hopelijk ook een geslaagd weekend? Die wieg hebben we ook, heb je toen ook de lakens/fleece gehaald die ook in de aanbieding waren? Ik wel, met de zilver sterren
stroopwafel meer afscheiding hoort idd bij een zwangerschap beertje ohjee, wel sneu maar ook wel beter idd, aaitje voor de poes! hier: gisteren slecht in slaap gevallen en vandaag alweer om 6u wakker. vervolgens half uur later een drukke beeb die tekeer ging met trappelen en kriebelen voor ong een half uur lang! dus maar uit bed en ff wat met de was gedaan voordat ik ons meisje uit bed haalde.. zij is nu bij oma, erg stil in huis weer. Ik voel mij nog bagger, ben ik dit woensdag weer dan bel ik de HA op..
Wij hebben een wiegje via kpn gekocht, zo'n mozeswiegje. Komt eerst bij ons op de slaapkamer te staan. Voor hoe lang weten we niet, zien we dan wel. Zaterdag zijn mn moeder en schoonmoeder geweest om de babykamer te behangen. Is echt heel leuk geworden! Vanochtend is de vloer gelegd en vanavond komt mn schoonzusje en haar vriend helpen met een kast in elkaar zetten. 15 aug wordt het kamertje geleverd!! Nu maar weer even slapen met een druk schoppende baby in mn buik.
Wij hebben geen dekens en lakens daar gekocht toen. Ik heb gewoon dekens in de aanbieding gekocht bij kruidvat en trekpleister (wit katoenen dekens, veel goedkoper dan bij de babywinkels). Ben trouwens superverkouden + hoesten. Hoop niet dat ik ziek word. Voel me wel slap, eerst maar even wat gaan eten zo.
@aowyn haha nee niet zo erg bij chayenne had ik ischias en omdat ik nu met die pijnlijkehardebuiken zit en wel al soms iets van de ischias voel mag ik niet meerwerken van de uwv-arst en daarna verlof die looot tot febr. 2012 dus vandaar dat ik nu tot dan thuis zit. Bij Chayenne gewoon 10 wkn na bevalling weer gaan werken.
@ Beertje: Wel zielig voor jullie poes , maar is denk ik idd beter! Heerst het weer verkouden zijn etc. Hier verkouden, hoofdpijn en keelpijn. Ik weet niet of ik iets in kan nemen tegen de verkoudheid etc. Dadelijk de VK maar bellen... @Aowyn: beterschap! @Juf85: hopelijk wordt je niet ziek.
Stroopwafel, je mag niets nemen nu. Een kop thee met honing en voorzichtig met dropjes. Verder helaas uitzieken kreeg ik te horen ... Beterschap zieken!!
Da k je wel laura1 ! Ik mag wel paracetamol slikken zonder codeine en dario kinderhoestdrank eventueel zo kreeg ik te horen van vk. Maar voor de zekerheid slik ik niets...
Ik heb thee met honing gehad. En ik gebruik een neusspray die wel mag. Verder maar film kijken en niks doen. Ben al helemaal moe als ik alleen de trap oploop... bah niks aan zo.
Vervelend verkouden meiden...! Stroopwafel je mag nu evt wel gewoon citrosan volgens mij. Dat gebruik ik als ik echt grieperig ben v verkoudheid... Dat is een gewone dosis paracetamol in een soort citroen vitamine c drank, zelf aanmaken met heet water. Erg vies, maar werkt wel degelijk...! Aowyn jammer dat je je nog zo brak voelt, IND maar even bellen weer morgen... Ach t arme poezenbeest... Slim om maar gelijk te laten steriliseren... Catwoman vervelend zon hele dag... Hoop dat t snel gaat voor je en alle waarden goed zijn... Meeting: heb m'n gegevens ingevuld....!
Beterschap meiden, niets aan om je zo te voelen... Catwomen, hoe is het met jou? Je suikerwaardes goed? Hier net de 3e prik gehad van de dag, nog 1 te gaan en dan zijn we er weer een paar weken vanaf. Tot nu toe: 4.8 5.9 4.9 Dus helemaal netjes, ik ben blij Donderdag weer naar de vk, had eigenlijk vandaag gemoeten maar ze belde af,.. Straks om 17 uur naar de fysio en de dag is weer om. Hebben jullie ook een groeispurt gehad de laatste tijd? Jeetje volgens mij komt mijn baarmoeder als bijna tot mijn ribben , gaat echt snel nu. Maar nog niets aangekomen joehoeee
Lara fijn dat alle waardes goed zijn sofar! Waarom moest je dit eigenlijk laten controleren? Heb ik ff gemist... Hier ook groeispurt, voelde vanmorgen een schop rechtsonder in m'n lies, en tegelijkertijd links boven m'n navel, alsof ze zich even strekte!!
