff maagzuur en nu plotseling weer heel erg moe, dan maar liggen en proberen te dutten..

Deel Deze Pagina