Leuk he Hanna, buikje gevuld Ik moet dat vanaf 20 weken om de 4 weken ivm met overgewicht, is een protocol.... Maar vorige zwangerschap ook gehad en was iedere keer goed Ook krijg ik hierdoor extra groeiechos, das alleen maar mooi meegenomen hihi
Hallo allemaal, ik kom ook weer even spieken hier.... ben er een tijdje niet meer geweest! Het is echt TE veel om bij te lezen allemaal..... dus ik vraag het zo maar even, hoe is het met iedereen? Zieken hier, zo te lezen! Beterschap allemaal!
Meiden die zich niet fit voelen beterschap, zelf had ik baat bij de neusspray van vogel is gewoon zoutoplossing, en dus veilig. hoesten noscapine had ik gekregen van de ha is wel op eigen rekening maar helpt wel vandaag 1 vag zetpil gekregen ivm schimmelinfectie, zo kom ik nooit bij de ha, en zo ben je zwanger ne mag je heen voor hoesten snotteren en jeuk downstairs, bah.... maar gelukkig niet alles tegelijk...
hihi gebeurt mij ook dagelijks, trapjes net boven schaambot en ook net onder mijn ribben hihi vraag mij af wat hij allemaal aan het doen is dan. Maar nu ook bijzonder is het voelen draaien en bewegen, dus niet alleen de trapjes *smelt*
Mamavanchayanne ah zo! ben je nog wel aardig mobiel met de ichias (spel het vast verkeerd S ricmar ik hoop dat het snel werkt! Hier rond 13u gaan dutten en schrok kwart voor 17 wakker
Hallo allemaaaal! Wij zijn vanmorgen weer terug gekomen van een heerlijk ontspannen weekendje weg! Nu heb ik een late dienst, maar het is lekker rustig! Ik merkte dat er veeeeel terug te lezen was, maar dat ga ik niet allemaal doen.. Hoe is het hier verder??
heb ff lekker een paar uur geslapen.vanaf 6 uur op en tot 15 uur in ziekenhuis sloopte me. alle waardes van het prikken waren goed...vanmorgen nuchter 5,4...om 10 uur 5,3 en om 15 uur was het 6,9. dus is wel fijn dat dat in orde is...de huisarts wou dat ook al weten ivm die blaasontstekingen. van de kweek weet ik niks en ben er beetje boos over...want huisarts was onbereikbaar in de middag...bij het lab waar ik het inleverde konden ze me niet helpen en ben uiteindelijk naar gynaecologie gelopen want het weekend had de huisarts via die afdeling te horen gekregen dat ik maandag de uitslag kreeg via telefoon maar ook daar stuurden ze me naar de huisarts. morgenochtend dan maar bellen! ook goed gesprek gehad met psychiater...valt onder de pop-polli waar ik bij zit ivm psychische klachten in het verleden.die man had gelukkig door dat het echt wel noodzakelijk is dat ik naar Rotterdam verhuis en dus heb ik goede hoop dat dit gaat lukken nu. de eerste afspraak kwam te vervallen van maatschappelijk werk door ziekte.dus heb maar lekker wat gedronken in het restaurantje met mijn ma en beetje gepraat over alles.daar moet ik donderdag naar toe nu en woensdag controle gynaecoloog..dus heb mijn portie ziekenhuis dan wel even gehad hihi @casss: hopelijk is het gelukt om een leuke vakantie te boeken.barcalona is erg leuk...ben er ooit is geweest @beertje: sneu van je kat maar wel beter om het zo op te lossen want is wel erg druk dan ook straks met het kleintje erbij @de rest die wat kwakkelt met gezondheid...rustig aan en veel pitamientjes eten ofzo en beetje laten verwennen ik ga nu hapje eten...eet smakelijk voor wie nog eten moet